Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Napięty łańcuszek rozrządu
Autor Wiadomość
kamilu08
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-19, 09:14   Napięty łańcuszek rozrządu

Witam Pnaowie, czy Wy też tak mieliscie w czasie wymiany łańcuszka na nowy,że tak bardzo ciasno wchodził ? Znaczy sie mocno napięty. Musze sciagac 2 łożyska na wałku żeby jakos go na pół zębatki nałożyc :/ a do tego trafic ze znakami :/ Jak sciagałem stary łancuszek oryginalny to był luźny że bez problemu go wyciągnąłem z zębatki. Ten nowy dida jest taki sam jak stary, ale bardzo cięzko go nałożyc bo napięty. Jak juz najdzie to jest troche napięty ale toche nie zgrywa mi sie ze znakami i musze od nowa się meczyc :/Stary pewnie był juz rozciągniety :-/

Dobra, zobaczyłem filmik jak koels odręca te sruby imbusowe i ustawia sobie wałek:D Jakiś człowiek głupi bez internetów :D ale i tak czekam na Wasze opinie, dotyczące napiętego łańcuszka. Nowy łańcuszek to DID SV. Jak stary był dosyc luźny to az sie tak rozciągnął ? Przebieg chyba oryginał ok 50tys km

Edytowany przez adziad

Zdjęcie0155.jpg
Plik ściągnięto 104 raz(y) 1,61 MB

Ostatnio zmieniony przez adziad 2016-02-19, 09:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2016-02-19, 09:49   

Korzystaj proszę z edycji postów;]

Tak ma być, wchodzi to ciasno. Znaki nie zawsze pokrywają się w 100%. Należy pamiętać, że w miarę rozciągania się łańcucha zębatka będzie tak jakby obracać się przeciwnie do wskazówek zegara. Czyli jak na początku znaki będą lekko przekoszone zgodnie ze wskazówkami zegara to potem się to wyrówna. Oczywiście znaki sprawdzasz z napiętym napinaczem.

polecam temat:

http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=237
 
     
kamilu08
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-19, 09:53   

Z napiętym napinaczem? Ups :/ właśnie zabieram sie zeby go włożyc :D a Tak chce go włozyc , moze sie uda :D

Zdjęcie0156.jpg
Plik ściągnięto 97 raz(y) 1,19 MB

 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2016-02-19, 10:07   

UWAŻAJ masz łożysko bez uszczelniacza na wałku rozrządu, jak to tak złożysz to zatrą się krzywki i wałek!!!!

Tak to powinno wyglądać:





łatwiej jest wsadzić napinacz na początku, a potem sobie go na patencie odciągnąć.

 
     
kamilu08
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-19, 10:32   

Wszystko założone ;) Uszczelniacz na łożysku to znaczy ta plastikowa obudowa na łożysku? ;) Mam założone prawidłowo jak na Twoim rysunku, dwa łożyska a uszczelniacze od zewnątrz ;)
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2016-02-19, 12:27   

kamilu08, tak ten plastik na łożysku;] Pin spod wałka współpracujący z dekompresatorem nie wypadł?? tak tylko pytam dla pewności bo widzę, że chyba dziewiczą przeprawę masz z tym silnikiem:D

 
     
kamilu08
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-19, 23:40   

Nie nie nie wypadł ;) Tak dziewicza, bo pierwszy raz składam 4T ;) Zawsze składałem bez problemu proste 2T chocby moja RM250 :) I zawsze jakos sie bałem składac 4T ale dzieki Wam i fotom z neta itp nie jest to takie trudne :) ale to jeszcze okaze sie jak odpali :D
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2016-02-22, 21:36   

adziad, co byśmy bez ciebie zrobili ;-) :mrgreen:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14