Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Remont generalny silnika Alibaby , RD 02
Autor Wiadomość
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-01-18, 11:53   

Alibaba, ale skromny jesteś z tą wiedzą :mrgreen:
a v to się nadają na szosę Bicio, :mrgreen:
 
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2015-01-18, 12:26   

wojtekk napisał/a:
Alibaba...a v to się nadają na szosę Bicio, :mrgreen:


To dobrze, że o tym nie wiem :-)
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-01-18, 13:19   

Bicio, spodziewałem się opinii kogoś z v-ki hihihih
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2015-07-23, 20:51   

Domi doczekał sie następnego małego remontu.
Uszczelniacze ateny które założyłem w czasie remontu nie zdały egzaminu , padły po 10 tysiącach i ostrym katowaniu w wysokich temperaturach . Teraz zapodam drogie oryginały , nowe pierścienie i docieranie zaworów.
Prawdę mówiąc części kupiłem w ciemno bez rozbierania silnika ale sądząc po objawach i poprawnej pracy silnika i bezproblemowym rozruchu na zimnym i ciepłym wydaje sie że taka naprawa w zupełności wystarczy. Dewastator Demolki przeszedł taka samą terapię i teraz hula :mrgreen:
Zużycie oleju po dokładnym sprawdzeniu 1l na 100 km więc jazda sie skończyła.
Jak rozbiorę górę wrzucę jakieś foty .
 
 
     
boro 


Wiek: 41
Dołączył: 26 Lut 2013
Posty: 251
Skąd: Pniewo City
Wysłany: 2015-08-03, 15:38   

Alibaba, i jak postęp prac?
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2015-08-04, 21:52   

Jak na razie bez postepów , wszystkie weekendy miałem do tej pory zajęte a w tygodniu nie ma casu. Ale może uda się w najbliższy :-/
 
 
     
Czarek
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-05, 07:18   

Taki zapierdol, że nie ma czasu taczki załadować :lol: :lol: :lol: Pozdrawiam i trzymam kciuki. Weź za robotę to pewnie znowu się gdzieś spotkamy bo mam dług do rozliczenia u ciebie ;-)
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2015-08-07, 22:32   

czarekszo, spoko pewnie na Rogaczu sie spotkamy :-D
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2015-09-14, 22:42   

Góra rozebrana , tak wygląda mój silniczek po zlocie , ale przypuszczam że przyczyną są kiepskie uszczelniacze atena które nie wytrzymały wysokiej temperatury . Tak to wygląda
A tak wygląda nienaruszona gładż cylindra nawet widać jeszcze honowanie po ostatnim remoncie po 10 tysiącach Wałek i krzywki w dobrym stanie
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-09-15, 07:57   

Hej Adaś pierścieni nie sprawdzasz?
Cylinderek wygląda jak lustereczko :mrgreen:
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2015-09-15, 08:03   

Czyli potwierdza się, że jedynie słuszne są oryginały. Kilka osób pracujących na co dzień z motocyklami potwierdziło tą wersję. Szczególnie przy wiatrołapach...
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-09-15, 08:34   

Przy takim zużyciu oliwy to powinno być po nich widać raczej, że są wyjechane do cna.
Mój cylek wyglądał tak samo jak lusterko ale pierścionki miały luz 0,6 do 0,7 i robiłem górę.
Tak więc jak uszczelniacze nie chodzą luźno po trzonkach to nie dało by mi spokoju jak bym miał nie sprawdzić pierścionków.
Adaś nie wiem czym się różnią uszczelniacze od vigora a dominatora ale oryginalne z vigora zakupiłem mniej niż 40 zł za sztukę.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2015-09-15, 13:50   

Moje uszczelniacze atheny na razie dają radę,na początku trochę kopciło ale się "dogadały z Dominiką i już nie kopci" :D,tyle że ja aż tak nie katuję,trochę po górkach,trochę po lasku jak się trafi,a tak na co dzień to sprinty od świateł do świateł,goniąc RD04 :)
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2015-09-15, 14:43   

Artek, odkręć manetkę do połowy to nie będziesz gonił rdo4 tylko ona ciebie :lol:
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2015-09-15, 21:26   

Cylinder zdjęty , pierścienie zajechane , czyste ale zeszlifowane przez kurz z Filipowa bo cały zlot przejechałem z dziurawym filtrem powietrza. Może powinienem zrobić następny szlif ale tym czasem wymieniłem pierścienie na nowe i zobaczymy co dalej.
Po za tym wszystko wygląda poprawnie składam silnik i meldujemy się z Bartem na Rogaczu :mrgreen:
Jednak warto cześciej zaglądać do filtru powietrza i sprawdzać szczelność airboksa :-D
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12