Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: managa
2014-02-21, 20:18
Dziwne stuki w silniku Łukasza
Autor Wiadomość
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-02-23, 14:55   

lukasz, dlatego obstawiałem impulsator. Nawet przeszło mi przez myśl, że 1/4 le to założyłeś ale nie byłem pewny czy się to 1/4 le da poskładać.
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2014-02-23, 17:05   

Brawo lukasz dałeś radę sam wiem dobrze jakie to uczucie jak silnik zagada :mrgreen:
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-23, 19:07   

Piękne uczucie, ale jak nie odpalił to nie polecam tego uczucia .
Mam jeszcze jeden problem bo wymieniłem miedziane podkładki między kolektorem a głowica myślałem ze skoro mam nowe to warto wymienić i teraz mam przedmuchy w tym miejscu na obydwu kolankach a dokręcona na maxa i nawet dalem podkładki pod śruby.
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2014-02-23, 22:16   

lukasz, to nie dobrze że dokręciłeś na maksa , one specjalnie mają przekrój owalny aby dokładnie wypełnić szczelinę pod warunkiem ze nie dokręcisz na maksa . przy pierwszym oporze jeszcze jeden obrót i dosyć. Spróbuj odszukać stare i zamień .
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-24, 09:03   

I tak zrobiłem jak poczułem opór to przestałem dokręcać ale przedmuchy były nadal więc dokręcałem bardziej i nic to nie dało. Mam stare ale są one dopasowane już i raczej nie uda mi się ustawić ich w ten sam sposób jak były. Wieczorem będę kombinował.
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-02-24, 19:28   

lukasz napisał/a:
okazało sie ze odwrotnie wsadziłem ten pierścień z tym cyplem i mijał sie z impulsatorem


Da się tak ? :shock:
Byłem przekonany,że nie ma takiej opcji
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-24, 21:39   

Rav da sie bez problemu wchodzi leciutko, ale mam kolejny problem to przedmuchy okazalo sie ze to nie z kolektorów tylko z pod głowicy a to dlatego ze sprzedali mi złą uszczelke nie zauważyłem ze brakuje tam jednego elementu i tam jest przedmuch wstawiam zdjęcie na której po lewej widac moją uszczelke a po prawej oryginalna gdzie zaznaczyłem w kółku czego brakuje znajduje sie to kolo kolanka i tam jest przedmuch.
Znowu czeka mnie rozbieranie i jestem w plecy za uszczelkę. :(

uszczelka.jpg
Plik ściągnięto 78 raz(y) 1,85 MB

 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2014-02-25, 15:58   

Masz uszczelke od silnika bez puszki mocy,wstaw /zaślep dziury starą uszczelką i lataj.
Może chcesz zaślepki dziur w cylindrze ?
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 17:30   

Raviking, no co Ty i nie będe musiał rozbierać na nowo i kupwac uszczelki nowej ?
Jak się robi takie uszczelnianie?
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2014-02-25, 19:23   

lukasz, jak chcesz je 1/4 dzić bez dopalacza to można nagwintować otwory w głowicy i wkręcić zaślepki (ucięte śruby). Poszukam zdjęcia jak to wygląda w praktyce.

Jeżeli nie nagrałeś mocno silnika i na uszczelce farba nie zgrzała się z głowica i cylindrem to myślę, że możesz ją drugi raz zakładać.



EDYT: albo szukać taniej uszczelki z otworami pod dopalacz. Na np. italy racing i allegro (najtańsze).
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-25, 19:48   

chyba wolę zrobić jak książka każe i kupie druga uszczelkę już taka jak powinna być.
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-02-26, 08:03   

lukasz, zaślep z przodu na cylindrze te dwa otwory po dopalaczu. Puki nie masz oryginalnych kwasowych zaślepek od Ravikinga, to wytnij jakieś uszczelki z blaszki i zaślep.
Ja bym nawet 5 minut nie myślał. Rozbierać silnik masakra. Jak coś się urwie lub zepsuje się uszczelka to cały czas będziesz z czasem w plecy.
A tak zaślepiasz i git.
Ja zaślepiłem bo nie chciałem po prostu dopalacza i śmiga aż miło.
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-27, 05:13   

Silnik już rozebrany teraz czekam na nową uszczelkę bo maja wysłać w ramach reklamacji za darmo doszedł jeszcze jeden problem przytarła mi sie lewa wydechowa kipphebla bo wywalilem deko i nie zaspawałem wałka, ale o dziwo jezdzilem tak juz w tamtym sezonie i po rozebraniu nie bylo sladów a teraz po 100 m juz jest pzrytarta.
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-02-27, 08:12   

lukasz, to jest kolego coś nie tak z smarowaniem raczej bo 100 metrów to całkowicie bez oleju by to musiało chodzić, a tam zawsze coś oliwy jest mimo wszystko.
Musisz bez autodeko zaspawać otworek pod nim po prostu.
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-27, 08:42   

A tu zdjęcia jak wygląda przytarcie

20140226_193639.jpg
Plik ściągnięto 81 raz(y) 1,14 MB

20140226_193753.jpg
Plik ściągnięto 71 raz(y) 1,18 MB

20140226_193839.jpg
Plik ściągnięto 67 raz(y) 1,09 MB

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 15