Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
No i krówka żarła, żarła i zdechła :-/
Autor Wiadomość
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-19, 14:42   No i krówka żarła, żarła i zdechła :-/

Więc rozebrałem serducho do zmiany rozrządu bo kto wie co tam makarony nawywijali . Jednak po zdjęciu klawiatury juz fajnie nie było :-? Jedna d 1/4 wigienka wytarta znacząco i krzywka na wałku nadgryziona.

Pomyślałem pójd 1/4 my dalej bo jak juz silnik wydarty z ramy , a i człowiek ciekawy co tam dalej jest :-P . Zdjąłem głowicę , no tu się okazało wszystko dobrze. Nie widzę żeby gniazda były pęknięte lub wykruszone. No to poszedł dalej. Zdjąłem cylinder i tłok.



I teraz pytania :
Wałek regenerować czy szukać używki, oraz dawać cylinder do szlifu czy nie jest jeszcze stasznie.
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-10-19, 15:24   

taki cyl to raczej do szlifu, ladny piach tam musiał wciągnąć, masz szczelny airbox?
walek moze byc uzywka jesli taniej to wyjdzie, popychacz wyglada normalnie?
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-19, 15:51   

Czyli szlif i wymiana tłoka mam rozumieć . Airbox raczej szczelny :->
No a d 1/4 wigienka z innej perspektywy wygląda tak :


Jeśli regeneracja wałeczka i szlif cylindra to kogo byście polecali ?
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-10-19, 18:19   

yukikaze, cylinder do przemierzenia-szlif i do tego tłok ,d 1/4 wigienke używke na pewno trafisz w lepszym stanie

co,oliwki się nie dopilnowało ? :-P
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-10-19, 18:41   

fakt dzwiigienka to zlom, ale jakos jezdzil do konca :-P
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-19, 20:10   

Raviking napisał/a:
yukikaze
co,oliwki się nie dopilnowało ? :-P

To jakiś pierdzielony makaroniarz załatwił tak Dominatorka. Tak szczerze to nawet oliwy nie pił za wiele :-P Moze ze dwie setki na 1000ca.
No je 1/4 dził do końca jak by nie było :mrgreen:
 
     
Cezary
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-20, 07:05   

?wiątka polecam, ?wiątka! Cytując jego słowa "będzie Pan zadowolony".
Moje d 1/4 wigienki wyglądały jeszcze gorzej:
http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=1113
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-21, 17:59   Re: No i krówka żarła, żarła i zdechła :-/

yukikaze napisał/a:
Więc rozebrałem serducho do zmiany rozrządu bo kto wie co tam makarony nawywijali . Jednak po zdjęciu klawiatury juz fajnie nie było :-? Jedna d 1/4 wigienka wytarta znacząco i krzywka na wałku nadgryziona.
[url=http://i1181.photobu...613.jpg]Obrazek[/URL]
Pomyślałem pójd 1/4 my dalej bo jak juz silnik wydarty z ramy , a i człowiek ciekawy co tam dalej jest :-P . Zdjąłem głowicę , no tu się okazało wszystko dobrze. Nie widzę żeby gniazda były pęknięte lub wykruszone. No to poszedł dalej. Zdjąłem cylinder i tłok.

[url=http://i1181.photobu...616.jpg]Obrazek[/URL] [url=http://i1181.photobu...615.jpg]Obrazek[/URL]

I teraz pytania :
Wałek regenerować czy szukać używki, oraz dawać cylinder do szlifu czy nie jest jeszcze stasznie.


Nie wiem na ile dokładne te zdjęcia , ale chyba są jeszcze widoczne ślady po honowaniu, czyli cylinder nie taki zły (ale i tak do obróbki) natomiast te poziome rysy one są tylko z przodu i z tyłu ? Jak tak to zastanów się skąd się wzięły

Te podłu
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-21, 18:52   Re: No i krówka żarła, żarła i zdechła :-/

maniek napisał/a:

Nie wiem na ile dokładne te zdjęcia , ale chyba są jeszcze widoczne ślady po honowaniu, czyli cylinder nie taki zły (ale i tak do obróbki) natomiast te poziome rysy one są tylko z przodu i z tyłu ? Jak tak to zastanów się skąd się wzięły

Te podłu


No masz rację . Rysy są tylko z przodu i z tyłu . Niestety za bardzo jestem jeszcze zielony w te klocki więc może Ty mi odpowiesz skąd się wzięły ?
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-22, 14:22   

wrzuć fotki tłoka z pierścieniami jak jeszcze nie ściągnełeś
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-22, 15:09   

Proszę cie bardzo o to zdjęcia:


Nie gwarantuję, że pierścienie są ustawione w taki sposób jak po wyjęciu z cylindra.

I jeszcze pytanko. Czy ktos wie z jakiego materiału sa d 1/4 wigienki zaworowe ?
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-22, 21:29   

Myślę że te rysy powstały z braku smarowania, jak jesteś przy kasie to rób komplet góry i obadaj korbowód czy też mu się renowacja nie przyda. Jak z kasą kiepsko, a pobór oleju był niewielki to zainwestował bym w koniki, wałek, honowanie, ewentualnie nowe pierścienie. Obowiązkowo prześwietl pompę olejową, bo nie wiadomo czy to niedopatrzenie byłego właściciela czy niewydolność pompki.
Niech się wypowiedzą jeszcze inni forumowicze bo mogę się mylić.

ps. Trochę dużo nagaru na tym tłoku
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-23, 07:29   

Przez zimę nie jeżdżę więc jak już mam wszystko rozbebeszone to walnę nowy tłok i szlifa i oczywiście doprowadzę resztę góry do używalności.
Rama i wachacz już poszły do piaskowania i malowania proszkowego :-D
Pompkę obadam chociaż gdy go kupiłem to pierwsze co, to gdy wymieniałem oliwę zdziwiła mnie jedna rzecz. Mianowicie zlałem z niego chyba prawie 4 litry starego oleju :-? I gdy robiłem malowanie wnętrza baku resztka paliwa jakie zlałem była czerwona. Od razu zastanowiło mnie to, czy aby ktos nie zrobił mieszanki do dwusuwa z olejem a`la Stihl. Podejżewam, że on juz przyjechał taki od makaroniaży i tutaj go komisowiec podlukrował :-/ Od początku miał TAKIE STUKANIE. Myślałem że to deko.
Jeśli by się to zgadzało to nie polecam komisu Moto-raj w Rzeszowie :evil:
 
     
Yukikaze
[Usunięty]

Wysłany: 2012-10-24, 17:40   

Rozbebechałem pomkę olejową tylko za piernika nic ze zdjęc na mojej serwisówce nie widać a ja z tej szkoły co ruskiego uczyli a translator warjuje .
Więc pomierzyłem co nie co i co następuje>
Cieńszy rotorek : Pomiędz obudową a rotorkiem 0,16 pomiędzy wirniczkami tez 0,16.
Grubszy rotorek : Pomiędzy obudową a rotorkiem 0,16 pomiędzy wirniczkami 0,12.
Jeśli by ktoś to skonsultował bedę dzwięczny :lol:
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-10-24, 18:48   

yukikaze napisał/a:
Rozbebechałem pomkę olejową tylko za piernika nic ze zdjęc na mojej serwisówce nie widać a ja z tej szkoły co ruskiego uczyli a translator warjuje .
Więc pomierzyłem co nie co i co następuje>
Cieńszy rotorek : Pomiędz obudową a rotorkiem 0,16 pomiędzy wirniczkami tez 0,16.
Grubszy rotorek : Pomiędzy obudową a rotorkiem 0,16 pomiędzy wirniczkami 0,12.
Jeśli by ktoś to skonsultował bedę dzwięczny :lol:


Wygląda na to, że wymiary masz OKej.
Te pomiary Pomiędz obudową a rotorkiem 0,16 to prostopadle do płaszczyzny (widocznej na zdjeciu) mierzone tak?

pompa.PNG
Plik ściągnięto 197 raz(y) 313,72 KB

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14