co masz na myśli pisząc podwieszajęce???
do tej pory spotkałem się z terminem podparte, wtedy gdy luz zaworowy zanika i nie zamykają się zawory bo podpierają je krzywki.
w sumie nieważny powód nieszczelności zaworowej, ale jeśli nie ma szczelności nie ma kompresji jak to odpalić????
jeśli jest chwilowa nieszczelność na ssaniu to chyba musi prać po ga 1/4 niku...
jeśli jest chwilowa nieszczelność na wydechu to chyba musi prać poi wydechu...
jeśli możesz to opisz bardziej wylewnie tego wisielca
Ostatnio zmieniony przez Kubeko 2012-09-03, 19:42, w całości zmieniany 1 raz
jak ktorykolwiek sie 'podwiesi' w pozycji otwartej to nie ma kompresji silnik gasnie,
maniek [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-03, 20:01
Kubeko napisał/a:
jeśli jest chwilowa nieszczelność na ssaniu to chyba musi prać po ga 1/4 niku...
jeśli jest chwilowa nieszczelność na wydechu to chyba musi prać poi wydechu...
Nie strzela ani z przodu ani z tyłu i zapierdala jak ta lala tylko jak zwolnię są problemy
madart napisał/a:
jak ktorykolwiek sie 'podwiesi' w pozycji otwartej to nie ma kompresji silnik gasnie,
ooo to tak jak u mnie :O ,
ogólnie uciekły wolne obroty, wciskam sprzęgło czy też włączam luz 5s i zdycha, do 2-2,5 tyś obr. co jakiś czas jak by gubił zapłon powyżej tych obrotów ciężko coś wychwycić. Zawór czy elektryka ?
[/quote]ogólnie uciekły wolne obroty, wciskam sprzęgło czy też włączam luz 5s i zdycha, do 2-2,5 tyś obr. co jakiś czas jak by gubił zapłon powyżej tych obrotów ciężko coś wychwycić. Zawór czy elektryka ?[/quote]
kiedyś czyściłem ga 1/4 nik i zapomniałem dokręcić opaske na króćcu ssącym i za każdym rasem kiedy wciskałem sprzęgło wskazówka obrotomierza mdlała i spadała do zera, wystarczyło dokręcić opaske i przestał ciągnąć lewe powietrze a wolne obroty wróciły do normy...
Radox [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-03, 20:14
spr czy kruciec ssący cały, ja maiłem to samo okazało się że kruciec pękł
maniek [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-03, 20:19
na początku sezonu miałem go ręku , nie wyglądał na nowy ale się jeszcze trzymał, jutro oblukam, a co z wypadającymi zapłonami na wyższych obrotach ?
moim zdaniem to raczej brak styku na skutek wzrastających wibracji proporcjonalnych do obrotów, na cewce lub module czas przeglądnąć wszystkie kosteczki i połączenia...
Ostatnio zmieniony przez Kubeko 2012-09-03, 20:23, w całości zmieniany 1 raz
Radox [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-03, 20:23
maniek napisał/a:
na początku sezonu miałem go ręku , nie wyglądał na nowy ale się jeszcze trzymał, jutro oblukam, a co z wypadającymi zapłonami na wyższych obrotach ?
oblukaj go dobrze, a nawet pognieć palcami chociaż jest twardy, wystarczy lekka szczelina, przy której łapie lewe powietrze.
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-03, 20:25
Co do wolnych obrotów... nie uciekła Ci przypadkiem śruba od regulacji mieszanki.. to od spodu??
Podobno lubią się wykręcić:)
maniek [Usunięty]
Wysłany: 2012-09-03, 20:32
habit napisał/a:
Co do wolnych obrotów... nie uciekła Ci przypadkiem śruba od regulacji mieszanki.. to od spodu??
Podobno lubią się wykręcić:)
Może dekompresator szwankuje i puszcza w wydech na niskich obrotach?
Zobacz czy wydechy się mocniej nie nagrzewają.
Może też któreś gniazdo pękło, ale różnica w pracy była by bardziej drastyczna.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum