Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Podwieszające zawory
Autor Wiadomość
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 19:01   Podwieszające zawory

Witam!

Jakie są objawy podwieszającego się zaworu ?

Pozdrawiam
 
     
Radox
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 19:33   

a wcześniej coś grzebałeś przy zaworach ?
 
     
Kubeko 
GÓRAL ŻYWIEC


Wiek: 48
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 512
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2012-09-03, 19:38   

co masz na myśli pisząc podwieszajęce???
do tej pory spotkałem się z terminem podparte, wtedy gdy luz zaworowy zanika i nie zamykają się zawory bo podpierają je krzywki.
w sumie nieważny powód nieszczelności zaworowej, ale jeśli nie ma szczelności nie ma kompresji jak to odpalić????
jeśli jest chwilowa nieszczelność na ssaniu to chyba musi prać po ga 1/4 niku...
jeśli jest chwilowa nieszczelność na wydechu to chyba musi prać poi wydechu...

jeśli możesz to opisz bardziej wylewnie tego wisielca :-D
Ostatnio zmieniony przez Kubeko 2012-09-03, 19:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-09-03, 19:40   

jak ktorykolwiek sie 'podwiesi' w pozycji otwartej to nie ma kompresji silnik gasnie,
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 20:01   

Kubeko napisał/a:

jeśli jest chwilowa nieszczelność na ssaniu to chyba musi prać po ga 1/4 niku...
jeśli jest chwilowa nieszczelność na wydechu to chyba musi prać poi wydechu...


Nie strzela ani z przodu ani z tyłu i zapierdala jak ta lala tylko jak zwolnię są problemy

madart napisał/a:
jak ktorykolwiek sie 'podwiesi' w pozycji otwartej to nie ma kompresji silnik gasnie,


ooo to tak jak u mnie :O ,

ogólnie uciekły wolne obroty, wciskam sprzęgło czy też włączam luz 5s i zdycha, do 2-2,5 tyś obr. co jakiś czas jak by gubił zapłon powyżej tych obrotów ciężko coś wychwycić. Zawór czy elektryka ?
 
     
Kubeko 
GÓRAL ŻYWIEC


Wiek: 48
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 512
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2012-09-03, 20:11   

[/quote]ogólnie uciekły wolne obroty, wciskam sprzęgło czy też włączam luz 5s i zdycha, do 2-2,5 tyś obr. co jakiś czas jak by gubił zapłon powyżej tych obrotów ciężko coś wychwycić. Zawór czy elektryka ?[/quote]

kiedyś czyściłem ga 1/4 nik i zapomniałem dokręcić opaske na króćcu ssącym i za każdym rasem kiedy wciskałem sprzęgło wskazówka obrotomierza mdlała i spadała do zera, wystarczyło dokręcić opaske i przestał ciągnąć lewe powietrze a wolne obroty wróciły do normy...
 
     
Radox
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 20:14   

spr czy kruciec ssący cały, ja maiłem to samo okazało się że kruciec pękł
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 20:19   

na początku sezonu miałem go ręku , nie wyglądał na nowy ale się jeszcze trzymał, jutro oblukam, a co z wypadającymi zapłonami na wyższych obrotach ?
 
     
Kubeko 
GÓRAL ŻYWIEC


Wiek: 48
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 512
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2012-09-03, 20:23   

moim zdaniem to raczej brak styku na skutek wzrastających wibracji proporcjonalnych do obrotów, na cewce lub module czas przeglądnąć wszystkie kosteczki i połączenia...
Ostatnio zmieniony przez Kubeko 2012-09-03, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Radox
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 20:23   

maniek napisał/a:
na początku sezonu miałem go ręku , nie wyglądał na nowy ale się jeszcze trzymał, jutro oblukam, a co z wypadającymi zapłonami na wyższych obrotach ?


oblukaj go dobrze, a nawet pognieć palcami chociaż jest twardy, wystarczy lekka szczelina, przy której łapie lewe powietrze.
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 20:25   

Co do wolnych obrotów... nie uciekła Ci przypadkiem śruba od regulacji mieszanki.. to od spodu??
Podobno lubią się wykręcić:)
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 20:32   

habit napisał/a:
Co do wolnych obrotów... nie uciekła Ci przypadkiem śruba od regulacji mieszanki.. to od spodu??
Podobno lubią się wykręcić:)

nie no bez jaj ... też sprawdze
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 20:37   

co bez jaj.. pomóc chciałem...
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-09-03, 20:40   

habit napisał/a:
co bez jaj.. pomóc chciałem...

to bez jaj to z bananem na twarzy peace
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2012-09-03, 22:33   

Może dekompresator szwankuje i puszcza w wydech na niskich obrotach?
Zobacz czy wydechy się mocniej nie nagrzewają.
Może też któreś gniazdo pękło, ale różnica w pracy była by bardziej drastyczna.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 11