Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: managa
2014-02-21, 20:18
Dziwne stuki w silniku Łukasza
Autor Wiadomość
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-28, 21:01   

no i nowa uszczelka zalozona silnik odpalil ladnie i jest cisza tylko kolana sie zrobily od razu czerwone nie wiem czy to normalne bo w garazu odpalalem i troche ciemniej jest a moze trzeba jeszcze wyregulowac zawory i mieszanke ?
Czy ktoś tez ma takie czerwone kolana?
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2014-02-28, 21:03   

lukasz, temat o czerwonych kolankach, może pomoże -> http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=662 ;-)
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-02, 09:47   

No i mam filmik jak pali i chodzi moje moto w silniku cisza tylko czasami jeszcze gaśnie, ale mysle ze to wina wyregulowania mieszanki.

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-31, 12:20   

W sobotę byłem na paradzie i działo mi się coś dziwnego jechaliśmy wolno no i troche sie za mocno grzał ale nagle zablokowało mi koło jakbym wciskał hebel na maxa odpalił bez problemu a po jakims czasie to samo działo sie tak tylko jak jeechałem wolno możliwe że przyczyna jest brak dekompresatora i jak zgasł to kompresja jest za mocna ?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-03-31, 12:25   

Dotarłeś już silnik?
Może być że gaśnie i komprecha blokuje tylne koło.
Raczej jak by złapał tłok to by nie odpalił od razu.
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-31, 13:35   

wojtekk, Tłok mam stary robiłem tylko głowice i rozrząd. ale skoro komprecha blokuje kolo to jak to jest rozwiązane w xr które maja ręczne deko skoro uzywa się go tylko do odpalania ?
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2014-03-31, 20:41   

lukasz, a zaślepiłeś otwory olejenia dla dekompresatora?
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-03-31, 20:44   

Tak zaspawałem otwory aby olej dotarł do ostatniej krzywki.
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-03-31, 22:59   

lukasz, Jak jedziesz na 1 bez gazu i nagle moto traci zapłon to koło może ci przyblokować.

Jak działa ręczny dekompresator?
Po prostu przy odpalaniu trzymasz go poprzez klameczkę i uchylasz zawór jak autodeko tylko ono robi to jak nazwa wskazuje. Po kopnięciu puszczasz i moto gada. Kompresja już nie ucieka przez zawór aż zgasisz moto i ponownie wciśniesz klamkę.
 
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-01, 14:06   

wojtekk, Wiem jak on działa, ale nie o to mi chodzi tylko o to że przy automatycznym gdy gasł to znowu deko zaczynało działać i wtedy koła nie blokowalo bynajmniej ja tak miałem a teraz gdy wywaliłem to kompresja jest duża i blokuje dlatego zastanawiam sie jak to jest rozwiązane w XRkach czy tam blokowanie koła jak zgaśnie to normalne?
Koledze na paradzie padł rozrusznik i bez dekompresatora w trzech chłopa nie moglismy go zapchać bo koło stało w miejscu.
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-04-01, 19:24   

lukasz, w xr których?
Jak jest autodeko to po zgaśnięciu w trakcie jazdy koło jest zblokowane bo on uchyla zawór do momentu osiągnięcia przez wał pewnych obrotów.
Po zatrzymaniu analogicznie nie działa siła odśrodkowa na deko i uchyla zawór i nie ma komprechy która blokuje koło.
JAk masz ręczny to włączasz kiedy chcesz.
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2014-04-01, 20:51   

dekompresator w xr 400 jest zbudowany identycznie jak w nx 650 na wałku. Oprócz niego jest jeszcze ręczny, którego według mnie używanie ogranicza się jedynie do przewietrzenia komory po zalaniu, bo przy odpalaniu gdy działa automat jest on zbędny.

No a gdy nie działa automat lub go nie ma (inny wałek) to już dość skomplikowana procedura odpalania na kopę. Z tego co pamiętam domi na pych dało się odpalić dopiero na 3cim biegu i to z dobrą trakcją na kole i powolnym wysprzęgleniem aby tej trakcji nie zgubić. Na niższych blokowało koło. No ale może da się na dwójce jak ktoś 100kg dociąży, bo ja to waga piórkowa;]
 
     
lukasz
[Usunięty]

Wysłany: 2014-04-01, 21:49   

wojtekk, Chodzi mi o XR 600 dziwne tylko ze jak miałem autodeko to nawet jak gasł to nigdy koła mi nie zblokowało a teraz podczas parady dwa albo trzy razy i to mnie martwi.
To była moja ostatnia parada chyba bo szkoda sprzęta aby się tak grzał.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14