Alibaba i madart czy moglibyście dokładnie przez kilkaset kilometrów monitorować poziom oleju?
Było by to bardzo przydatne w ocenie tłoków OMP pod tym względem.
Dlaczego tak? Bo podobno wossner ma jakąś wadę fabryczną, ale na razie to nie jest pewne. Kilka hurtowni wstrzymało zakupy i wystosowało list do producenta. Wadliwy podobno jest system odprowadzania oleju przez pierścienie. Tłok OMP jest prawie identyczny jak oryginał, ale czy równie dobrze jak oryginał spełnia swoje funkcje...
OK . Przejechane 170 km jak na razie poziom oleju bez zmian ale silnik dość mocno się grzeje więc przystanki co 20 km . unikam jazd miejskich i ciężkiego terenu. Czuję wyra 1/4 nie że silnik jest mocniejszy ale nie chcę jeszcze sprawdzać jego pełnych możliwości ale ten czas niebawem nadejdzie
Wiek: 44 Dołączył: 04 Mar 2011 Posty: 932 Skąd: Łódź - Kraków
Wysłany: 2014-03-20, 21:24
Ja tuż przed sprzedażą też wrzuciłem OMP i nie ubywało oleju, przynajmniej przez pierwsze 100km - potem już nabywca
andrew [Usunięty]
Wysłany: 2014-03-20, 21:43
cubiacus napisał/a:
też wrzuciłem OMP i nie ubywało oleju, przynajmniej przez pierwsze 100km - potem już nabywca
moto od tego czasu ma przejechane chyba ok 2tys km i nie zauważyłem ubytku oleju. Fakt że na początku (przynajmniej tak mi się teraz wydaje) troszkę bardziej się grzał. Teraz wszystko ok, na dniach (jak tylko zdrowie mi pozwoli) będę wymieniał oliwę na nowy sezon to dokładnie sprawdzę ile oleju pozostało :)
dzoana po tym, że ciebło promieniuje dużo mocniej od silnika. Można sprawdzać różnymi miernikami lub organoleptycznie - np. jak już cholernie parzy przez rękawicę w okolicach korka wlewu oleju to temp. jest wysoka
przejechane ponad 1000 km , ustawiłem zaworki (niewiele się zmieniło) spuściłem olej a jutro wlewam świeży , filtra oleju nie wymieniam. Spalanie w tej chwili 6 l / 100 wiec muszę jeszcze popracować nad ustawieniem ga 1/4 nika. Czasem pierdolnie w tłumik przy odpuszczeniu gazu po gwałtownym przyspieszaniu . ?rubkę składu mieszanki mam wykręconą ok 4 obroty więc może troche za dużo i moze dla tego pali 6/100 ?
Przejechane 6 000 po remoncie , oleju nie bierze , żadnych dolewek nawet po Podhalu gdzie silnik nie 1/4 le dostał w dupę . Przeregulowałem ga 1/4 nik - śruba składu mieszanki na 3 obroty i chyba mniej pali i spokojniej pracuje. Temperatura oleju w ramie przy predkości 80-90 km/godz nie przekracza 90 oC , jeśli jadę 110 -120 czasem dochodzi do 120oC ale wystarczy na chwile odpuścić i obniża sie do 90-100. W ciężkim offie i wysokiej temp powietrza (Podhale) 110 0C wiec wydaje sie że wszystko gra. Jedyny problem to autodeko za który biorę się niebawem . Wygląda na to że tłoki OMP dają radę .
HAL_9000 [Usunięty]
Wysłany: 2014-12-31, 23:28
kmaj napisał/a:
Alibaba i madart czy moglibyście dokładnie przez kilkaset kilometrów monitorować poziom oleju?
Było by to bardzo przydatne w ocenie tłoków OMP pod tym względem.
Dlaczego tak? Bo podobno wossner ma jakąś wadę fabryczną, ale na razie to nie jest pewne. Kilka hurtowni wstrzymało zakupy i wystosowało list do producenta. Wadliwy podobno jest system odprowadzania oleju przez pierścienie. Tłok OMP jest prawie identyczny jak oryginał, ale czy równie dobrze jak oryginał spełnia swoje funkcje...
Edyt:
Piotrek_S65_AMG, masz iskrę na świecy?
Czy coś więcej wiadomo o owej wadzie fabrycznej pierścieni ?
Cała w tym zabawa szczególnie remonty towarzyskie przy piwku im więcej do roboty tym lepiej a potem jesteś pewny że w trudnych warunkach nic się nie wysypie Najważniejsze że wszystko można w miarę tanio ogarnąć. Oczywiście dzięki Waszym doświadczeniom i wiedzy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum