Warning ! cookie path is empty! Check in in the Admin Control Panel or set it in the PhpMyAdmin table: prefix_config - cookie_path row
Forum index


FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups
RegisterRegister  Log inLog in

Previous topic «» Next topic
Problem z modulem
Author Message
managa
Pani Administartor


Posted:    Problem z modułem [ !!! ]

[quote="wlodeko"]witam wszystkich mam problem prawdopodobnie z modułem hondy nx 650 89r jestem z okolic płocka/mazowieckie może ktoś jest z mazowieckiego i by mi pomógł czy to wina modułu żeby go sprawdzić.[/quote]

[quote="raviking"]a jakie masz objawy? i skąd ta pewność ,że to moduł[/quote]

[quote="zuczek"]A podaj jakieś objawy pracy silnika wtedy może coś pomożemy ?[/quote]

[quote="przemekr"]ja moduł wymieniałem, objawy to raz palił raz nie potrafił przejechać 10km i nagle chu.... łatwo sprawdzić włożyć dobry moduł i zobaczyć czy wszystko oki[/quote]

[quote="wlodeko"]obiawy były: brak iskry przy poruszaniu kostkami przy module problem chwilowo znikł,wyczyściłem kostki nic wymieniłem cewkę.Jeszcze myślę że może być to impulsator bo pzy kręceniu rozrusznikiem nie reaguje obrotomiesz[/quote]

[quote="wartburg"]a ładowanie kiedyś sprawdzałeś ?

i czy awaria wystąpiła nagle ?[/quote]

[quote="Raviking"]Tezla już pisał jak sprawdzić impulsator:pipkacz albo diode,żarówke podłączyć do kostki pod zbiornikiem i przy kręceniu rozrusznikiem mruga/piszczy to impulsator jest ok[/quote]

[quote="wlodeko"]a ładowanie ma jakiś, związek problemy podobne miałem jak w wpisie z impulsatorem[/quote]

[quote="bald"]A może gdzieś pod izolacją kabel ułamany.[/quote]

[quote="tezla"][quote="wlodeko"]
objawy były: brak iskry przy poruszaniu kostkami przy module problem chwilowo znikł,wyczyściłem kostki nic wymieniłem cewkę.Jeszcze myślę że może być to impulsator bo pzy kręceniu rozrusznikiem nie reaguje obrotomierz[/quote]
W takim wypadku nie wystarczy wyczyszczenie kostki trzeba zaopatrzyć się w ostre narzędzia i zoperować (po doginać wtyczki).Brak reakcji obrotomierza wskazuje że prądu niema już przed cewką WN.
[quote="raviking"]
Tezla już pisał jak sprawdzić impulsator:pipkacz albo diode,żarówke podłączyć do kostki pod zbiornikiem i przy kręceniu rozrusznikiem mruga/piszczy to impulsator jest ok[/quote]
żarówkę nie to są za krótkie/słabe impulsy może nie zdążyć się rozżarzyć

Napięcie zasilające moduł jak najbardziej ma znaczenie.[/quote]
 
 
Raviking
Ravson


Posted:     [ !!! ]

jeśli ktoś potrzebuje,nowy moduł z Czech http://www.ignitech.cz/english/aindex.htm


[URL=http://forum.transalpclub.pl/viewtopic.php?f=14&t=6950]Naprawianie modułu [/URL]

ndbcaeb8525a362becf71163e808eabec.jpg
893 Time(s) 75.91 KB

nfb8980d821102dcc7bf23a1492876f8a.JPG
29225 Time(s) 13.32 KB

  
 
 
madart


Zabezpieczenie: 11111
Posted:     [ !!! ]

kolejna wersja jak naprawić moduł
http://www.thumpertalk.com/forum/showthread.php?t=980822
 
 
Hannibal
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Kupię oryginalny zepsuty lub szwankujący moduł... jak ktoś ma to piszcie na pw
 
 
j23
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Hhhannibal czy to właśnie moduł-chińczyk (aw0036) Ci poleciał, z którym kiedyś walczyłeś, czy postanowiłeś wskrzesić oryginał? Napisz, ile przejechałeś na chińskim i ogólnie czy duża różnica w pracy silnika. Pytam, bo mam podobny problem. Tezla dużo napisał ale wszystko na bieżąco a warto by było wiedzieć jak to wygląda po paru km.
 
 
Hannibal
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

ogólnie to zrobiłem z 1500 km na chińczyku i dalej chodzi. ciężko mi powiedzieć czy silnik chodzi ciężej niż na oryginalnym bo mało poje 1/4 dziłem na japońskim. Wydaje mi się że daje rade.... Silnik nie miał zdławień czy jakiś innych dziwnych odruchów ,ale po założeniu dobrze by było ustawić wyprzedzenie zapłonu w jakimś zakładzie (szczerze mówiąc nie wiem czy ktoś się tym zajmuje ) Ponoć można go ustawić przy pomocy stroboskopu.

Chcę kupić zepsuty bo mam możliwość naprawienia mojego, ale potrzebuję transformator z innego modułu bo mój się upalił przez zwarcie w instalacji elektrycznej. Inne klamoty w module można wymienić bez problemu.
 
 
Tezla
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Mam taki moduł od Domina z niewiadomą przeszłością, częściowo oskubany od spodu z plastiku.
 
 
Hannibal
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

wiele byś chciał ??
 
 
Tezla
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

moduł nie działa więc bez specjalnej wartości
 
 
adziad
ekwilibrysta


Posted:     [ !!! ]

Tezla, udało mi się zregenerować mój moduł, może ten też da się naprawić, to nie jest trudne wcale
 
 
seven9
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Witam!
Czy oryginalny moduł ma oznaczenia shindengen c1554 ?
 
 
Igor-Moto
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Jeżeli ktoś chce to mam do sprzedania moduł CI 554. Chętni pisać na priv.
 
 
f4u
Marek


Posted:     [ !!! ]

Witam ma ktoś na zbyciu moduł do NX 650 morze być uszkodzony ?Mam problem ze swoim jadę gaśnie po chwili odpala za jakąś chwilę znowu gaśnie i znowu po chwili odpala i tak w kółko i nie ma też znaczenia czy moto jest zimne/ciepłe/zimno/ciepło/sucho/pada jadę zgaśnie i po chwili odpala .świeca ,cewka ,impulsator już zostało sprawdzone został tylko moduł.No chyba że coś jeszcze może być przyczyną ,dodam że jak gaśnie to obrotomierz spada momentalnie z obrotów na zero .
 
 
madart


Zabezpieczenie: 11111
Posted:     [ !!! ]

zaloz od chinczyka za 30zl, poszukaj na forum jaki to ma byc bo jest ladnie opisane
 
 
f4u
Marek


Posted:     [ !!! ]

Witam problem z modułem rozwiązany chyba ;-) ,moduł otworzyłem odessałem starą cynę i na nowo polutowałem, moduł zakleiłem owinąłem dodatkowo taśmą izolacyjną i moto chodzi jak marzenie,spędziłem 40 minut w lesie i nie oszczędzałem sprzęta i nic się nie wydarzyło więc pomogło :-) w razie co służę radą .
 
 
Jacek
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Witam. Jestem właścicielem Dominatora 650 od lutego 2015. Motorek bardzo wdzięczny, uniwersalny, ale mało wygodny w trasie. Jedyny problem jaki z nim mam to wspomniany na forum gaśnięcie na wolnych obrotach. Motocykl został wyregulowany tj. zawory, gaźnik, sprawdzony zapłon. Fajnie się wkręca w obroty i jest żwawszy od tamtej pory. W sprawie modułu zapłonowego zastosowałem się do rad użytkowników forum , na własną rękę rozebrałem moduł. Dopatrzyłem się kilku tzw. zimnych lutów, odessałem cynę polutowałem na nowo - sprawdziłem. Motocykl odpalił, rzadziej gasł, ale jednak to mało. Następnie, na wszelki wypadek przelutowałem 4 punkty na płytce, jednak to tez nie pomogło. Pomimo małych problemów nie chce się go pozbywać, a dotrzeć do rozwiązania usterki. Czy ktoś z Was może mi pomóc w zagadnieniu : czy przelutować wszystkie punkty na układzie, bo może jestem ślepy i nie dojrzałem pęknięć lutowania, a może moduł ma popalone kondensatory od strony wtyczek ( w zalanej gumie), a może w ogóle coś innego. Pozdrawiam
 
 
adziad
ekwilibrysta


Posted:     [ !!! ]

[b]Jacek[/b], Jedynym ratunkiem jest przelutowanie wszystkich punktów. Ale jak już wcześniej wspominałem nie jest to naprawa dająca 100% gwarancji. Gdy uszkodzone są elementy zalane gumą to praktycznie nie jest możliwe usunięcie usterki. Coś kojarzę, że ktoś ostatnio pisał na forum o jakiś nowych dość tanich modułach (nie od skutera)....
 
 
Agathocles
ZIELARZ POLSKI


Posted:     [ !!! ]

Chyba juz czas zrobic ten tester modulow na arduino ;)
 
 
Jacek
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Dzięki Kolego. Przelutuje wszystkie i sprawdzę. Słyszałem o jednym kolesiu z Ostrołęki, który zajmuje się modułami od motocykli. Z tego co wiem regeneracja kosztuje 200-300 zł i daje gwarancje chyba na rok. Tylko czy on wywala całą gumę z modułów i dostaje się do bebechów to nie wiem. Czy to drogo, trzeba będzie zaryzykować jak nie dam rady sam. Pozdrawiam
 
 
jarkow
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Nowy moduł na ebay kosztuje 300 zł z wysyką więc poco kombinować?
http://www.ebay.com/itm/CDI-ECU-Honda-NX500-NX650-Dominator-XR650L-Blackbox-Ignitor-ALL-YEARS-CD1651/331348798665?_trksid=p2045573.c100033.m2042&_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D20131017132637%26meid%3D09a8b5c2f2944be49a2bd5a9444f44e1%26pid%3D100033%26rk%3D3%26rkt%3D4%26sd%3D361151049886
http://www.ebay.com/itm/CDI-Einheit-Steuergerat-Zundbox-Honda-NX500-NX650-Dominator-XR650L-/361151049886?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item541647b09e&vxp=mtr
http://www.ebay.com/itm/CENTRALINA-CDI-Honda-NX650-Dominator-/251529315672?pt=LH_DefaultDomain_101&hash=item3a9050c558
 
 
Jacek
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Witam. Przelutowałem wszystkie punkty, jednakże nie pomogło to zbytnio. Ale jak bardzo rozgrzałem motocykl w terenie i asfalcie to nie gasł, ma skoki obrotów - Dziwne, nie mogę go rozgryźć. Miałbym prośbę, czy ktoś z Warszawy lub okolic mógłby na chwile użyczyć moduł do sprawdzenia. Wiedziałbym z czym dalej walczyć. Pozdrawiam
 
 
nx-rider
Dawid


Posted:     [ !!! ]

[quote="Jacek"]Miałbym prośbę, czy ktoś z Warszawy lub okolic mógłby na chwile użyczyć moduł do sprawdzenia. Wiedziałbym z czym dalej walczyć. Pozdrawiam[/quote]
Proponuję abys przekonał kogoś do włożenia twojego modułu.
Dowiesz się czy masz walnięty moduł, i unikniesz uszkodzenia czyjegoś modułu jeśli masz coś najeb .... w instalacji elektrycznej
 
 
Alibaba
Pan Alibaba


Posted:     [ !!! ]

święte słowa :mrgreen:
 
 
Jacek
[Deleted]

Posted:     [ !!! ]

Ok. W takim razie zmieniam zapytanie do kolegów w okolic warszawy lub ze stolicy, czy można zastosować taka przemiankę i nic przy tym nie zepsuć. ostatnio nosze się z zamiarem kupić z ebay moduł jak pisał Jarkow, ale chciałbym najpierw sprawdzić. Proszę o odzew. Dzieki
 
 
Alibaba
Pan Alibaba


Posted:     [ !!! ]

[b]Jacek[/b], przyjedź do Kani środa - czwartek wszystko się wyjaśni
 
 
Display posts from previous:   
[ REPLY ]
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group