Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Poziom paliwa w gazniku
Autor Wiadomość
halny
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-16, 16:16   Poziom paliwa w gazniku

witam kolegow! pogoda do dupy wiec pewnie tez dopieszczacie swoje motory. ja mam pytanie, mozna regulowac poziom paliwa w ganziku? bo slyszalem kiedys ze nie..:}
Ostatnio zmieniony przez managa 2014-02-24, 14:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-16, 16:22   

Czysto teoretycznie mozna podgiąć blaszkę przy pływaku, która zamyka zaworek... Ale po co:))

Aaaa a ogarnołeś temat iglicy??
 
     
halny
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-16, 16:51   

tak, widze ze sledzisz temat, mam zalozony ten zestaw tuningowy, ale zawleczka byla na 2 od gory rowku, wiec wlozylem na 3. poza tym zauwazylem ze iglica jest krzywa... naproscilem ile mozna i moto lepiej schodzi z obrotow( widocznie sie przycinala... o plywak pytam bo mechanik powiedzial ze moto faluje jakby poziom paliwa byl zle ustawiony (a mam powody do podejrzewania ze ktos mogl go juz "regulowac" tylko ktos kiedys powiedzial mi ze tam nie ma blaszek tylko platiki... no ale widocznie jest inaczej:P
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-16, 18:33   

Ja mam przy pływaku blaszkę którą da się odgiąć w dół lub górę, co spowoduje podniesienie lub zmniejszenie pozimu paliwa w komorze pływakowej... Ale tego sie nie dotyka:)
A jak faluję Ci na wolnych obrotach to nie jest to sprawa zbyt niskiego poziomu paliwa w komorze, a tym bardziej wysokiego...


A jak przełożyłeś zawleczke to coś się zmieniło??
 
     
halny
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-16, 21:09   

w virago wlasnie przez poziom paliwa obroty mi wirowaly. kurcze co do zawleczki, sam juz nie wiem, kto kolwiek widzi motor mowi ze jest ok(moze widziales filmik z pracy mojego dominatora) ale ja patrze na kazde pierdniecie bardzo krytycznie... i byc moze jestem przewrazliwiony, dzisiaj padalo u mnie wiec nie jezdzilem, moto pochodzilo z 7 minut na nowych ustawieniach.. ale swieca czarna.. szkoda ze mieszkasz tak daleko bo bys zobaczyl. chetnie bym jakiegos innego dominatora porownal do swojego, ja przespieszam mam wrazenie ze troche go muli... ale jak napisalem mam wrazenie bo nie wiem czy tak byc powinno :)
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-16, 22:32   

W virago masz V2 więc jeśli poziomy paliwa w ga 1/4 nikach będą różne będzie dupa, może chodzić nie równo, natomiast w jednocylindrowym sprzęcię nie ma to wpłwu (pod warunkiem że w komorze jest paliwo) Dysza główna jest praktycznie na samym dole komory pływakowej...
Jeśli masz zamontowanego Dynojeta to musisz się pogodzić z tym że na wolnych będzie troszke " pływał" coś jakby wypadanie zapłonu, nawet w instrukcji pisze , że po zamontowaniu motor ma chodzić z przepustnicą otwartą do oporu:D
Jak masz ga 1/4 nik wujęty zobacz jaką masz dyszę, fabrycznie jest 150, w zestawie dynojet masz dyszę 155, 160, 170ja jak wsadziłem 170 to tez obroty pływały... dop[iero po zamontowaniu 160 i filtra K&N jest dobrze... łoo się rozp[isałem:D
 
     
halny
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-17, 16:25   

a Twoja swieca jaki ma kolor?:)
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-17, 18:47   

sprawd 1/4 czy masz prawidłowy poziom paliwa w ga 1/4 niku i wrazie potrzeby wymień zawodem iglicowy, u mnie było 5mm za dużo
 
     
halny
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-17, 20:34   

a jaki jest prawidłowy?
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-17, 22:17   

Moja świeca po pałowaniu jest czarna na zawnątrz i "kawowa" w środku, natomiast jak moto stoi na wolnych przez 20 min to świeca robi się cała czarna...

Dalej nie wiem jaki wpływ ma poziom paliwa w komorze pływakowej na falujące obroty silnika na biegu jałowym...

Jeśli zaworek iglicowy zamykający paliwo do komory płuwakowej byłby zjepsuty:) to:
Zawieszony- nie zamyka dopływu paliwa do komory... paliwo ucieka przelewem na ziemię.
Jęsli zamknięty (to paliwo by nie "wpływało" do komory) ale powiedzmy że cos tam puszcza powodując niski pozim paliwa, to moto na wolnych chodzi a przy pałowaniu, lub normalniej jeżdzie ale gdzie moto łapie duże przechyły, dostawałby czkawki...
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-18, 05:18   

sprawdzanie poziomu - 4-13 serwisowka, co do uszkodzeń zaworka iglicowego, to oprócz nieszczelności ,zaworek posiada w sobie sprezynke na której oparty jes pływak, jeżeli sprezynka ma kuku to jest zadużo paliwa w komorze plywakowej co za tym idzie do gardzieli gaznika wpada za dużo paliwa na wolnych obrotach(można porównać do lejacych wtrysków w desliu), pojawia się problem regulacji mieszanki itp
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-18, 07:31   

Ja w zeszłym roku miałem problem z poziomem w komorze pływakowej, zaworek się zawiesił i nie zamykał dopływu paliwa... Ale nadmiar wyrzucało mi poprostu przelewem...
 
     
halny
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-18, 16:58   

zmienei zaworek i zobaczymy, nie moge znalesc na necie, mysle ze kosztuje ok 20zl, tylko gdziee w miare szybko kupic?:(
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-18, 17:53   

larson?
 
     
halny
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-19, 17:40   

larson:)dzieki:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 14