Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: managa
2012-12-30, 19:06
Ostry niebieski Dym z lewego wydechu .
Autor Wiadomość
slawi2006
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-10, 14:38   Ostry niebieski Dym z lewego wydechu .

Ostry dym przy paleniu na zimnym silniku z lewego wydechu. Może to być za dużo oleju ? czy uszczelniacze zaworowe?
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-04-10, 15:05   

uszczelniacz na lewym zaworze wydechowym
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-04-10, 15:37   

madart lewy wydech nie jest z prawego zaworu ? :-P
 
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-04-10, 15:48   

na lewym zaworze patrzac od przodu motoru i sie zgadza :mrgreen: :-P
 
     
slawi2006
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-10, 20:29   

Wymienię uszczelniacze bez rozbierania rozrządu i wyjmowania wałka>?
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-04-10, 21:21   

nie jest to niemożliwe z teoretycznego punktu widzenia :lol:
był taki jeden co chciał tak zrobić ale nie wiem czy sie mu udało
musiałbyś podeprzeć zawór, wcisnąć sprężynę, zdjąć pestki, sprężyne, wymienić i poskładać
do normalnego zabiegu wymiany uszczelniaczy zdejmuje sie głowice, kosztuje to uszczelkę za 90zł chyba
dziwne że z prawego zaworu, bo zwykle moto na podnóżce jest przechylony tak że to na lewy cały olej spływa
 
     
slawi2006
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-10, 21:42   

Jak dziwne? Przecież kopci z lewego tłumika i do wymiany uszczelniacz zaworu lewego wydechowego . Ogólnie mówiąc to wszystkie przecież wymienię . Nie rozumiem Cię madart. Wytłumacz.
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-04-11, 08:27   

bo mnie taki jeden zbił z tropu a nie chcialo sie mi isc zobaczyc do garazu :->
Cytat:
madart lewy wydech nie jest z prawego zaworu ?


lewy tlumnik lewy zawor i moto przechylone na lewo i wszystko jasne ;-)
 
     
Radekmoto3 


Wiek: 37
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 183
Skąd: Czarnowąsy
Wysłany: 2012-04-11, 11:10   

Cześć. do wymiany uszczelniaczy zaworowych nie trzeba ściągać głowicy lecz samą pokrywę zaworową. z tego względu że wystarczy tłok ustwaić w GMP i po problemie,a w sumie w naszych motocyklach nawet nie trzeba demontować wałka rozrządu i łańcuszka.
 
 
     
slawi2006
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-11, 15:27   

radekmoto3 robiłeś już tak u siebie czy tylko teoretycznie mówisz?? a pozatym to mieliście jakiś przyrząd do ściągnięcia sprężyn zaworowych ? proszę o instrukcje żeby coś nie spiepszyć ....
 
     
Radekmoto3 


Wiek: 37
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 183
Skąd: Czarnowąsy
Wysłany: 2012-04-11, 20:16   

cze robiłem u siebie to więc wiem z teori i praktyki. w sumie żadnych specjalnych urządzen nie miałem, lecz troche pracy jest:najpierw sciągnąć pokrywe zaworową, ustawić tłok GMP dla 100% pewności odkręć świece i sprawdz tłok ma byc na samej górze i zakryj otwór od świecy tak aby zamek zaworowy nie miał tam możliwości wpaść (tłok ma byc GMP dla tego ze jak zdejmiesz zamek zaworowy to umozliwi to wpadnięcie zaworu do cylindra to bardzo ważne) kolejny krok to ściąganie zamków a nastepnie sprężyny zaworowej.teraz jak ściągną zamek to trzeba jakoś ta sprężyne scisnąć ja to robiłem kluczem okrągłym rurkowym.

IMG_6404.JPG
Plik ściągnięto 265 raz(y) 3,11 MB

 
 
     
Radekmoto3 


Wiek: 37
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 183
Skąd: Czarnowąsy
Wysłany: 2012-04-11, 20:19   

Ale jak czytam u ciebie tylko na zimnym kopci na niebiesko to ja stawiam na powoli konczące się pierscienie tłokowe tez znam to z praktyki..
 
 
     
slawi2006
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-12, 01:07   

Ja już wogóle zgupiałem. Sprawa wygląda następująco. Wcześniej to znaczy dwa odpalenia rano na zimnym silniku kopci z lewego tłumika , na szabli nie ma poziomu oleju . Dzisiaj palę go i nic nie kopciło stan oleju powyżej połowy na szabli choć tyle nawet nie dolewałem . Niewiem co jest grane.. Może się coś podwiesiło i pociągło olej w wydech . Może było za dużo oleju i go wyrzucilo ,Albo tak jak mówisz pierścienie a może czasem i te uszczelniacze. Tylko się zastanawiam co to teraz robić ...
 
     
Habit
[Usunięty]

Wysłany: 2012-04-12, 07:54   

radekmoto3 napisał/a:
Ale jak czytam u ciebie tylko na zimnym kopci na niebiesko to ja stawiam na powoli konczące się pierscienie tłokowe tez znam to z praktyki..

Jak kopci na zimno to przez uszczelniacze, jak na ciepłym też to wtedy pierścienie...
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2012-04-12, 09:52   

a poziom oleju na zimnym w japoncu jest nieadekwatny
sprawdza sie po przejechaniu kawalek
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 16