Mam taki problem, który męczy mnie odkąd kupiłem Nx 650...
gdy silnik jest 1/4 imny i ciepły wszystko jest ok ! Nic się nie dzieje. Następnie zostawiam go na wolnych obrotach i obserwuje, co będzie za kilka minut gdy się dogrzeje tak jak ma być, przed jazdą... i tu się wszystko zaczyna:
co kilka minut zaczyna przerywać coś prace śilnika (śilnik nie gaśnie, ale próbuje)i po przerwaniu chodzi dalej równo, a po kilku takich próbach GA?NIE
w trasie, gdy dojeżdzam do (np. świateł, czy stoje w korku próbuje to samo i częsciej gaśnie, musze trzymać na obrotach...)
Wymieniłem :
-filtr powietrza
-filtr oleju
-świecę na irydową z katalogu (żadnego rezultatu)
-olej
Jeśli chodzi o jazde śmiga idealnie, kompresja dobra, nigdy mi nie zgasł w czasie jazdy ! Nic nie syczy w silniku, nie puka jest ok Tylko te wolne obroty, gdy jest gorący...
Czy to możliwe, że ga 1/4 nik mógłby być zasyfiony ?
Proszę o pomoc i pozdrawiam
madart napisał/a:
Jakie masz te 'wolne' obroty? Bo równie dobrze to może być 1300 jak i 1800
Najprawdopodobniej ga 1/4 nik, mieszanke masz dobrą? Syfy w paliwie się zdarzają, i to częściej niż sie można spodziewać
michalklb napisał/a:
ja mialem podobną sytuacje tylko u mnie jakimś cudem dostało sie troche wody do fajki i może przewud był uszkodzony i to powodowało że sobie gasl czasami.Singiel ma to do siebie że jak jedna iskra wypadnie to własnie tak zamula albo gasnie
Jaskier napisał/a:
1500 wtedy przerywa, potem gaśnie, ale zminiejszyłem teraz do 1300 to daj spokój... gaśnie jak już jest zagrzany co kilkadzieśiąt sekund...
maniek napisał/a:
jeżeli wygląda to u Ciebie jak tu: http://priv.socjum.pl/vid...e_mojego_domina
to mi pomogło ogólne czyszczenie, regulacja zaworów i zwiększenie luzu na lince od ssania.
Po rozgrzaniu skręć kierownice na maxa w lewo jak zdechnie to masz problem z linką ssania.
Obroty mam ustawione na 1400-1500 na ciepłym.
wartburg napisał/a:
nie dostaje paliwa - na 100%
ale wszelkie regulacje nie mają sensu w tak niskich temperaturach (zewnętrznych/obecnych)
jaskier napisał/a:
maniek u mnie to wszystko ładnie chodzi,jak na moje rónież amatorskie ucho nie mam problemu z odpalaniem czyby to był zimny czy gorący... poprostu lekko przerwie w pewnym momencie i dalej pracuje przez kolejną minute , a jak gaśnie to nie tak często, ale gaśnie i odpalam ponownie, po jakimś czasie znów to samo (Jeśli chodzi o sprawdzenie na postoju) w trasie lubi często gasnąć tak jak pisałem... Obowiązkiem moim jest posłuchac waszych rad i zobaczymy, jak wyeliminuje ten syf to będzie gitara
track99 napisał/a:
Hi, miałem podobny problem, sprad 1/4 przewody podciśnienia idace do i wychodzące z ga 1/4 nika, jeśli są sparciałe wymień na nowe.
Pozdrawiam
Jaskier napisał/a:
track99 spróbuje z tymi przewodami, zobacze co się będzie działo...
spider2you [Usunięty]
Wysłany: 2011-02-08, 13:23
Jak dziś poje 1/4 dziłem, to miałem taka rzecz, że jak redukowałem z 4 na 2 bieg - dojeżdżając do świateł, to mi strzelał z tłumika delikatnie i dławiło go czasami.
Może to głupie pytanie, ale proszę o poradę bardziej doświadczonych Domimaniaków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum