Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Napęd
Autor Wiadomość
Hannibal
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-13, 19:02   Napęd

No to zapodajcie jakieś linki na tanie napędy dida, lub jakieś inne propozycje o ile ktoś już przetestował.
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2012-03-13, 20:51   

http://www.select-shop.pl/ zaglądałeś tutaj ? a może Puntek ?
 
 
     
Hannibal
[Usunięty]

Wysłany: 2012-03-14, 04:58   

no select shop mam zawsze naoku :) Puntek kolego daj znac co masz i za ile z tym ze ja potrzebuje tyl zebatke od xr reszta normalna. Preferuje rowniez darowizne :D


ten sklep jest chyba najtańszy i maja dobry wybor - http://www.italyracing.pl/
 
     
puntek 
Landryn


Wiek: 54
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 263
Skąd: Raczyce
Wysłany: 2012-03-14, 08:44   

Więc, zdania nie zaczyna się od więc
Więc:

Zestaw 15/48 RK oring czarny - 414

Zestaw 15/48 DID vx2 ring czarny - 430

Zestaw 15/48 DID vx2 ring złoty - 450

ale standardem jest przecie 15/47 i jest trochu taniej ... np złoty DID - 425
 
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 729
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-05-31, 09:30   

Siemandero!

Ja tylko szybko po poradę - taki zestaw napędowy do Dominacji będzie dobry?
http://allegro.pl/zestaw-...5229396520.html
W zestawie:
DID łańcuch 520 VX2/110
Zębatka przednia JT F308-15, 15Z, rozmiar 520
Zębatka tylna stalowa JT 245/3-46, 46Z, rozmiar 520

Chodzi mi o producentów, czy o-ring ok etc? Bo ilości zębów na zębatkach, to myślę żeby zostawić jakie teraz mam (a nie wiem jakie mam, muszę sprawdzić).

Jak ktoś zna coś lepszego, to ja chętnie wysłucham propozycji ;-)

Aktualizacja:
Obecnie mój przód 15 zębów, tył ma 43 zęby.
Tył firmy Suntour, przód nie wiem.
Po zabawach w kalkulatorze przełożeń wychodzi mi, że aby zachować podobne prędkości przelotowe i jednocześnie ugladzic biegi w terenie to trzeba by założyć 14z na przod i zostawić 43 tył.

O 14 zębach przód myślałem ale z drugiej strony obecne przełożenia (nie wiem jakie), bardzo mi odpowiadają bo moto się zbiera dynamicznie i może też przeloty po 120-130 km/h robić jak trzeba.
Ostatnio zmieniony przez Ostasz 2017-06-07, 14:58, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Bart76 
Wolverine


Wiek: 47
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 438
Skąd: Stare Babice
Wysłany: 2017-05-31, 11:35   

Yello,
Jeśli mogę coś doradzić to zakup sobie zębatkę zdawczą (przód) 14 zębów w terenie robi sporą różnicę ! Nie jest to drogi zakup i zmiana na ori 15 to kwestia paru minut. Łańcuch v2 520 będzie git - choć słyszłem że DID ostatnio spadł na jakości bądź dostępne są jego lipne klony. Mogę zapytać się w swoim warszawskim źródełku ile by chcieli za zestaw. Odebrał byś sobie obok Larssona. Daj znać jak coś.
 
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 729
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-06-07, 15:04   

Ponieważ napęd przyjechał i będę zabierał się za jego wymianę, to czy są jakieś specyficzne "haczyki", rzeczy na które trzeba uważać/zwrócić uwagę przy wymianie?

Ja to widzę tak, że odkręcam przednią zębatkę (proste bo dwie śruby i tyle, niczego nie trzeba blokować), odkręcam tylną zębatkę (gorzej bo więcej śrub ale też bez filozofii), a na koniec rozpinam łańcuch.
Zakładam nowe graty tyle, że w odwrotnej kolejności i heja, można latać.

Wygląda na 30 minut roboty (jak się nic nie zapiecze, etc.) ale że nigdy tego nie robiłem w żadnym pojeździe mechanicznym, to wolę się spytać żeby czegoś nie spitolić ;-)

Dobre rady mile widziane ;-)
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2017-06-07, 15:40   

Ostasz, przednią zębatkę dobrze jest przykręcić na jakiś lekki loctite, np niebieski. Tylko zapinkę łańcucha w dobrą stronę załóż;] Powodzenia
 
     
Qba 


Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2015
Posty: 283
Skąd: 3City
Wysłany: 2017-06-07, 15:54   

Nie zapomnij zostawić luz na łancuchu , nie wiem jaki jest dla dominatora ale zazwyczaj to 30- 40mm .Kolega kupił nową afrykę ...nawet na wahaczu jest nalepka o luzie łańcucha , jego był napięty jak bycze jaja !
 
     
Ostasz 
NX 650 '94


Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 729
Skąd: Białołęka, Wołomin
Wysłany: 2017-07-31, 09:10   

Wraca temat.
Po zmianie kompletu napędowego - wielkie dzięki i ukłony dla Alibaby i Barta za pomoc, bo tylne śruby były zapieczone na maxa (już są nowe ;-) ! - jeżdżę na w/w zestawie czyli przód 14 zębów i tył 43 zęby. Przy okazji - łańcuch DID łańcuch 520 VX2/110 przy tym ustawieniu zębatek wymaga skrócenia o jedno ogniwo.

I nasuwa i się kolejne pytanie - w offie super, obecnie atakuję sobie elegancko podjazdy etc.

Ale gorzej na szosie... 100-110 km/h to max żeby nie spałować silnika, co trochę mnie boli bo szykuje mi się szybszy szosowy przelot w Bieszczady i pewnie jeszcze jeden.

I teraz myślę se tak: wrzucić 15 zębów na dojazdy szosowe? Czy może pójść krok dalej i dać 16 zębów? Łańcucha powinno styknąć (sprawdzę jeszcze na starej zębatce 15 zębów), bo obecnie już wchodzi w znacznik końca limitu do wymiany (BTW, za niebawem będzie trzeba wyciąć chyba kolejne ogniwo...).

Z Gearing Commandera wynika, że różnica procentowa to około 12% i jakieś 600 obrotów w dół (na 16 zębach przód) dla 5 biegu i prędkości 115 km/h.

Jakieś opinie, spostrzeżenia, doświadczenia mile widziane zanim popełnię mega głupotę :-)
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-07-31, 09:14   

15 to max na przód inaczej będzie zdechlina serio.
 
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2017-07-31, 10:30   

Pod górkę i tak będziesz musiał redukować :lol: :mrgreen:
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-07-31, 10:41   

Bicio, tak tylko chodzi o to żeby wbić 5 :mrgreen:
 
 
     
Piter!!! 


Dołączył: 26 Wrz 2017
Posty: 20
Wysłany: 2018-02-14, 19:14   

Witam
Chciałbym kupić do Domina 88r napęd,
-zębatka przód 15z wielowpust na 6z
-zębatka tył 45z
-łańcuch did vx2 - 108,
w sumie to taki:
http://allegro.pl/honda-n...ml#shippingInfo

Chcę go kupić, łącznie z zabezpieczeniem zębatki, ktoś wie gdzie, aby to szło od jednego dostawcy?
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2018-02-15, 07:42   

Piter pomimo że to nie kpl to zerknij https://www.olx.pl/oferta...D5-IDkOiCu.html
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12