nasadka nie dojdziesz raczej od strony wydechu bo tam oczkiem sa problemy
a nie przesunie ci sie przy dociaganiu regulacja?
ja tam nie kombinuje tylko dociagam ręką
HAL_9000 [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-01, 17:49
A ręką to tak mooooocno trzeba ? Czy umierkowanie mocno :) ... łatwo tu zerwać gwint ?
HAL_9000 dokręć sobie kilka razy jakąś śrubę kluczem dynamometrycznym poza motocyklem z momentem jaki podany jest dla d 1/4 wigienki. Pó 1/4 niej z podobną siłą dokręcaj oczkiem ;)
Tam jest chyba klucz 10, jeżeli taki klucz standardowy oczkowy we 1/4 miesz to jest on zaprojektowany (jego długość) tak abyś nie był w stanie ukręcić śruby dokręcając, no chyba że się mocno zaprzesz albo będziesz dociągał z buta ;] Nie przeszło mi nawet nigdy przez myśl żeby to kluczem dynamometrycznym robić.
A najlepiej to tak jak kmaj pisze zrób
HAL_9000 [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-13, 10:03
A czy próbowaliście ustawiać zawory czujnikiem zegarowym, bo tak sobie myślę, że jeżeli np. na zaworze, d 1/4 wigience są małe wyrobienia to pomiar szczelinomierzem jest błędny.
Ja nie próbowałem
Honda przewidziała ten problem i powierzchnie współpracujące nie są płaskie. Jeżeli organoleptycznie wyczuję, że luz na jednej d 1/4 wigienek jest za duży to pokręcam wałem kilka razy i znów sprawdzam szczelinomierzem. Jeżeli nadal masz wątpliwości to zamiast lu 1/4 nego 0,1 ustawiasz ciasne 0,1 i powinno być ok.
Masz możliwość zapodania czujnika zegarowego na zawory to próbuj, porób zdjęcia i podziel się wynikami
lukasz [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-24, 07:18
Mam dziwny przypadek ustawiłem zawory dokładnie, dokręciłem tez mocno w silniku cisza a po przejechaniu 40 km znowu stuka rozebrałem wkładam szczelinomierz a tam duze luzy ustawilem na nowo i i po przejechaniu 50 km znowu to samo. Co może być przyczyną ?
A smarowanie do głowicy idzie? Bo (czego nie życzę) może już nie masz d 1/4 wigienek. Luzy nawet u mnie podczas docierania nowego wałka rozrządu nie zmieniały się tak gwałtownie
lukasz [Usunięty]
Wysłany: 2014-04-25, 15:26
Rozebralem jeszcze raz i olej jest jak poświeciłem do środka to widać przedostatni cypel na wałku i jest w oleju w sumie to wszedzie widać olej wiec dochodzi ustawiłem na nowo i dokrecilem tym razem bardzo mocno zobaczymy co bedzie sie działo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum