Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-18, 21:32
Jak qrwa na ciepłym. Czy ty nie czytasz co do ciebie pisałem.
fiacik69 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-19, 18:31
na szolboksie? to chyba mi umknelo zaraz odkope
odkopalem
dzis zrobilem na zimnym
w Virago chyba zalecaja na cieplym?
Okazalo sie ze nie na tym T regulowalem
no i deko mi nie cyka
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-19, 20:40
kmaj, to sprawd 1/4 sobie na gorącym silniku czy listek włożysz 0,1.
Nie znikają całkowicie oczywiście ale pod wpływem temperatury zmieniają wartości.
Chodzi mi o to że zawsze powinno się ustawiać na zimno.
Nie chcę fiacikowi namieszać w głowie.
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-03-20, 17:58
fiacik69 napisał/a:
zawory reguluje sie na cieplym silniku oczym wczoraj zapomnialem
Wystarczy przeczytać "PIERWSZY" post
posprzątam jak mi się zechce
davejoy [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-20, 09:59
witam
A jak wygląda sprawa regulacji przy układzie że nie mam deko na wałku i charakterystycznego cyknięcia deko pewnie nie będzie?
Dodam że będę to robił pierwszy raz i jestem beton w kwestii mechaniki.
Całą wiedzę czerpie z forum.
davejoy,Jesteś 100% pewien, że nie masz dekompresatora?
Jak nie masz dekompresatora to regulujesz wszystkie (włącznie z prawym wydechowym) w punkcie pracy bez czekania na jakiekolwiek kliknięcie
davejoy [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-20, 10:35
Nie mam deko bo w tamtym sezonie założyłem nowy wałek bez dekompresatora,myśląc że to on się tłucze znaczy cyka.
Zastanawiam się tez czy nie wymienić uszczelki pod pokrywa zaworów bo na moje oko mechanik jej nie dał tylko jakiś silikon albo klej.
Muszę sam zacząć ogarniać ten temat bo mechanicy mnie wykończa psychicznie,a ci którzy znają temat mają powalające ceny i terminy.
Punkt pracy jak rozumiem to ta literka T tak?
Sorry że tak dopytuje ale jak pisłem wczeniej z mechaniką u mnie kiepsko.
Nie mam deko bo w tamtym sezonie założyłem nowy wałek bez dekompresatora...
Z ciekawości zapytam - zaślepiłeś otwór doprowadzający olej do dekompresatora?
davejoy napisał/a:
Zastanawiam się tez czy nie wymienić uszczelki pod pokrywa zaworów bo na moje oko mechanik jej nie dał tylko jakiś silikon albo klej.
Uszczelka jest bardzo dokładnie docięta i na pierwszy rzut oka możesz jej nie zobaczyć (zwłaszcza jak jest zapaćkana silikonem). Jeżeli jej niema to zakładaj jak najszybciej. Więcej o uszczelce w tym temacie -> POKRYWA ZAWORÓW - demontaż / montaż / problemy.
davejoy napisał/a:
Punkt pracy jak rozumiem to ta literka T tak?...
Punkt pracy (detonacja mieszanki) jest na znaku |T gdy wszystkie zawory są zamknięte.
davejoy [Usunięty]
Wysłany: 2013-04-20, 14:13
To zakładał gość w warsztacie motocyklowym w Krk.
Trudno powiedzieć czy zaślepił ten otwór.Czy to ważne żeby taki otwór był zaślepiony?
Najlepiej będzie jak zdejmę pokrywę i obejrzę co oni tam porobili.Zrobię fotkę i wrzucę.
Wtedy wrócimy do tematu.Na 100% będę potrzebował pomocy:)
jakie mogą być objawy braku uszczelki,wspomnę że silnik stuka metalicznie jak się rozgrzeje na zimnym idzie ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum