Dobra mamy te błotniki polisporta , pierwsze co mi sie rzuca w oczy czy nie przeszkadza to że tył błotnika zasłania prawie całą ramę tam gdzie jest olej ? , 2 - W japończyku jest miejsce na 4 śruby a we włochu jest na 2 będzie na dwóch śrubach raczej dyndał Ma ktoś jakieś zdj jak to montować ?
no racja, zasłania. Ja w domi obciąłem kilka cm bo mi o gmole haczyło i zasłaniało chłodzenie silnika. Co do mocowania na 2 śruby to jak to zrobisz z podkładkami (ja zastosowałem jeszcze 1cm około dystanse) to będzie stabilnie.
zamontuj jak Ci pasuje, foty są zbędne, ale pamiętaj żeby zostawić spinke goleni przedniego zawiasu bo jak ją zdemontujesz to motor będzie skręcał nie koniecznie tam gdzie sobie życzysz
Spinkę wywaliłem, i nie przesuwały mi się lagi w półkach, a motór bywał w ofie non stop. To z mojego doświadczenia. Ale jak jadasz w Mc Donaldzie to może trza zostawić spinkę po starym błotniku. Sam uważałem ją za zbędną i będę się tego trzymał
Ale najlepiej (nie chcę Kubeko wchodzić w kompetencje;]) sprawdź z tą zapinką sam
Ostatnio zmieniony przez managa 2015-06-19, 19:14, w całości zmieniany 1 raz
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-08-29, 22:38
adziad,
Ale masz zajebistego tego Dominatora
Właśnie może mu coś wytnę więcej żeby miał to "chłodzenie" , to ucho wiem wiem nie będę odkręcał domyśliłem się czym by to skutkowało
Miałem swego czasu varadero 125 , nie założyłem tego ucha pod blotnik i przy hamowaniu rozerwało błotnik na pół
Spinkę wywaliłem, i nie przesuwały mi się lagi w półkach, a motór bywał w ofie non stop. To z mojego doświadczenia. Ale jak jadasz w Mc Donaldzie to może trza zostawić spinkę po starym błotniku. Sam uważałem ją za zbędną i będę się tego trzymał
Ale najlepiej (nie chcę Kubeko wchodzić w kompetencje;]) sprawd 1/4 z tą zapinką sam
to nie kompetencje tylko masa własna blisko trzy cyfrówki
paweloc105 [Usunięty]
Wysłany: 2012-08-30, 06:14
Pamietajcie pierw masa potem rze 1/4 ba! Kubeko zna kolejność:)
kubas9311 [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-12, 09:23
ma ktos jakies foty jak wyglada ten blotniczek w seri rd08?:)
U mnie polisport (na 99 % - osobiście metki nie widziałem, bo Ali, Kubeko, Wrona, Pluton i Rav kupili mi na prezent urodzinowy i zamontowali, jak jeszcze spałem w garażu Kuby). Nie lata, mimo, że na dwóch śrubach. Muszę poprawić linkę prędkościomierza (wywiercić dziurkę w błotniku), bo dopiero ostatnio zauważyłem, że przy mocnym skręcie w prawo wyrywa zegary :) (ale było montowane po Cubiacusowej cytrynówce i żywieckim bimbrze, więc i tak szacunek:). Największy plus taki, że skończyło się wygrzebywanie patykiem błota i zaklinowanych gałęzi spod błotnika.
Rayzeer [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-12, 21:22
A powiedzcie mi do 250 wejdzie tak samo, czy trzeba by go zdeczka przyciąć? Oraz czy w komplecie z błotnikiem będę mieć zestaw do mocowania?
Gigol [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-12, 21:34
wydaje mi sie ze smialo moglbys montowac :) w sumie polisporta są bardzo uniwersalne chyba ze ktos posiada suke albo hanie po 2009 r. to inny adapter (ktory jest juz w komplecie ) z tego co piszą :) , osobiscie polecam świetny wyglad i tak jak wyzej kolega napisal koniec z wygrzebywaniem blota i patoli spod błotnika ori
fiacik69 [Usunięty]
Wysłany: 2013-06-24, 15:51
ja mam ori od suzuki dr 650 re - nie chlapie na ryj i trzyma sie na 2 srubach. calosc zamocowalem na profilu 30x30 z alu... znaczy z amelinum dlugosci nie pamietam, dalem za to 1zl w sklepie ze srubami
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum