Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Raviking
2011-02-18, 18:51
?wiece irydowe
Autor Wiadomość
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2011-02-02, 14:09   ?wiece irydowe

zzwierzchu napisał/a:
Stwierdziłem, że w weekend zabiorę się za regulacje zaworów a skoro już to będę robił to może od razu wymienię świece, przez przypadek natknąłem się na coś takiego: http://allegro.pl/swiece-...1206405712.html Szukałem po różnych forach opinii na ten temat i zdania są podzielone, może ktoś z Was ma w swoim Dominiku takie cudo i chciałby się podzielić wrażeniami czy warto przepłacać?!


madart napisał/a:
Moje wrażenia są negatywne
Jak ją przełożyłem na próbe, bo miałem od poprzedniego właściciela, to domi zamiast 5 papał 6 litrów na 100.
Poza tym, w zeszłym sezonie na niej miałem problem z odpalaniem rano.
Dawać 5 razy tyle co za zwykłą to nieporozumienie.
LukiMarek pytał się o takie w serwisie i powiedzieli mu że do krówek nie ma takich przewidzianych wogóle


wartburg napisał/a:
"CZERWONY NAJSZYBSZY" je 1/4 dzi na zwykłej świecy
... pan "HĄDA" wiedział co robi


hipolit napisał/a:
Co do silników ga 1/4 nikowych zdania faktycznie są podzielona i jak widzę po wypowiedzi Madarta to nie ma co próbować jeśli jest dobrze tak jak jest Ale co do silników na wtrysku wyczytywałem i słyszałem same pozytywne komentarze.


tezla napisał/a:
jakieś badziewie chyba testowaliście.

Ja używam Denso lepsze jest wyjście z niskich obrotów i odpalenie po glebie, a gdy w zapłonie AC-CDI spadł opór cewki zasilającej moduł to na irydówce szło dłużej poje 1/4 dzić niż na zwykłej nawet gdy w zwykłej zmniejszyło się przerwę.

Biorąc pod uwagę wszystko razem z ceną to stwierdzam że opacalny jest ten zakup w motocyklu palonym tylko z kopa lub takim z bardzo trudnym dostępem do świec.


hipolit napisał/a:
Dostęp do świecy w Dominatorze łatwy nie jest, sam miałem ochotę kiedyś to przetestować ale jak tak czytam to zastanawiam czy się opłaca.


dudi_s napisał/a:
Witam. Kożystając z założonego przez kolegę tematu:
Jestem od niedawna posiadaczem Dominatora, na początek wymieniłem wszystko z części exploatacyjnych, i pokusiłem sie o świecę irydową, oczywiście odpowiednik zwykłej NGK.
I tak Honda spala mi około 8l/100, ?wieca po wykręceniu okopcona na czarno, ga 1/4 nik czyściłem i regulowałem( śruba mieszanki na 2,5 obrotu). Poradzcie co tu mozna poprawić.


madart napisał/a:
Na czarno to mieszanka za bogata, nic dziwnego ze pali 8L
śrube mieszanki odkręć jeszcze, przejed 1/4 troche żeby świeca się przepaliła i sprawd 1/4 kolor. Ja tak mieszanke ustawiałem, z tym że u mnie od zbyt ubogiej, czyli śróbke wkręcałem.
 
 
     
gerris
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-01, 22:01   

Witam
Zdecydowałem się na założenie świecy irydowej Denso i zdecydowanie polecam ją miłośnikom niskich obrotów. Zmienia się charakterystyka silnika w niskim zakresie obrotów. Zawsze irytowało mnie w Dominatorze szarpanie na obrotach poniżej 2,5-3 tys. Po zmianie świeczki na irydową zdecydowanie poprawiła się praca silnika na niższych obrotach. Poza tym nie zauważyłem różnic, może poza stabilniejszą pracą na biegu jałowym i krótszym użyciem ssania na zimnym silniku.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 14