Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-01-06, 12:34
Bicio, zima długa się ogarnie ale, puki nie mam wszystkiego to nie ruszam. Na razie przyszły półki z FMX. Lagi potrzebuję wp 43 lub coś podobnego. Półki mają fi 54 mm górna 57 dolna. Mało zawiasów mam blisko siebie co by pomacać. Tył pójdzie w 2 kolejności. Szukam też z innych klocków podobnego upsa ale nic nie odnalazłem ciekawego.
Tak więc plany są a co będzie zobaczymy. Nie mam spinki. Jak nie zrobię do wiosny to trudno
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-01-06, 12:55
Bicio, kurna kolesia zapytałem o wymiary na aledrogo i podał mi z wp 43 bodajże z lc4 620, były takie jak tu napisałem. Może się jebnął. Znowu z wp 48 góra 54 dół 60 ale jak przykładałem te moje półki to 57 jest max na dole bo większe fi i będzie póła wadziła o owiewki. Więc dlatego projekt będzie trwał hihihi bo jak nie włożę lag w póły to ich nie kupię
ps. Półki z fmx są showa faktycznie.
Dokladnie to sprzedaje xtz660 na podwojnej lampie plus zawias cena około 3500tysia tak jak bicio pisze chyba 43 jak ktoś zainteresowany to telefon lub priva
Tak to wygląda w porównaniu z oryginałem, sprężyna jest grubsza ale krótsza. Amortyzator jest dość twardy, nawet po ustawieniu napięcia wstępnego na minimum SAG wychodzi na styk. Przesmarowałem przy okazji cały prolink. Przejechałem się tylko po szosie ale jest 0 stopni i ciężko się wypowiedzieć. Ogólnie wszystko chodzi sztywno, nie wiem czy nie za sztywno. Dodatkowo w lagach oryginalne tulejki ustalające napięcie wstępne zastąpiłem innymi o 2cm dłuższymi i zalałem 10w. Zobaczymy jak to będzie hasać.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-01-22, 20:15
adziad, w Twoim roczniku 95 już wszystko jest jak w makaronach z najnowszymi owiewkami czyli dłuższy amor niż rd02 i inny airbox itd itp za wyjątkiem owiewek?
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2017-01-23, 20:25
adziad, jak zmotam przód a idzie mi marnie to muszę pomyśleć o tylnym amorku ale nie nówencji jak u Ciebie tylko jakimś swapie. Nie wiem kto motał japońca z ciekawym amorkiem z regulacją. Mój z xt 660r jakoś tam działa ale jest na pełnym napięciu sprężyny i brak regulacji. Jaki SAG ustawiasz ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum