Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Czerwone kolanka
Autor Wiadomość
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-14, 20:18   

Sprawdzałem dzisiaj wszystko jeszcze raz ,zawory,rozrzad jest ok...Wykrecilem mu nawet 5 obrotow na śrubie od paliwa a kolana swieca nadal... Moze to tak ma byc?? U was kolanka nie robią się czerwone ?? Może ktoś sprawdzić?
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-14, 20:21   

Mój po odpaleniu może stać i 10 minut i nic nie jest czerwone ps. dłużej nie stał odpalony.
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-03-14, 20:27   

Orzel5, zawiesza Ci sie zawór wydechowy
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2013-03-14, 20:28   

Orzel5, robią się czerwone ale jak są brudne to nie widać , kiedyś papierosa przypalałem od kolanka prawego. U mnie zawsze po odpaleniu czuję zapachy spalenizny tego co przyczepiło sie do kolanek :mrgreen:
 
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-03-14, 20:31   

jak pięknie pachnie błoto spalone na kolektorze :mrgreen:
 
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-14, 20:41   

Czyli co mi radzicie jezdzic i nie przejmować sie tym?? Na wolnych niby tez nie swiecą ale jak przytrzymam 4 tys chwilke to od razu czerwone... W ogole od silnika bije takie ciepło ze reki z bliska nie utrzyma nie mowiąc o dotykaniu...
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-03-14, 20:44   

je 1/4 dzić :mrgreen: olejak nie jest stworzony do stania tylko do jeżdzenia tylko tak ma chłodzenie :mrgreen:
 
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-14, 20:52   

Przejmuje sie tym dlatego ze kupiłem go z wypadnietym gniazdem zaworowym... A gniazda zazwyczaj lubia pekac wlasnie przez wysoka temperature...
Nie chce zeby zaraz trzeba było remonta robic
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-03-14, 21:03   

Orzel5, ja mam wstawione gniazdo
 
 
     
Alibaba 
Pan Alibaba


Wiek: 66
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 2131
Skąd: Hornówek
Wysłany: 2013-03-14, 21:06   

jak zaczniesz je 1/4 dzić przestaniesz na to zwracać uwagę , jak wszystko dobrze ustawione to tak ma być :mrgreen:
 
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-14, 21:11   

Heh... Zobaczymy co to bd... Wymieniłem mu pierscienie moze tez przez to sie bardziej grzeje
Nie miałem jeszcze okazji zobaczyc jak chodzi inny Dominator i jaka ma temperature
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-15, 07:50   

Orzel5, Ja do tej pory je 1/4 dziłem bzykami chłodzonymi w większości cieczą i w porównaniu do dominatora to one były zimne. :-)
Duży silnik chłodzony powietrzem musi być gorący od niego bije konkretny gorąc i tak ma być.
Co do kolanek to już nie koniecznie mają być czerwone.
Może pośmigasz i się ułoży.
 
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2013-03-15, 08:56   

Może rzeczywiście zależy to od warstwy brudu na kolankach. Moje były zawsze brudne od błota i nalotu. Nigdy nie zaobserwowałem nawet lekkiego zaczerwienienia. No i święta prawda, że raczej olejaka nie odpala się na dziesiąt minut w miejscu bez chłodzenia, wiater powinien go choć trochę jednak omiatać.

A jedyne co mi jeszcze przychodzi co do Twojej sytuacji, to może masz filtr powietrza jakiś za bardzo przepuszczający i cokolwiek w ga 1/4 niku zrobisz aby wzbogacić mieszankę to i tak non stop jest za uboga?. Jak masz jakiś stary filtr, to możesz go dodatkowo zaoleić i wsadzić. Zobaczyć co się wtedy stanie...
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-16, 07:38   

Filtr miałem stary i tez sie tak działo,papierowych podobno sie nie powinno smarowac... Ale zastanawiam sie nad dyszą w gazniku może jest za mała... Jaka powinna byc ??
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-16, 08:58   

Zobacz jaką masz. Ja mam 148 i jest OK.
Jak pośmigam to zakładam 155 i sprawdzę czy coś się zmieniło.
Niby 160 miały zdławione dominiki
a i to tez zależy od rocznika moto.

Tutaj masz z forum skopiowałem:
Rd02 - rocznik 88-89 - 33KW #155 - 20KW - #162
Rd02 - rocznik 90 - 33KW #155 - 20KW - #162
Rd02 - rocznik 91 - 32KW #148 - 20KW - #150
Rd02 - rocznik 92-93 - 32KW #148 - 20KW - #150 - 25KW - 150#
Rd02 - rocznik 94 - 32KW #148 - 20KW - #150 - 25KW - 150#
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12