Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:40
Więc jak sprawdzisz na spokojnie zawory i będzie nadal to samo to reguluj ga 1/4 nik bo wygląda to na ubogą mieszankę. Odpowiednia świeca i przerwa jak ma być - sprawd 1/4 .
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-12, 20:49
Ok Sprawdze to juz po raz kolejny i pobawie się troche tą mieszanka,bo iglica u mnie jest bez możliwości regulacji zobaczymy może coś pomorze,napisze jak bd coś wiedział Dziękuje za pomoc...
Orzel5, zapytam dla pewności... czy pamiętasz że prawy zawór wydechowy ustawia się inaczej?
Jeżeli masz możliwość po tym krótkim przeje 1/4 dzie posprawdzaj temperatury:
-olej w ramie,
-głowica koło świecy,
-cylinder od strony ga 1/4 nika,
-połączenie głowica-wydech.
wojtekk, u mnie klikniecie jest po przekręceniu znaków - pewnie jest to zależne od prędkości z jaką obracamy wałem (rozrusznik robi to dużo szybciej).
Orzel5 napisał/a:
Wiedziałem o tym, zawory ustawialem po kliknieciu dekompresatora...
Po kliknięciu tylko prawy, a lewy razem z ssącymi na znaku.
Wracając do kolanek masz możliwość sprawdzenia temperatur?
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-13, 15:17
Hmm wlasnie nie bardzo mam czym sprawdzic... Coś go boli tylko nie wiem co to moze byc... Pali,jezdzi fajnie tylko ta temp. silnika jest bardzo wysoka i na postoju przy przygazowaniu kolana od razu czerwone...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum