Sprawdzałem dzisiaj wszystko jeszcze raz ,zawory,rozrzad jest ok...Wykrecilem mu nawet 5 obrotow na śrubie od paliwa a kolana swieca nadal... Moze to tak ma byc?? U was kolanka nie robią się czerwone ?? Może ktoś sprawdzić?
Orzel5, robią się czerwone ale jak są brudne to nie widać , kiedyś papierosa przypalałem od kolanka prawego. U mnie zawsze po odpaleniu czuję zapachy spalenizny tego co przyczepiło sie do kolanek
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-03-14, 20:31
jak pięknie pachnie błoto spalone na kolektorze
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-14, 20:41
Czyli co mi radzicie jezdzic i nie przejmować sie tym?? Na wolnych niby tez nie swiecą ale jak przytrzymam 4 tys chwilke to od razu czerwone... W ogole od silnika bije takie ciepło ze reki z bliska nie utrzyma nie mowiąc o dotykaniu...
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2013-03-14, 20:44
je 1/4 dzić olejak nie jest stworzony do stania tylko do jeżdzenia tylko tak ma chłodzenie
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-14, 20:52
Przejmuje sie tym dlatego ze kupiłem go z wypadnietym gniazdem zaworowym... A gniazda zazwyczaj lubia pekac wlasnie przez wysoka temperature...
Nie chce zeby zaraz trzeba było remonta robic
jak zaczniesz je 1/4 dzić przestaniesz na to zwracać uwagę , jak wszystko dobrze ustawione to tak ma być
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-14, 21:11
Heh... Zobaczymy co to bd... Wymieniłem mu pierscienie moze tez przez to sie bardziej grzeje
Nie miałem jeszcze okazji zobaczyc jak chodzi inny Dominator i jaka ma temperature
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-15, 07:50
Orzel5, Ja do tej pory je 1/4 dziłem bzykami chłodzonymi w większości cieczą i w porównaniu do dominatora to one były zimne.
Duży silnik chłodzony powietrzem musi być gorący od niego bije konkretny gorąc i tak ma być.
Co do kolanek to już nie koniecznie mają być czerwone.
Może pośmigasz i się ułoży.
Może rzeczywiście zależy to od warstwy brudu na kolankach. Moje były zawsze brudne od błota i nalotu. Nigdy nie zaobserwowałem nawet lekkiego zaczerwienienia. No i święta prawda, że raczej olejaka nie odpala się na dziesiąt minut w miejscu bez chłodzenia, wiater powinien go choć trochę jednak omiatać.
A jedyne co mi jeszcze przychodzi co do Twojej sytuacji, to może masz filtr powietrza jakiś za bardzo przepuszczający i cokolwiek w ga 1/4 niku zrobisz aby wzbogacić mieszankę to i tak non stop jest za uboga?. Jak masz jakiś stary filtr, to możesz go dodatkowo zaoleić i wsadzić. Zobaczyć co się wtedy stanie...
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-16, 07:38
Filtr miałem stary i tez sie tak działo,papierowych podobno sie nie powinno smarowac... Ale zastanawiam sie nad dyszą w gazniku może jest za mała... Jaka powinna byc ??
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-16, 08:58
Zobacz jaką masz. Ja mam 148 i jest OK.
Jak pośmigam to zakładam 155 i sprawdzę czy coś się zmieniło.
Niby 160 miały zdławione dominiki
a i to tez zależy od rocznika moto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum