Witam...Mam pewien kłopot z moim Dominatorem a mianowicie...
Kupiłem go z uszkodzonym silnikiem.Po rozebraniu okazalo sie ze wypadło gniazdo zaworowe,więc kupilem inna głowice dalem ja do regeneracji.Spraawdzilem przy okazji luz na wale a ze był dosc spory rozebralem silnik, wał dałem również do roboty...
Tłok i cylinder wygladal dobrze i zeby nie pchać sie w zbyt duże koszty zmienilem same pierscienie. Po poskladaniu i pierwszym odpaleniu silnik strasznie szybko zlapal bardzo wysoka tem. (na wolnych obrotach) i kolanka robily sie czerwone...
Zawory,rozrzad wszystko na 100% tak jak ma byc gaznik rozebieralem kilka razy czyscilem,ustawione jest 3,5 obrotu na śrubie paliwowo-powietrznej ,uszczelnilem kruciec bo myslalem ze bierze lewe powietrze,kupilem nowy filtr powietrza,swiece i dalej to samo... Swieca dobrze wypalona
Juz nie mam pomysłu może wy cos pomożecie...
Posty od 12-03-2013; 20:12 do 13-02-2013; 00:07 dodane poprzez scalenie tematu Czerwone kolanka wydechowe,bardzo wysoka temp.silnika z powyższym. - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-03-13, 01:24, w całości zmieniany 1 raz
a problem z rozruchem występuje?jeżeli tak to możesz mieć przestawiony rozrząd i zamiast w tłok za wcześnie otwiera się wydech i temperatura idzie w kolanka, jeśli nie występuje problem z paleniem możesz mieć ogrzewany garaż, w nim ponad 20oC i brak chłodzenia powietrzem, lub zbyt małe luzy na wydechu, lub luz nie w tej pozycji wałka..
Ostatnio zmieniony przez Kubeko 2013-03-12, 19:35, w całości zmieniany 1 raz
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-12, 19:27
Właśnie że nie na ciepłym czy zimnym pali bardzo dobrze...
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:00
Orzel5, a je 1/4 dziłeś trochę?
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-12, 20:01
Kubeko Co do zaworów i rozrzadu nie ma watpliwości sprawdzałem i wszystko jest tak jak ma byc, zrobilem motorem jakies 30 km i poza tym ze sie grzeje nic złego nie zaobserwowałem a temp. na polu dzisiaj to zaledwie kilka na plusie...
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:05
Jeżeli jesteś pewny co do zaworów i rozrządu i że nie masz pękniętego dolotu to powinno być OK.
Hmmm wyjmij jeszcze filtr powietrza i zobacz czy się coś zmieni.
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-12, 20:10
Paliłem go bez filtra,nic nie pomogło można powiedziec ze probowałem już wszystkiego a teraz to już jestem zielony...
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:15
To jak zrobiłeś te kilka km sprawdzałeś zawory ponownie?
Jeżeli nie to sprawd 1/4 na spokojnie po nocy.
Pspytanie z innej beczki-co roiłeś z wałem, wymieniałeś korbę?
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-12, 20:20
Zawory ustawiane, wiadome ze po regeneracji głowicy gniazda sie uklepuja i trzeba je ustawiac ponownie... a co do wału to korba została ta sama wymienił gosc łożysko a na gorze wstawił jakaś mosiężną tulejkę czy cos takie. Kosztowało mnie to 350zł
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:24
No to sprawd 1/4 jeszcze raz a pytałem o korbę bo mam zapasowy silnik i myślę go kiedyś zrobić właśnie wstawiając tulejkę w korbę stąd moje pytanie (można wiedzieć kto Ci robił).
Dzięki.
Orzel5 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-12, 20:29
Tzn osobiscie gościa nie znam dostałem numer od firmy ktora zajmuje sie takimi rzeczami ale wydaje mi sie ze wyszło to całkiem fajnie ,łożysko najgorsze bo ciężko jest je dostac i kosztuje 150zł... Przynajmniej tak mi powiedziano
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum