Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Czerwone kolanka
Autor Wiadomość
pablopi
[Usunięty]

Wysłany: 2012-11-25, 11:43   

w dowodzie napisane 32 KW,wiec chyba nie jest zblokowany...a jak jest to nie wiadomo
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-12, 19:12   Czerwone kolanka wydechowe,bardzo wysoka temp.silnika

Witam...Mam pewien kłopot z moim Dominatorem a mianowicie...
Kupiłem go z uszkodzonym silnikiem.Po rozebraniu okazalo sie ze wypadło gniazdo zaworowe,więc kupilem inna głowice dalem ja do regeneracji.Spraawdzilem przy okazji luz na wale a ze był dosc spory rozebralem silnik, wał dałem również do roboty...
Tłok i cylinder wygladal dobrze i zeby nie pchać sie w zbyt duże koszty zmienilem same pierscienie. Po poskladaniu i pierwszym odpaleniu silnik strasznie szybko zlapal bardzo wysoka tem. (na wolnych obrotach) i kolanka robily sie czerwone...
Zawory,rozrzad wszystko na 100% tak jak ma byc gaznik rozebieralem kilka razy czyscilem,ustawione jest 3,5 obrotu na śrubie paliwowo-powietrznej ,uszczelnilem kruciec bo myslalem ze bierze lewe powietrze,kupilem nowy filtr powietrza,swiece i dalej to samo... Swieca dobrze wypalona
Juz nie mam pomysłu może wy cos pomożecie...




Posty od 12-03-2013; 20:12 do 13-02-2013; 00:07 dodane poprzez scalenie tematu Czerwone kolanka wydechowe,bardzo wysoka temp.silnika z powyższym. - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-03-13, 01:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Kubeko 
GÓRAL ŻYWIEC


Wiek: 48
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 512
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-03-12, 19:24   

a problem z rozruchem występuje?jeżeli tak to możesz mieć przestawiony rozrząd i zamiast w tłok za wcześnie otwiera się wydech i temperatura idzie w kolanka, jeśli nie występuje problem z paleniem możesz mieć ogrzewany garaż, w nim ponad 20oC i brak chłodzenia powietrzem, lub zbyt małe luzy na wydechu, lub luz nie w tej pozycji wałka..
Ostatnio zmieniony przez Kubeko 2013-03-12, 19:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-12, 19:27   

Właśnie że nie na ciepłym czy zimnym pali bardzo dobrze...
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2013-03-12, 19:38   

Orzel5, http://www.hondadominator...zerwone+kolanka może tutaj coś znajdziesz?
 
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-12, 19:55   

Czytałem już ten post i nie tylko ten dlatego wiedziałem na co zwrócić uwagę ale niestety nic nie pomogło...
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:00   

Orzel5, a je 1/4 dziłeś trochę?
 
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-12, 20:01   

Kubeko Co do zaworów i rozrzadu nie ma watpliwości sprawdzałem i wszystko jest tak jak ma byc, zrobilem motorem jakies 30 km i poza tym ze sie grzeje nic złego nie zaobserwowałem a temp. na polu dzisiaj to zaledwie kilka na plusie...
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:05   

Jeżeli jesteś pewny co do zaworów i rozrządu i że nie masz pękniętego dolotu to powinno być OK.
Hmmm wyjmij jeszcze filtr powietrza i zobacz czy się coś zmieni.
 
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-12, 20:10   

Paliłem go bez filtra,nic nie pomogło można powiedziec ze probowałem już wszystkiego a teraz to już jestem zielony...
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:15   

To jak zrobiłeś te kilka km sprawdzałeś zawory ponownie?
Jeżeli nie to sprawd 1/4 na spokojnie po nocy.
Pspytanie z innej beczki-co roiłeś z wałem, wymieniałeś korbę?
 
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-12, 20:20   

Zawory ustawiane, wiadome ze po regeneracji głowicy gniazda sie uklepuja i trzeba je ustawiac ponownie... a co do wału to korba została ta sama wymienił gosc łożysko a na gorze wstawił jakaś mosiężną tulejkę czy cos takie. Kosztowało mnie to 350zł
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:24   

No to sprawd 1/4 jeszcze raz a pytałem o korbę bo mam zapasowy silnik i myślę go kiedyś zrobić właśnie wstawiając tulejkę w korbę stąd moje pytanie (można wiedzieć kto Ci robił).
Dzięki.
 
 
     
Orzel5
[Usunięty]

Wysłany: 2013-03-12, 20:29   

Tzn osobiscie gościa nie znam dostałem numer od firmy ktora zajmuje sie takimi rzeczami ale wydaje mi sie ze wyszło to całkiem fajnie ,łożysko najgorsze bo ciężko jest je dostac i kosztuje 150zł... Przynajmniej tak mi powiedziano
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-12, 20:30   

Spoko.
Jak się kiedyś zdecyduję to napiszę do ciebie o namiary.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15