Wybebeszyłem tłumiki,gang zajebisty,filmik jutro
albo dziś
wartburg napisał/a:
łomadafaka !!!
daje to jak z ciungnika ;)
..........
czy po za wybebeszeniem tłumików robiłeś coś więcej ?
np zapłon , zawory .
bo z tego co słyszałem to bez innych ingerencji zawory wypalą się "fpisdu"
raviking napisał/a:
gówno prawda,rozmawiałem z mechanikiem,zawory sie nie popalą,muszę podjechać na doregulowanie ga 1/4 nika i będzie cacy
nie zostawiłem pustej blachy,nie ma tylko końcówki tłumika,wybebeszanie tłumików to chyba za dużo powiedziane
wartburg napisał/a:
no to ja mam we łbie cały czas PRZECIWCI?NIENIE !!! .
jeszcze mi z "cfajtakta" zostało .
ni chuja się na tym nie znam ... .
jak sprawdzi się u CIEBIE , to jadę z tłumikami w pizdu ;)
raviking napisał/a:
ja to zrobiłem zaraz po przyje 1/4 dzie ze spotkania Dominatorów na Rogaczu zwanego dumnie zlotem czyli hulam tak już prawie dwa miechy nikt mi nie powie,że zapchany filtr powietrza to od rozebranych tłumików Był u mnie Przemek i jemu też się podobało,miał zrobić tak samo
kinoll napisał/a:
witam może ktoś pokrótce opisze jak nieco poprawić brzmienie dominatora....z tego co widać to na końcu tłumika są trzy nity ale nie wiem czy roznitowanie ma sens ...jak tam w środku wygląda i co najlepiej wywalić??
Adziad napisał/a:
też se jakis czas temu "podgłośniłem" wydech, znaną Wam metodą. Czyli ścięcie wkrętakiem i młotkiem nitów, wycięcie flexem tylnej scianki i wyszarpnięcie jej razem z najmniejszą rurką. no i brzmienie mi pasuje baaardzo, nie jest takie jak z v choppowych, ale ma więcej harmonicznych, takie bardziej zadziorne jest. Wszyscy się oglądają, co owocuje większym bezpieczenstwem w korkach i ogolnie na drodze. Co do złego wpływu na zawory i gniazda, to może to wystąpić gdy wybebeszymy tłumik, a tym bardziej gdy zmienimy filtr powietrza na luzniej przepuszczający (no mozna mowic sportowy) ubożeje wtedy mieszanka, robi sie wiecej powietrza a mniej paliwa, temperatura spalania takiej zubozonej mieszanki jest wyższa, no i sie wypalaja gniazda.
Ale na szczęście łatwo na ucho stwierdzić czy wszystko jest ok. Jeżeli przy odpuszczaniu gazu nie ma strzałów (głośnych, nie jakis lekkich popierdywan) w wydech to wszystko powinno byc ok. Jezeli są to dokręcamy odrobine dysze powietrzną od ustalania skladu mieszanki biegu jalowego. I to tyle. W swoim nie musialem tego robic, moze dlatego ze mam zasyfiony i do wymiany filtr powietrza
Pozdro, podkowa
microbee napisał/a:
Ja z kolei zastosowałem metodę prawie "bezinwazyjną", czyli szkoła LukiMarków - kilka dziurek wiertarką w każdym kominie 5 minut roboty, zero kątówki, a efekty są (minus - mogłoby być więcej basu, ale jeszcze to dopracuję)
kinoll napisał/a:
kolego microbee te kilka dziurek jak piszesz wywierciłeś dookoła tej cienkiej rurki wylotu spalin ??
microbee napisał/a:
tak, zrobiłem zaraz nad tymi rurkami na razie są po 3 w każdym na początek, więc szału nie ma
tutaj filmik zaraz po wierceniu:
http://priv.socjum.pl/video/185#kom356
LikiMarek napisał/a:
Po pierwsze:co ma piernik do wiatraka?? . Wypalanie gniazd zaworowych przez ''wyprucie''(tu zgadzam sie z Ravem, że to o wiele za dużo powiedziane)nie ma najmniejszego uzasadnienia. Po prostu wyrywamy wygłuszenie i już. Tam nic nie ma!! Jest tak zrobiony obieg spalin w środku, że jest cichutko. Jeżeli wytargamy rurke, którą mam na fotkach w galerii to dzwięk zamiast od razu wyfukiwać przez rurke, to powstaje echo w puszcze, która jak wiadomo nie ma już rurki i z tego jest taki basowy d 1/4 wiek. Zobaczycie w piątek, my już mamy to całkiem wyprute to jak zrobimy najazd na pepików to im sie domy posypią przez nasz gang hehehe.
adziad napisał/a:
hehe kolego LukimMrek
nie jest to zjawisko które nastąpi odrazu po wybebeszeniu wydechow. mowisz , ze wyprules i jezdzisz, wszycho gra a ja z kolei nie mowie ze moto Ci sie posypie, bo ja tez wyprułem. no ale teoria działąnia silnikow spalinowych jest jaka jest i wiążą się z tym określone zależności.
uwierz mi na słowo bąd 1/4 zapoznaj się z tematem, że wydech to nie piernik tylko wręcz śmigło od tego wiatraka
może jeszcze zacytuje wypowied 1/4 kogoś innego tak dla potwierdzenia: .... a wpływ ma " taki, że zakładając przelot znacznie zmniejsza się opór przepływu mieszanki/spalin i zwiększa ich prędkość. To powoduje, że część świeżej mieszanki (mniejsza bąd 1/4 większa) nie jest spalana tam gdzie powinna (w cylindrze), tylko niespalona "wypada" do układu wydechowego (pamiętając o teorii faz rozrządu i czasach otwarciach zawórów - w tym wypadku wydechowego), gdzie następuje eksplozja. Jeśli do tego wszystkiego uzmysłowimy sobie, że świeża (chłodna) mieszanka napływająca do cylindrów ma m.in. za zadanie ochłodnić swoją masą denka tłoków, zawory i ich gniazda to zrozumiemy, że wzrasta temperatura spalania, która jest zjawiskiem szkodliwym. Dlatego też konieczna jest regulacja.
Podobny efekt uszkodzenia/wypalenia gniazd zaworów wydechowych można osiągnąć przy za małych luzach zaworowych (niedomykające się zawory) może w tą legende ludową będzie łatwiej uwierzyć (żartobliwie)
Takie zboczenie, lubie wiedzieć jak co działa, wybaczcie i nie bijcie
Pozdro podkowa
LukiMarek napisał/a:
Rozumiem o Ci chodzi, ale przykładem na dopalanie sie mieszanki w tlumikach jest własnie to efektowne stzelanie własnie tam gdzie bylo to wygluszenie a skoro go nie ma powstaje taki piekny gang. to tylko zwykła rurka tam spaliny maja swoja predkosc bo nic wczesniej nie zostało zmienione ale moge sie mylic. To tylko takie nasze bezsensowne GG
Ostatnio zmieniony przez Raviking 2011-02-09, 17:00, w całości zmieniany 1 raz
LukiMarek [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-09, 11:42
Tak z ciekawosci wroce do tematu. Już je 1/4 dzimy na wyprutych tlumikach dość długo i jakoś nic sie nie dzieje. Mieszanke mamy na kawe z mlekiem i jakoś zawory po ostatnim rozbieraniu nie wyglądają na powypalane.świecily sie jeszczce po polerowaniu ostatnim i nic więcej sie nie dzieje
maniek [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-18, 19:29
Z innej beczki , pozy nr 10 (orginał 47 zł) co to jest ? Mogę to zamienić miedzianą taśmą ?
Z innej beczki , pozy nr 10 (orginał 47 zł) co to jest ? Mogę to zamienić miedzianą taśmą ?
żebyś zapytał tydzień wcześniej ... mogłem sprawdzić
ale to bardziej wygląda na tulejkę niż uszczelkę ...
mam kolanka EGU - nie wiem czy "to" mam
w Kamazie takie "cudo" było z brązu ;)
maniek [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-18, 20:41
dzisiaj to w łapie miałem, ale nie moglem zidentyfikować materiału, a skoro w głowicy uszczelnia mied 1/4 to i tu może :)
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-03-17, 21:57
Przeczytałem te "teorie" i już sam nie wiem czy można pruć wydechy czy nie ? nie myślę o wierceniu paru dziurek dookoła bo to już mam , myślę o czymś więcej tzn rozwalić te nity zdjąć te blaszki i co tam dalej mogę bez skutków ubocznych usunąć ?
myślę o czymś więcej tzn rozwalić te nity zdjąć te blaszki i co tam dalej mogę bez skutków ubocznych usunąć ?
Po odjęciu blaszek masz wszystko zaspawane wiec trzeba ciąć.
P5130860.JPG o
Plik ściągnięto 249 raz(y) 936,47 KB
zigson [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-17, 21:08
wywiercilem po 4 dziury na tłumik, 12 wiertelko, muzyka :) wkrotce wytne wszystko co sie da tylko mam pytanko, wie ktos moze czy misiaczki maja problem z nadmiernym halasem ?
Hannibal [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-17, 21:16
zalezy od miasta...u mnie juz pare dowodow zabrali ale i tak zmienie wydech na sportowy
Habit [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-17, 22:32
Jeśli nie mają sprzęta do mierzenia głośności w db to mogą Cię pocałować w dupę:) a we Wro to może w co setnym rodiozłomie mają:)
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-18, 07:29
zigson napisał/a:
wywiercilem po 4 dziury na tłumik, 12 wiertelko, muzyka :) wkrotce wytne wszystko co sie da tylko mam pytanko, wie ktos moze czy misiaczki maja problem z nadmiernym halasem ?
Mógłbyś na tej fotce zaznaczyć w którym miejscu dziury wierciłeś ?
zigson [Usunięty]
Wysłany: 2012-05-22, 18:42
jak najblizej srodka, na krzyz, i jeszcze 4 kolejne wywierce :) moto brzmi tak jak powinno :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum