witam wie ktoś może dlaczego po złożeniu kapy od koła magnesowego silnik mogę obracać tylko w jedną stronę? dodam że sprzęgło jest rozebrane i nie dotyczy to skrzyni biegów
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-02-05, 19:12
walltermelon [Usunięty]
Wysłany: 2012-02-05, 21:15
magneta nie wyciągałem, co to znaczy daje o sobie znać? kończy się? rozrusznika też nie mam zamontowanego...
Tezla [Usunięty]
Wysłany: 2012-02-05, 21:25
Przed rozebraniem też tak musiało być, sprzęgiełko rozrusznika przenosi napęd tylko w jedną stronę najbardziej daje to o sobie zna podczas gaszenia silnika zapłonem kiedy to wał odbija nagle w drugą stronę napędzając rozrusznik co objawia się donośnym strzałem.
Ale już sama przekładnia bez rozrusznika daje spory opór.
Sprzęgiełko kończy się jak zacznie przepuszczać w dobrą stronę a psuje go właśnie ten efekt przy gaszeniu zapłonem.
walltermelon [Usunięty]
Wysłany: 2012-02-05, 22:06
czyli trzeba było by wymienić? znajduje się one zaraz koło magneta?
"psuje go właśnie ten efekt przy gaszeniu zapłonem" to jak gasić?
podczas gaszenia czasami jest dziwny d 1/4 więk ale nie aż tak donośny możliwe że to to
Tezla [Usunięty]
Wysłany: 2012-02-05, 23:33
Wymienić trzeba jak przy próbie odpalenia zacznie strzelać albo co gorsza rozruszniki będzie się obracał a wał nie.
Odbijać przy gaszeniu nie będzie dopiero jak się założy ręczny dekompresator i nim będzie się gasić ale na ogół motocykle są gaszone zapłonem i wtedy te sprzęgiełka się po prostu po pewnym czasie wymienia.
adiSLR650 [Usunięty]
Wysłany: 2012-02-05, 23:40
To jest normalne u mnie czasami jak moto chodzi na wolnych obrotach to czasami zgaśnie, to tak cofa ze aż wydaje taki d 1/4 więk jak bym wiertarkę włączył i wyłączył ale czasami, tylko jak zgaśnie na wolnych obrotach, a jak silnik się wyłączy podczas pracy to zawsze jest takie charakterystyczne strzelenie oczywiście zależy jak się ustawią zawory.
walltermelon [Usunięty]
Wysłany: 2012-02-26, 16:19
złożyłem wszystko, skrzynia ok ale jak drugi raz odpaliłem na zimnym to z tłumików wyleciała siwa chmura... Gumki na zaworach wymieniłem, uszczelki wszędzie nowe, olej castrol 10w40... Dlaczego tak się dzieje?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum