Poniżej macie linki z kiepskiej jakości filmikiem i zdjęciami, ale może ktoś coś wypatrzy.
zdjęcia zębatki rozrządu po ustawieniu wału do regulacji zaworów...( literka T ) widać że zębatka jest minimalnie obrócona względem poziomu głowicy...czy jest takie ustawienie w granicy tolerancji ??
walek równa sie tylko jak napinacza nie ma :) po jego zalozeniu jest minimalnie przekrzywione tak jak u ciebie
ja tez po zalozeniu nie mialem wogole luzow wiec wszystko jest ok
masz takie slady na popychaczach podobne do mnie :)
trza rozbierac dalej, obejrzyj glowice i sworzen tloka
Hannibal [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-29, 15:00
obecny vicemistrz SM w polsce Marcin powiedział nie widząc motocykla że to korba wału i znając życie pewnie tak jest bo to najbardziej kosztowna naprawa...
zastanawia mnie jeszcze to że skoro zawory nie miały luzu to mogły uderzać w tłok ??
wartburg [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-29, 15:45
raczej tłok o zawory ... korba luzów "nabrała" itd ;)
Hannibal [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-29, 15:46
wart wiesz ze kiedyś jak ktoś przynosił złe wieści to był stracony ??
zawory nie mialy luzów bo od nowa pokrywke przykręciłeś i dlatego
Hannibal [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-29, 15:52
no własnie tez tak przypuszczałem...tym bardziej że były regulowane jakiś miesiąc temu... madart tylko sie nie zawijaj z forum jak kupisz pomaranczke bo i tak Cie znajdę :PP
wartburg [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-29, 17:12
Hhhanniballl napisał/a:
wart wiesz ze kiedyś jak ktoś przynosił złe wieści to był stracony ??
a ja tak ładnie i grzecznie kiedyś napisałem w sb - peszek
Tezla [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-29, 20:35
Hhhanniballl napisał/a:
zdjęcia zębatki rozrządu po ustawieniu wału do regulacji zaworów...( literka T ) widać że zębatka jest minimalnie obrócona względem poziomu głowicy...czy jest takie ustawienie w granicy tolerancji ??
Wskazuje na wyciągnięty łańcuszek to jeszcze nie jest przeskoczony rozrząd. W XL600R miałem jeszcze bardziej rozjechane znaki (tak z 1cm od głowicy) i rozrządu nie było słychać.
Łańcuch powinien być napięty jak struna.
madart napisał/a:
walek równa sie tylko jak napinacza nie ma :) po jego zalozeniu jest minimalnie przekrzywione tak jak u ciebie
Jak kiedyś zakładałem nowy łańcuch to wtedy było idealnie równo z głowicą.
Jeśli jest luz na łożysku korbowodowym to stuka przy przy obciążeniu silnika szczególnie na niższych obrotach, główka korbowodu będzie stukać cały czas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum