Zauważyłem,że po zapięciu 3 biegu zaczyna wyć skrzynia.Czyżby to zła oznaka:)Co to może być i ile ew może kosztować naprawa.$ i 5 bieg jakby też byłby głośniejszy,choć może mi się wydaje
Żeby to naprawic trzeba rozpolowic skrzynie, trzeba tez znalesc skrzynie z dobrymi zębami albo same zębatki, z tego co widze sa takie same jak w dominatorze.
Koszt to komplet uszczelek (>290zł) i troche zabawy.
Pewno można z tym żyć, tylko jak długo
Hannibal [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-03, 10:48
u mnie tez wyje...wymień kompletna skrzynie no chyba ze dostaniesz trójkę ale wątpię. Cena używanej skrzyni to około 200 zl plus jak madart mówi 280 uszczelki.
Najlepiej kupić komplet, bo potrzebne są dosłownie wszystkie
Pokrywy zaworów, głowicy, cylindra, połówek silnika, sprzęgła i alternatora.
Nie wiem czy jest u ciebie dopalanie spalin, bo wtedy uszczelka glowicy jest nieco inna niż ta którą możesz dostać w zestawie.
żółf [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-03, 16:15
potrzebujesz uszczelki pod glowice, cylinder i polówki karterów. Wartoby przy zdjetej głowicy zmienic czapeczki zaworowe i dotrzec zawory. Sprawdz luz na zamkach pierscieni, moze pierscionki tez warto przy okazji
Tezla [Usunięty]
Wysłany: 2011-11-03, 23:02
Mam takie coś za 70zł mogę oddać, na V biegu są małe wyłuszczenia jak w każdej używanej skrzyni ale jak widać na zdjęciu małe.
Tak dodam że te złuszczenia zębów powstają kiedy obciąży się silnik na za niskich dla niego obrotach wtedy oddaje moc szarpiąc a zęby kół w skrzyni uderzają jedne w drugie.
Silniki jeżdżone na optymalnych dla singla obrotach nie mają problemów ze skrzynią.
Kupię koło zębate II biegu 16 zębów mogę dorzucić 17z (chciałem sobie zmienić przełożenie).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum