Zawory ustawione mam (wiem o dekompresorze musi pstryknąć) i zadnej reakcji to samo dzwięk pochodzi z silnika okolice cylindra raczej bardziej z prawej strony .powiem jak jest całkowicie zimny to jest ok dopiero jak sie troche rozgrzeje to ten odgłos słychać .Ja stawiam na dekompresor .Co mówicie ma prawo tak nagle się zepsuć ( rozrządu nie ruszałem)
Wysuwające się gniazdo objawia się od razu i jest to u Ciebie bardzo prawdopodobne. Jeżeli nie odczuwasz spadku mocy przy tym stukaniu to dekompresator raczej odpada.
MateXXX [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-10, 19:52
To ja tak odrazu podpytam co to znaczy ze zawory sa radialnie w glowicy??
To ja tak odrazu podpytam co to znaczy ze zawory sa radialnie w glowicy??
Jak byś poprowadził przez każdy zawór oś symetrii to osie te przetną się pod głowicą. Innymi słowy zawory są ustawione w głowicy pod kątem.
Radialna
Prosta
MateXXX [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-11, 18:12
dzieki za szybka odpowiedz, a zarazem mam kolejne pytanie z tym zwiazane a mianowice czemu tak malo zakladow remontuje te glowice?? co jest z ich budowa nie tak.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2014-05-11, 21:54
Raviking,
songoku [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-22, 21:10
Przyczyną stuków w silniku było wysuwające gniazdo zaworowe które po rozgrzaniu silnika zaczęło hałasować .Stukało tylko jak silnik schodził z obrotów trochę to dziwne .Dałem do zakładu co tym się zajmują i wymienili mi dwa gniazda wydechowe prze frezowali wszystkie cztery ,dotarli i zabielili płaszczyznę pod uszczelkę koszt 250zł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum