Ptasiu, cały czas się zastanawiam,jak to się stało ? nie było nic zmielonego w oleju ?
Bladego pojątka nie mam, nic niepokojącego nie znalazłem w oleju, co mogłoby tak skaszanić zęba, tym bardziej, że na drugim, współpracującym kole nie ma żadnego śladu uszkodzenia "bli 1/4 niaczego", nie znalazłem żadnego obcego ciała czy uszkodzenia np. ze skrzyni biegów... Sam nie wiem, mgły nie było, strzałów nie słyszałem, troszkę tylko brzózek wkoło, ale to chyba nie przyczyna...
repek92 [Usunięty]
Wysłany: 2013-11-26, 18:56
szukaj wału, na tablica.pl są czesci do tych motocykli pod hasłem honda xl 600 silniki te same a wał to napewno. tak bedzie najszybciej i najlatwiej
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-11-27, 16:02
repek92, jesteś pewny co do wału?
repek92 [Usunięty]
Wysłany: 2013-11-27, 17:08
chodzi mi o ten tryb na wale tym sie napewno nie roznią
ptasiu [Usunięty]
Wysłany: 2013-12-01, 18:21
Co radzicie, jeśli zdecydowałbym się na wymianę całego wału wykorbionego na inny? Starą przeciwwagę zostawić? Para WAŁ WYKORBIONY-PRZECIWWAGA jest dobierana indywidualnie, czy nie ma to znaczenia? Wał stosunkowo łatwo kupić,trudniej komplet z przeciwwagą a i wtedy nie ma pewności, że sprzedający faktycznie sprzedaje współpracującą, dobraną parę....
rafał [Usunięty]
Wysłany: 2013-12-01, 19:36
Nie zakładaj przeciwwagi ciekawe jak by silnik wtedy pracował
W KTM lc4 niektórzy ją wyrzucają i jeżdżą
repek92 [Usunięty]
Wysłany: 2013-12-01, 20:14
musisz sobie porównac te 2 wały w jakim sa stanie jesli jest luz korbowodu na boki dosc duzy a w twoim np nie bedzie to tylko wymiana koła zebatego, zeby motor zrobic raz a porzadnie, ja do siebie dokupywałem wałek balansujacy i nic sie nie dzieje trzeba go tylko ustawic na znaki i bedzie pracował tak samo
marcinek9511 [Usunięty]
Wysłany: 2013-12-03, 18:14
Z jakich motocykli będzie pasować wałek rozrządu wraz z d 1/4 wigienkami do NX650?
hej, mam pytanie: po zdjeciu glowicy obejrzalem ja dokladnie, wyczyscilem z kamienia i nagaru. Pekniecia zadnego nie mam, gniazda w swoich miejscach. Stwierdzilem, ze ze wzgledu na koszt uszczelek sprawdze ja w miejscu zajmujacym sie takimi zagadnieniami. Podjechalem z nia do warsztatu specjalizujacego sie w regeneracji glowic silnikowych. Na miejscu od razu fachman sprawdzil podcisnienie dla kazdego z zaworow, zawory wydechowe trzymaja super, jeden ssacy trzyma gorzej, tzn w gornym zakresie podcisnienia juz puszcza. Zaproponowali mi dopasowanie gniazd oraz doszlifowanie zaworow, wszystkich czterech. Jakie jest wasze zdanie? Wczesniej objaw stukania opisywalem, byl to jakby przypadek wypadajacego gniazda, ale w glowicy nic nie widac.
Dopasowywac gniazda, szlifowac zawory (chodzi o powierzchnie styku z gniazdami)?
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-12-04, 21:38
Jak zawory puszczają to trzeba je dopasować, dotrzeć do gniazd.
songoku [Usunięty]
Wysłany: 2014-05-09, 16:43 Stuki
Witam jestem nowy na forum i pozdrawiam wszystkich.Otóż kupiłem niedawno honde dominator 650 jak go próbowałem przy zakupie to nic się nie działo chodził super ale jak przywiozłem go do domu w busie bo trza go zarejestrować i przejechałem nią z 10 km silnik zaczą stukać oto link https://www.youtube.com/watch?v=lluRpJb6e90 czy miał ktos z was taki przypadek co to może być ?
Mam wrażenie że coś sie obluzowało ale w okolicach tłumika , sprawd 1/4 najpierw czy wszystkie elementy silnika są dokrecone. Na wolnych obrotach pracuje ładnie i cicho sie wkręca na wyższe tylko przy schodzeniu z obrotów słyszę stuki. Może także wypadać gniazdo zaworowe , na filmiku wszystkie odgłosy sie troche zlewają wiec trudno precyzyjnie określić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum