no trochę się namęczyłem zwłaszcza, ze miałem tylko jakieś chujowe schematy i w dodatku po szwabsku gdzie nie kumam zbyt wiele. Dopiero pó 1/4 niej się u Was zalogowałem i znalazłem w normalnej wersji do odczytania chociażby kolorów kabli (dobra jakość ksera). Może się komuś przyda. Wiem tylko ze były dwie wersje instalacji ,a mianowicie z piecioma pinami przy module oraz z 6. Ale nie robi to różnicy ponieważ ten 6 pin byl od czujnika stopki.
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-08-14, 05:53
Jak sprawdzić który przewód w stacyjce jest +?chcę zamienić stacyjkę na pstryczek kołyskowy,tam są dwa przewody,a na schemacie chyba cztery.elektryk ze mnie jak z koziej dupy wentylator,a Taty nie chcę pytać,bo będzie marudził,że PO CO!?.
Wojtek_M [Usunięty]
Wysłany: 2016-08-14, 10:59
Najprościej będzie miernikiem elektronicznym. A jak nie masz miernika, to coś co działa tylko przy jednej polaryzacji, np. jakiś wiatraczek. Jak przyłożysz kabelki i zadziała to znaczy, tam gzie podłączyłeś czerwony przewód jest plus.
Cezary [Usunięty]
Wysłany: 2017-11-18, 23:55
Patrzę na ten schemat powyżej, ten z kolorowymi kabelkami i tak się zastanawiam.... Regulator zapłonu ma na wyjściu trzy przewody jak w Xbr (w załączeniu schemat GB500, tj. w zasadzie to samo co XBR).
Nie wiem po co jest trzeci, oznaczony na schemacie Dominatora powyżej jako brązowy. Jeden do masy, drugi do plusa przez bezpiecznik główny, a trzeci... po co. Może ktoś mnie oświeci?
Przy okazji znalazłem ciekawy materiał dotyczący kontroli układu ładowania - alternator, regulator napięcia, instalacja do akumulatora. Oto on:
http://www.thegsresources.com/statorpapers4.php
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum