Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Zamknięty przez: managa
2014-02-26, 14:44
Modele Dominatora, historia zmian, różnice
Autor Wiadomość
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-07-17, 18:20   Modele Dominatora, historia zmian, różnice

Taki opis ładny http://chudzikj.republika.pl/NX650.htm

------------------------------------------------------------------------------------



Originally posted by Switch on www.xrv.org.uk

1. 1st generation / version 1 (also made for US) - 1988
- RD02 designation
- type 1 fairing + seat
- turn signals external from fairings
- golden rims (US models were silver)
- square-base end cans with golden caps
- long carb 'neck' (intake manifold)
- 13L fuel tank
- Nissin front (disk) brakes
- drum rear brakes
- front sprocket countershaft with 7 teeth
- kick-starter (US model had electric start only)

2. 1st generation / version 2 (european) - 1988 -> 1989
- disk rear brakes (Nissin)

3. 1st generation / version 3 - 1990 - 1991
- removed kickstarter (can still be added with some work)

4. 2nd generation / version 1 - 1992 -> 1994
- type 2 fairing + seat
- removed possibility of adding kickstarter (modified engine block)
- carburettor type changed
- turn signals integrated into front fairings
- front sprocket coutnershaft with 14 teeth
- 16L fuel tank w/3 mount points for each front fairing

5. 2nd generation / version 2 - 1995
- RD08 designation (VIN starting with ZDCRD08...)
- front right footpeg mounting changed
- round end-cans with silver caps
- short intake manifold

6. 3rd generation / version 1 - 1996 - 1997(some)
- type 3 fairing
- silver rims
- turn signals external from fairings
- 16L fuel tank w/2 mount points for each front fairing

7. 3rd generation / version 2 - 1997 -> 2003
- Brembo brakes


Things NOT related solely to production year:
- parking lock (locked handlebar with position lights on) -- this is specific to Austria, I believe
smog pump (externally mounted on the left side of the cylinder) -- no idea on specifics here
- luggage racks
- speedometer markings (km/h, mph) -- related to US/UK models, likely
- front headlight protector -- must've been an optional for 1st generation models, either OEM or aftermaket


--------------------------------------------------------------------



www.hondadominator.de pod zakładką infos/modelle jest krótki opis

z tej strony również modele wzrokowo http://hondadominator.de/page_1_1_1.html
i modele vigora/slr wzrokowo http://hondadominator.de/page_1_1_2.html
 
     
managa 
Pani Administartor


Wiek: 34
Dołączyła: 30 Sty 2011
Posty: 3704
Skąd: Siewierz
Wysłany: 2014-04-12, 17:58   

Nudziło mi się, więc przetłumaczyłam to co madart wyżej wkleił i dodałam nieco od siebie (na podstawie własnych obserwacji i tematów na forum) ;-) W międzyczasie może uzupełnię w zdjęcia i inne pierdoły

1. Pierwsza generacja, wersja 1 (produkowana również w USA) 1988
- oznaczenie RD02
- I typ owiewek
- kierunkowskazy montowane poza owiewką
- złote obręcze kół (wersja US srebrne)
- ?
- ?
- zbiornik paliwa 13 litrów
- przednie hamulce tarczowe Nissin
- tylny hamulec bębnowy (chyba tylko wersja US)
- przednie koło zębate osadzone na 7zębnym wale
- kopajka (wesja US ma tylko elektryczny starter)



2. Pierwsza generacja, wersja 2 1988-1989
- tylny hamulec tarczowy Nissin -> nie znalazłam w internecine żadnego zdjęcia przedstawiającego RD02 z hamulcem tylnym bębnowym, więc nie wiem o co chodzi :mrgreen:


3. Pierwsza generacja, wersja 3 1990-1991
- brak kopajki (z możliwością ponownego montażu)
- brak smarowniczek na kiwaczce
- stalowe kolektory


4. Druga generacja, wersja 1 1992-1994
- II typ owiewki
- kierunkowskazy montowane w owiewce
- usunięto możliwość montażu kick-startera/kopajki (modyfikacja bloku silnika)
- zmiana typu ga 1/4 nika
- przednie koło zębate osadzone na 14zębnym wale
- zbiornik paliwa 16 litrów z 3 punktami montażu dla każdej owiewki


5. Druga generacja, wersja 2 1995
- oznaczenie RD02 lub RD08 ?
- zmiana montażu przedniego prawego podnóżka ?
- ?
- krótki kolektor dolotowy ?


6. Trzecia generacja, wersja 1 1996-1997
- III typ owiewki
- srebrne obręcze kół
- kierunkowskazy montowane poza owiewką
- zbiornik paliwa 16 litrów z 2 punktami montażu dla każdej owiewki
- wydechy ze stali nierdzewnej
- plastikowy dekiel po prawej stronie silnika
- mniejszy otwór na bagnet pomiaru poziomu oleju
- większe i cylindryczne wydechy
- brak plastikowych osłon na przednią tarczę i golenie
- inny kształt d 1/4 wigni hamulca tylnego
- brak śrub spustowych oleju z lag (na dole)


7. Trzecia generacja, wersja 2 1997-2003
- hamulce tarczowe Brembo (przód+tył)
- kierunkowskazy na sztywnych trzonkach
- osłony na dłonie ("uszy słonia") z twardszego plastiku
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13