Heloł, znów Was pomęczę
Szukam nadal sprzęta oglądam makarony i sushi i tak na prawdę do końca nie wiem czym to się je czyli czym się różnią ?
jak dotąd wiem tyle:
- różne plastiki
- inna pokrywa silnika z prawej strony (makaron ma plastikowy dekiel),
- większe puszki tłumików (u makarona),
- zegary,
- różnice w ramie, tj. różna średnica wlewu oleju, mocowanie na dźwignię hamulca i prawy podnóżek, włosi przestali malować ramy.
tu masz conieco nabąknięte, nie chce sie mi przepisywać http://priv.socjum.pl/forum/temat/358
ale zastrzegam ze nie zgadzam sie juz z moim 1 postem - bierz możliwie najmłodszego i w najlepszym stanie.
wojna ktory lepszy już była i nie bedziem jej powtarzać, ale ja mam lepszy dostęp do śrubki od amora i ładniejsze wydechy i nie mam problemów z deko ani modułem
Zasada jest jedna - co trafisz to będziesz miał. Tak było jest i będzie.
makarios [Usunięty]
Wysłany: 2011-07-04, 12:53
madart napisał/a:
Zasada jest jedna - co trafisz to będziesz miał. Tak było jest i będzie.
święte słowa
makarios [Usunięty]
Wysłany: 2011-07-04, 13:18
ok. jeszcze jedno: gdzieś na tym forum wyczytałem, że jakiś czas po przenosinach produkcji do Włoch były wypuszczane na rynek "składaki" z części RD02 i RD08. Czy to prawda ? Ten egzemplarz: http://moto.allegro.pl/ho...1689754915.html
ma w papierach i na tabliczce RD08, rocznik z VIN-u wychodzi 95, silnik i rama RD08 (mały wlew), licznik z białymi wskazówkami, duże wydechy ale plastiki jeszcze z japońca. Chyba, że sprzęt po przejściach i ktoś założył stare plastiki do nowego modelu. Dociekliwy jestem co do tego egzemplarza bo jestem najbliżej zakupienia tegoż właśnie. Mam go nawet zarezerwowanego i muszę szybko się określić w te albo we wte
Mogę się mylić, ale mam wrażenie, że w 1996roku były produkowane full japońce i full włochy, a nie składaki. A ten z linka ma japońskie plastiki na włoskim ciałku. I kierownicę od zupełnie czego innego?
były też takie mieszańce właśnie w okresie 95/96
a fele złote są japońskie
ciekawi mnie czy zbiornik ma mocowania na te boczne plastiki które na niego przychodzą czy nie? Takie rozpórki We włoskich zbiornikach nie ma tych mocowań w środku.
a tu ? silnik włoch, tłumiki włoch, rama - nie widać , licznik włoch a plastiki japan.... i złote fele , o co kaman, hmmm ?? chyba jednak racja z tymi "składakami"
Rame można też poznać po d 1/4 wigni hamulca tylnego i stopce. Obie są włoskie. A lagi tylko japońskie miały plastiki bo mają mocowania do nich. Japoński jest też plastik pod bagażnikiem nad stopem.
Już nieraz takie były na allegro. I zakładam że nie ma kogoś kto takie robi seryjnie
A te zegary to są wyjątkowe i świadczą o nietypowym połączeniu.
Jeszcze można rozróżnić po kierunowskazach, japońskie nie są takie sztywne jak włoskie.. Ja mam zagraniczne, ale mi to nie przeszkadza ^^ Chociaż też to mały wyznacznik pochodzenia, bo ostatnio dużo jest osobników z w ogóle innymi kierunkami, nie-dominatorowymi.
ptasiu [Usunięty]
Wysłany: 2011-07-04, 16:08
Dodam do tego fakt, że japońce mają osłony na tarczę hamulca przedniego i nie można tego zaadoptować na włocha (inne mocowania na lagach). Podobno jest też inny wlew oleju w ramie.
Wypatrzyłem kolejną różnice pomiędzy Japonią a Italią. Różnica jest w prawym podnóżku/secie kierowcy.
Japonia - uchwyt podnóżka przykręcany do ramy na śrubach (przechodzących przez ramę),
Italia - uchwyt jest stałym elementem ramy.
EDYT: Zmienia się również kształt d 1/4 wigni hamulca.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum