Wiek: 54 Dołączył: 16 Lip 2019 Posty: 5 Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-07-17, 11:46 Filtr paliwa - wewnętrzny ( w baku ).
Witam.
Przepraszam jeśli temat gdzieś poruszony już został, niestety nie potrafiłem odnaleźć na forum ;(
Chodzi mi dokłądnie o ew. zamiennik lub jak sobie radzicie z "uszkodzonym" filtrem paliwa, wewnętrznym tym montowanym na rurce kraniku paliwa.
Mój niestety przez okres który moto stało niedotykane/nieodpalane w garażu z zalanym paliwem ( po kilku latach starym paliwem ) poprostu "rozpadł" się na kilka elementów i nie nadaje się do dalszej eksploatacji.
Z tego co szukałem ( szukam wciąż ) trafiam tylko z nowych części na oryginał o numerze katalogowym hondy:
16952MAN601
Z informacji z salonu Hondy ( Kraków ) dowiedziałęm się iż był on instalowany także w CBR600F itd. jednak wolę zapytać Was jako doświadczonych "Wyjadaczy" , czy może Macie jakiś patent, być może pasuje od innego moto - każdy patent jest mile widziany.
Oryginał to koszt ok . 180 Pln za kawałek plastiku :) nie mało..
Oczywiście znalazłem używane od Domoinatorów różnych roczników ale jaki stan techniczy to sami sprzedawcy nie bardzo wiedzą ( kupię i w palcach lub przesyłce się rozpadnie .. ) .
Na załączonym wycinku schematu jest to element oznaczony nr. 4
Jeszcze raz przepraszam jeżeli temat już był poruszony / rozwiązany , jeżeli tak bardzo proszę o namiar na post.
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lip 2019 Posty: 5 Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-07-18, 06:25
Dzięki KOlego Raviking, co prawda wczoraj trafiłem na temat o kraniku z MZ/ETZ i bodaj to włąśnie w nim odpisałeś że masz "filterek" właśnie od MZ/ETZ , super !!!
Podlecę dziś po pracy po motoryzacyjnych, może gdzieś na stanie będzie.... na znanym portalu widzę różne długości i rodzaje ...
Czy Twoja modyfikacja jakoś bardziej znacząca, czy kosmetyka :)
Wiek: 54 Dołączył: 16 Lip 2019 Posty: 5 Skąd: Kraków
Wysłany: 2019-07-21, 10:42
Z góry przepraszam za "post pod postem" jednak temat filtra paliwowego zakończony i w zasadzie wątek można zamknąć :)
W sklepie z częściami do ETZ nabyłem filtr miedziany + filtr plastikowy z siatką , oba pasujące po drobnej "kosmetyce" rurki kranika - obciąłem 12 mm.
Nowa uszczelka i komplet jak z fabryki :)
Dodatkowo w obwód za kranikiem włączyłęm dodatkowy filtr przepływowy dla bezpieczeństwa i podglądu co w naszym świetnym paliwie się znajduje.
Bardzo dziękuję za trafne naprowadzenie , kilka dobrych Pln zostało na paliwo.
PS. wczoraj motor po regulacjach odpalony, jutro przegląd i ............. mam nadzieję wielki uśmiech na pyszczku i koniec z Krakowskimi korkami :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum