Warning ! cookie path is empty! Check in in the Admin Control Panel or set it in the PhpMyAdmin table: prefix_config - cookie_path row
Forum index


FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups
RegisterRegister  Log inLog in

Previous topic «» Next topic
Silnik na dotarciu. Problem.
Author Message
lime


Posted:    Silnik na dotarciu. Problem. [ !!! ]

Interesuje mnie opinia użytkowników NX650.
Krótki opis moto:
dwa lata temu skończył się olej, po wymianie moto dalej jeździło ale strasznie kpiciło i spalało dużeeee ilości oleju więc nie jeździłem.
W sierpniu 2018r zleciłem remont znajomemu :(
wymieniona cała góra silnika:
- tłok wonssner
- łańczuszek rozrządu
- słizgacze
-wszystkie dzwigienki zaworowe
- i pewnie coś tam jeszcze

Pierwsze moje odpalenie:
w sumie bez problemowo, troszkę nierówne obroty, szybko się grzeje ale to przecież się dociera. W sumie pozytywnie.
Pierwsza jazda:
delikatnie do 4,5k obr wszystko ok.
po 2,5 km staje tłok.
fajka telefon odpala od strzała.
powrót to samo tłok stoi.
fajka pamiątkowe zdjęcie, odpala od strzała.

CO ROBIĆ????
dodam, że pasowanie tłoka było robione na takie jakie zaleca producent tłoka.
z kolegą który to robił mam dość kiepski kontakt bo znajduje się w stanie upojenia alkocholowego od jakichś 2 miesięcy więc nie jestem pewien czy chce żeby mi w tym pomagał :(

48396456_304267216879917_3685899469812924416_n.jpg
10 Time(s) 56.28 KB

 
 
adziad
ekwilibrysta


Posted:     [ !!! ]

Jedyne co możesz zrobić w miarę bez rozbierania to sprawdzić czy działa system olejowy.

http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=4244

Jak kolega taki A;-) , to mógł kilka uszczelek ważnych dla systemu smarowania pominąć przy składaniu silnika.
 
 
lime


Posted:     [ !!! ]

Nom tak mogę zrobić.
Na razie zbieram informację i diagnozy bo moto będę widział dopiero za dwa tygodnie :(
Kolo co to robił miał duże problemy z drożnością kanałów bo dużo syfu i opiłków było, dużo dmuchał, nie wiem jak to sprawdzał. Mówiłem, że trzeba się do edukować bo to nie zwykły silnik :)
A co do tego tłoka to czytałem, że ludzie robią setkę luźniejsze pasowanie niż zaleca producent.
Może tu jest problem?
 
 
wojtekk
NX650 1994r


Posted:     [ !!! ]

Za szybko tłok złapało. 2,5 km nie zagrzał by się aż tak. Chyba, że pasowanie i szlif robił też jakiś AA
 
 
maliq85
Paweł MALIK


Posted:     [ !!! ]

spartolił majsterek robotę... alko to można ale po robocie... zmień mechanika, taniej i na zdrowie Ci wyjdzie ;-) a może majsterek tak wali w palnik , że mu Twój remont nie pyknął :mrgreen:
bez zdjęcia góry i zwaleniu pompy oleju się raczej nie obędzie..
 
 
lime


Posted:     [ !!! ]

No bałem się, że właśnie to usłyszę :(
Rozmawiałem także z innymi mechanikami i powiedzieli mi, że najlepsza opcja to nawet tego nie odpalać tylko w mak rozbierać,myć, mierzyć, poprawiać i składać od nowa. Mi także się wydaje, że to jedyny rozsądny plan.
 
 
lime


Posted:     [ !!! ]

......no i góra silnika zdjęta...delikatnie mówiąc nie wygląda najlepiej...głowica bardzo zle...
....silnik w dobrym stanie nabędę drogą kupna lub wymiany.....lub przynajmniej uzbrojoną głowicę

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>POMOCY<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
 
 
Display posts from previous:   
[ REPLY ]
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group