Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
AMORTYZATOR - podwyższenie tylnego zawieszenia.
Autor Wiadomość
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-05-15, 19:20   

Cacy,dzięki mistrzu :lol:
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-05-19, 19:40   

eej,ale chyba trzeba rozebrać amortyzator żeby odkręcić to mocowanie?odsunąłem ten gumowy odbój w amortyzatorze xrv i tam faktycznie widać jakąś nakrętkę ale jest głęboko,nie ma do niej dostępu.
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-05-19, 20:31   

Artek, a co chciałeś łapać rykoszety po garażu i nie odkręcać sprężyny?
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-05-20, 17:23   

No miałem nadzieję że odkręcenie dolnego mocowania to szybka akcja.
 
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-05-20, 17:49   

Cytat:
No miałem nadzieję że odkręcenie dolnego mocowania to szybka akcja.

bo to jest szybka akcja

Artek ty się lepiej nie śpiesz tylko myśl przy robocie bo inaczej drobne naprawy staną się twoją ostatnią akcją.

Sorki za ten wpis ale albo próbujesz coś mieszać przy wysokociśnieniowym zbiorniku gazu albo chcesz odkręcać napiętą sprężynę - mam nadzieję że przeróbek zbiorników paliwa które zakupiłeś nie będziesz dokonywał z paliwem w środku.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-05-20, 18:12   

nx-rider, Mam trzy złomy i w każdym próbuję coś zrobić,po trochu.I tak to wychodzi :-/
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-08, 08:02   

Oryginalny amortyzator nx,a z przedłużeniem dolnego mocowania pasuje bez problemu?Przecież on ma wtedy prawie tyle co amortyzator xrv,a jego ni cholery nie mogę wcisnąć,jakieś pomysły?
 
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2016-06-08, 10:05   

A zmniejszyłeś napięcie wstępne sprężyny tą koronkową nakrętką? Bo z tego co pamiętam jak dasz ją na początek gwintu to sprężyna lata luźno.
 
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-08, 11:25   

Bicio napisał/a:
Bo z tego co pamiętam jak dasz ją na początek gwintu to sprężyna lata luźno.

Nie inaczej
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-08, 12:12   

Bicio, nie wiem jak ją ruszyć,podejrzewam że potrzebny jest jakiś klucz którego nie mam,młotek i śrubokręt nie zdaje egzaminu.
 
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-08, 12:18   

Artek napisał/a:
podejrzewam że potrzebny jest jakiś klucz którego nie mam,młotek i śrubokręt nie zdaje egzaminu.


Napnij sprężynę jakimkolwiek ściągaczem po czym weź większy młotek i większy śrubokręt. Wystarczy że to ruszysz potem pójdzie w palcach - pod warunkiem że będziesz miał ściśniętą sprężynę.
Powodzenia i nie zrób sobie (lub komuś) krzywdy
 
 
     
Bicio 
biczson


Wiek: 106
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 1299
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2016-06-08, 12:33   

No są dwie nakrętki koronkowe, jedna to kontra (ta pierwsza od góry), poluzuj najpierw kontrę a potem dopiero odkręcaj dolną.
 
 
     
Artek 
Bus drajwer


Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2014
Posty: 612
Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-08, 12:57   

spoko,dzięki :-D
 
 
     
Krzycho
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-10, 18:15   

Moje dwa grosze: zawsze jak nie idzie to zwilż;) w tym wypadku wd40 lub jakiś inny preparat penetrujęcy. Powtórzę po Biciu- najpierw kontra. U mnie ścisk nie był potrzebny, bo sprężyna na koncu gwintu jest już luźna. Mógłby być potrzebny tylko do zmniejszenia naprężeń przy odkręcaniu.
 
     
marizaga 
RD02


Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 233
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 2016-07-16, 15:42   

hej, jaki ma wplyw napiecie wstepne sprezyny na wysokosc nx650 w praktyce? Nie regulowalem do tej pory, ostatnio zwrocilem uwage, ze mam nakretki koronkowe na samym dole gwintu (zatem napiecie wstepne sprezyny na max, wnioskuje, ze tyl siedzi nizej przez to). O ile podwyzszy sie moto z tylu po np ustawieniu regulacji w polowie? Jest wplyw na wysokosc moto z kierowca (z obciazeniem)? No i ostanie pytanie: odkrecacie nakretki dedykowanym kluczem (hakowy lub cos podobnego) czy tak jak w innych postach pojawialo sie: srubokret i uderzenia?

edit: hmm, tak, mysle, ze skoro mam skrecona sprezyne na max, to jest to najwieksze w sensie wysokosci ustawienie zawieszenia. Pytanie o ile ustawienie np na srodku regulacji zmieni wysokosc z kierujacym
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12