Siema!
Mój Dominator jest dość niski.. I szczerze trochę mi to przeszkadza... Wiem że na amortyzatorze jest regulacja... Więc podwyższyłem go trochę na zasadzie śrubokręta i młotka... Męczyłem się z godzinę a on się tylko trochę utwardził. Więc teraz pytanie jaki klucz mam kupić i skąd go wziąć ? jest dużo wysokich Dominatorow np ten http://otomoto.pl/honda-n...r-M2620014.html i chciałbym żeby mój też taki był.
Poprawiłem nazwę tematu - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-06-18, 17:18, w całości zmieniany 1 raz
A zamiast podwyższać tył , bo mój amor już padnięty . Od czego byście polecili założyć tylny amortyzator może być dłuższy , nie musi idealnie pasować etc XR ? szukałem na allegro ale ciezka sprawa
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2011-10-23, 14:24
od XR nie podejdzie ,(węższy uchwyt w rame),można przespawać uchwyt,
mam od XRy ale nie sprzedam i jeszcze mam wachacz od Afry aluminiowy,czeka na zmotanie
dorobiłem dłuższy uchwyt miałem 3 sztuki ale się rozeszły
zmiana uchwytu amora.JPG
Plik ściągnięto 209 raz(y) 725,77 KB
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-24, 08:50
Hehe no Rav ja jak bym miał od XRy też bym Ci nie sprzedał , szukałem ale ciężko coś wy haczyć a taka przedłużka te 2 cm więcej dużą to robi różnicę na moto ? . Najgorsze że już mój amor chyba siedzi . A tak z ciekawości ile Cię ten amor kosztował ?
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-10-08, 08:17
Pany zna ktoś może jaki wymiar i gwint ma śruba dolna od amora do której dokręcone jest ucho ?
a może ktoś ma głowę gdzie takie coś mogę dostać ?
Przeniesione posty od 2012-10-08, 09:17 do 2012-10-09, 19:21 - kmaj
Ostatnio zmieniony przez kmaj 2013-06-18, 17:47, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 104 Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2522 Skąd: z Polski
Wysłany: 2012-12-15, 13:12
Presunięcie otworu śruby o 18mm podnosi moto około 40mm,przy 20mm przesunięcia są trudności z zamontowaniem w kiwaczce,zależy jeszcze od skręcenia sprężyny.
Maciek,zamontowałeś ?
Amor od XRy kosztował 250 zł z przesyłką plus 30 zł za wydłużenie wężyka do regulacji
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2012-12-15, 16:54
Taaa dałem kubeko sprężyny do regeneracji i tak jak Ci pisałem założyłem wszystko do kupy i się nie chciało zmieścić , czekam teraz aż sprężyna siądzie , a tak apropo masz klucz specjalny do skręcania amora ? można gdzieś te nakrętki nowe kupic ?
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 89 Skąd: Zagłębie | SD
Wysłany: 2013-07-22, 20:34
Ahoj! Pytanie do bardziej ścisłych umysłów, co mogło spowodować wyrwanie/wykręcenie? dolnej śruby amortyzatora? Czy fakt, że mam zamontowanie podwyższenie mógł mieć wpływ? Czy po prostu śruba się zmęczyła i to tylko zbieg okoliczności? Warto kupić dłuższą śrubę i dodatkowo dać nakrętkę? Podczas montażu dokręcałem z siłami podanymi w manualu, więc niedokręcenie raczej wykluczam.
Gwint uszkodzony na śrubie czy w przedłużeniu?
Sprawd 1/4 w jakim stanie jest łożysko kiwaczki w tym miejscu, może się pod obciążeniem przycina.
Nakrętkę możesz śmiało zapodać. ?rubę dobież w twardości 10.9 może nawet twardszą. We 1/4 taką żeby w miejscu kontaktu z tulejką kiwaczki nie miała jeszcze gwintu
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 89 Skąd: Zagłębie | SD
Wysłany: 2013-07-22, 22:05
Gwint uszkodzony tylko na śrubie, tak mi się wydaje. Jutro pooglądam dokładnie. Właśnie o łożysku teraz myślałem, miałem się nimi zająć po sezonie... I dzięki za info o twardości śruby, bo właśnie miałem o to pytać. ?ruba w Motoriscie jest za 17PLN. W sklepie metalowym pewnie za tą kwotę kupię komplet śrub do zawieszenia o wysokiej twardości ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum