Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-05-19, 20:40
eej,ale chyba trzeba rozebrać amortyzator żeby odkręcić to mocowanie?odsunąłem ten gumowy odbój w amortyzatorze xrv i tam faktycznie widać jakąś nakrętkę ale jest głęboko,nie ma do niej dostępu.
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-05-20, 18:49
Cytat:
No miałem nadzieję że odkręcenie dolnego mocowania to szybka akcja.
bo to jest szybka akcja
Artek ty się lepiej nie śpiesz tylko myśl przy robocie bo inaczej drobne naprawy staną się twoją ostatnią akcją.
Sorki za ten wpis ale albo próbujesz coś mieszać przy wysokociśnieniowym zbiorniku gazu albo chcesz odkręcać napiętą sprężynę - mam nadzieję że przeróbek zbiorników paliwa które zakupiłeś nie będziesz dokonywał z paliwem w środku.
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-08, 09:02
Oryginalny amortyzator nx,a z przedłużeniem dolnego mocowania pasuje bez problemu?Przecież on ma wtedy prawie tyle co amortyzator xrv,a jego ni cholery nie mogę wcisnąć,jakieś pomysły?
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-06-08, 13:18
Artek napisał/a:
podejrzewam że potrzebny jest jakiś klucz którego nie mam,młotek i śrubokręt nie zdaje egzaminu.
Napnij sprężynę jakimkolwiek ściągaczem po czym weź większy młotek i większy śrubokręt. Wystarczy że to ruszysz potem pójdzie w palcach - pod warunkiem że będziesz miał ściśniętą sprężynę.
Powodzenia i nie zrób sobie (lub komuś) krzywdy
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-08, 13:57
spoko,dzięki
Krzycho [Usunięty]
Wysłany: 2016-06-10, 19:15
Moje dwa grosze: zawsze jak nie idzie to zwilż;) w tym wypadku wd40 lub jakiś inny preparat penetrujęcy. Powtórzę po Biciu- najpierw kontra. U mnie ścisk nie był potrzebny, bo sprężyna na koncu gwintu jest już luźna. Mógłby być potrzebny tylko do zmniejszenia naprężeń przy odkręcaniu.
hej, jaki ma wplyw napiecie wstepne sprezyny na wysokosc nx650 w praktyce? Nie regulowalem do tej pory, ostatnio zwrocilem uwage, ze mam nakretki koronkowe na samym dole gwintu (zatem napiecie wstepne sprezyny na max, wnioskuje, ze tyl siedzi nizej przez to). O ile podwyzszy sie moto z tylu po np ustawieniu regulacji w polowie? Jest wplyw na wysokosc moto z kierowca (z obciazeniem)? No i ostanie pytanie: odkrecacie nakretki dedykowanym kluczem (hakowy lub cos podobnego) czy tak jak w innych postach pojawialo sie: srubokret i uderzenia?
edit: hmm, tak, mysle, ze skoro mam skrecona sprezyne na max, to jest to najwieksze w sensie wysokosci ustawienie zawieszenia. Pytanie o ile ustawienie np na srodku regulacji zmieni wysokosc z kierujacym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum