Opowiedzcie prosze na jak dlugo starczaja Wam czesci w NX 650 ?
Ja jak na razie wymieniam olej co 6 tys i 1x na rok daje regulowac luzy w zaworach.
Ciekawy jestem co ile km wymieniacie naped, opony, swiece i inne ?
Zmiana nazwy tematy / managa
Ostatnio zmieniony przez managa 2014-02-28, 20:31, w całości zmieniany 1 raz
zębatki z łańcuchem na jeden rok starczają
klocki nieraz w 1 dzień załatwię
olej raczej co 3 tys zależy od ilości dolewek
filtr powietrza 2 x do roku
reszta jak się urwie lub popsuje
?wiece z filtrem powietrza raz na rok. Opony jak się skończą, moje mefki mają jeszcze ze 2kkm przed sobą i tył do piachu idzie.
Łańcuch lata już 2 sezon, wymieniłem tylko zębatke przednią - kto smaruje ten jedzie
Zawory też raz w roku chyba że mi się chce i jest okazja.
Lagi 1 do roku.
Przegląd tylniego zawieszenia 2 razy do roku.
Olej teraz zmieniłem po 2tysiach. 6kkm to dwa razy za dużo jak na mój gust. Lepiej nie oszczędzać na silniku bo to się drogo czkawką odbić może. Wymiana filterka oleju za każdym razem, dodatkowo raz do roku przegląd sitka w ramie.
serwisowka podaje 3kkm przy jezdzie szosowej
w offie powinno sie co tysiaka wymieniac tak jak XRach
sitko jest w na samym dole ramy, tam gdzie wchodzi przewod olejowy, trzeba odkrecic jego nakretke a potem odkreca sie nakretke na ktorej jest sitko
a z przodu jak chodza zawiasy to tylko sprezyny regenerowac i olej zalac jak komu pasuje, ja mam teraz ponad 600ml 10W40 Agipa (rozne marki = rozna twardosc)
lysy82 [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-28, 14:23 Ile kosztuje Dominator?
Witam. Pytam znawców tematu: Ile kosztuje eksploatacja dominatora w normalnej je 1/4 dzie, bez katowania;) Chodzi mi o cześci takie jak sprzęgło komplet, czy po prostu sezonowe serwisowanie. Pytam, bo w przypadku trampka załamałem ręce;) tam kosz kosztuje ponad dwa klocki, membrana w ga 1/4 niku 600 zł. Czy w dominatorze też tak boli??
maniek [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-28, 18:38
To o czym piszesz, to nie podzespoły eksploatacyjne, a jak chcesz mieć tanie części to rynek wtórny albo zmiana 2xoo na chińskich skuter.
Co do rzeczy o których piszesz to w dominatorze trzeba się szybciej zainteresować tłokiem i cylindrem.
W używanym sprzęcie zawsze będzie coś do wymiany ale trzeba się z tym liczyć, jak bedziesz miał nowy ze sklepowej półki to wtedy możesz mówić o eksploatacji : olej, benzyna, napęd, opony, klocki ham, i w dalekiej przyszłości tarcze sprzęgła.
sprzeglo wymieniasz jak sie slizga, na jakies 30 000 powinno starczyc. w tym samym czasie zejda ze 2 zestawy klockow p+t, 10 wymian oleju
kosza jeszcze nikt nie wymienial, membrana? to juz lepiej kupic CALY gaznik za 300zl
jak remont silnika to 2kolka
na poczatku mozesz zmienic rozrzad, jakies 250zl + robota
jak trafisz dobrze to tylko lejesz benzyne i olej w rame i robisz tysiaki i gumy zmieniasz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum