Wysłany: 2018-10-24, 10:20 motocykl nie chodzi na filtrze KN ??
po wymianach i regulacjach wszelkich dowiozłem do warsztatu filt KN i motocykl nie chce chodzić ....mechanik musiał zaślepić jeden kanał dolotu ???? Pytałem na forum i gadali że chodzi na wszystkim ..... a tu dupa
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2018-10-24, 11:33
Ja włożyłem bez regulacji i chodził elegancko. Później robiłem resztę modów i regulacji. Coś jest nie halo. To tak jak byś wywalił filtr całkiem a moto by nie chodził.
Jak nie nasączył to niezły amigo.
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2018-10-25, 20:12
Jeżeli go dotkniesz to zostanie ci czerwony płyn na paluchach tak najprościej sprawdzić. Z resztą na pierwszy rzut oka widać czy jest bawełna sucha czy mokra.
no dobra takie objawy , filtr jest nasączony. spróbowałem ograniczyć przepływ powietrza przez niego dociąłem gąbkę filtracyjną do środka -nasączyłem i włożyłem. Lepiej już jak na samym KN ale musiałem w rulon trochę gąbki zwinąć i włożyć do jednego kanału zasysającego powietrze pod siedzeniem-dpopiero chodzi. Kupiłem filtr HIFLO papierowy na nim jest gorzej.
Podnieść iglicę? inne dysze...jest tu jakiś mechanik czy spec od tych gażników ?
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2018-10-28, 11:07
Miałeś ten gaźnik w ręku? Sprawdziłeś wszystkie elementy w środku (dysze, membrany luzy uszczelki) wszystko drożne lewego powietrza nie łapie. Rozumiem, że bez filtra też nie chodzi czy jak? Nagle się to stało czy po zmianie filtra?
wszystko spr. membrana nowa oryginalna 500:-)pln ... od początku nie chodził tera zjest lepiej ale jakoś dołu nie ma ...w terenie 1 tylko 2 zapinam i trzepie jak cholera. troche eleastyczności chyba brakuje
jak mu zaślepiłem jeden kanał na wlocie gąbką do filtrów to chodzi....i chyba to zostawię....może mi się kiedyś uda przejechać na innym NXie to porównam wtedy... szkoda mi kupować oryginalny filtr w hondzie bo ne ma gwarancji że to coś da a to 150pln, Hiflo papierowy tez niedomaga...
Czy próbowałeś odkręcić śrubę mieszanki od wolnych obrotów do powiedzmy 3-4 obrotów od pozycji całkiem przykręconej??? aby wzbogacić mieszankę w paliwo.
jaką masz dyszę główną??
Jeszcze jedno, co to znaczy "nie chodzi"?? Nie utrzymuje wolnych obrotów?? nie wkręca się na obroty?? czy nie ma mocy po odkręceniu manetki
Te silniki raczej trzeba utrzymywać powyżej 3tyś obrotów, to duży singiel i to normalne że trzepie na niskich łańcuchem. Czym wcześniej jeździłeś?? Bo jak czymś 4cylindrowym to musisz zmienić nawyki:)
właśnie tak sobie myslałem, że przedadziłem mówiąc nie chodzi.... zapala, trzyma 1300obr, po dodaniu gazu wkręca się do czerwonego pola...może za dużo wymagam od Dominatora.....:-)
a jeździłem, jeżdziłem różnymi wynalazkami co prawda ostatnio mocnymi v2 i może dlatego takie odczucia. Dlatego chętnie spotkał bym się z kimś z forum na motocyklach i zamienił na chwilę żeby porównać osiągi. to by było najbardziej miarodajne..... to ze od 3 tys bierze to zauważyłem, mój nawet niżej . Powiem, że myślałem że ta 650 będzie lepiej chodzić )) Może musię się przestawić troszkę fakt...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum