Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Drz 400e
Autor Wiadomość
Grzegorz
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-02, 07:33   Drz 400e

Witajcie potrzebuje pomocy po wczorajszej chęci przejażdżki drz odpalił normalnie po przejechaniu może 5km motocykl jak by szczelił w tłumik i zdech ale po ponownym odpaleniu chodzi ale tylko parę sekund i gaśnie i tak w koło odpala i gaśnie ale nie reaguje na gas i ssanie nie podnosi obrotów, pierwsza myśl gaźnik po dopchamnu do domy wyjełem go wyczysciłem ale nie stety bida Nic to samo pali i gaśnie. Tak myślę czy to silnik a może coś z prądem co mam zrobić żeby było dobrze jakieś sugestie plis. TYKAN SIĘ ZBLIŻA A NIE MA CZY JECHAĆ :twisted:
 
     
rrolek 
Stary pierdoła


Dołączył: 02 Sie 2017
Posty: 45
Skąd: Z krzaczorów
Wysłany: 2018-05-02, 07:45   

Witam

Paliwo spływa do gaźnika? Może za wolno, np jakiś śmieć w Kraśniku lub sparcialy wężyk.
Sprawdził bym rozrząd czy nie przestawiony.
Elektryke przy tych objawach raczej bym wykluczył, ale zawsze możesz zmienić świecę.

Pozdr
rr
 
     
Grzegorz
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-02, 10:16   

Kurcze rozebrałem gaźnik ponownie i jak dla mnie jest igła czysty wydmuchany bez brudu kanały poczyszczone ale dale nic odpala i gaśnie paliwo w pływak zalane, nawet sprawdziłem zawory idealnie znaki na miejscu. I jestem w du.... Co dalej brak pomysł.
 
     
nav 
XR ęduro & sumo


Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 64
Skąd: Warszawa Ochota
Wysłany: 2018-05-02, 10:20   

Zobacz odpowietrzenie baku, może się robi podciśnienie i przestaje spływać paliwo.
 
     
Grzegorz
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-02, 10:36   

Wiesz paliwo spływa leci jak z kranu i nawet z butelki odpalałem innym paliwem ale nie stety nic. A coś z iskrą może się dziać, brak pomysłu :shock:
 
     
Łysy 
Księciunio


Wiek: 33
Dołączył: 28 Maj 2015
Posty: 320
Skąd: koło Chojnowa
Wysłany: 2018-05-02, 13:41   

Grzegorz, Kolega miał podobny problem z suwaka spadła iglica. Sprawdź ten trop
 
     
Grzegorz
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-03, 07:26   

Iglica na miejscu już pożyczyłem inny moduł zamieniłem i nadal nic bez zmian zero reakcji odpali i za chwilę gaśnie nie wie już gdzie szukać, nie mam czym zmierzyć kąprechy może tam coś jest.
 
     
rrolek 
Stary pierdoła


Dołączył: 02 Sie 2017
Posty: 45
Skąd: Z krzaczorów
Wysłany: 2018-05-03, 12:14   

Witam.

Sposc paliwo, małej świeżego bo może ci ktoś złośliwie cukru do baku nasypal :)
A na serio, ja kiedyś 3 razy zozbieralrm gaźnik bo nie miał jałowego i dopiero za ostatnim razem usunąłem jakiś mały śmieć co już da dysza biegu jałowego się znalazł i przytykal od czasu do czasu.
Piszesz ze nie reaguje na gaz: w ogóle, czy dławi, czy strzela i prycha jak otwierasz?
Załóż przezroczysty wężyk na kruciec spustowy i podegnij do gory, poluzuj śrubę spustową. Poziom paliwa powinien być ok równo z dolna częścią wewnętrzną przelotu gaźnika. Jak odpolisz to ten poziom się obniża? Jeśli tak to jednak paliwo nie dochodzi w dostatecznej ilości.
Może ma jakąś nieszczelność wewnątrz gaźnika i go zalewa. Świecą po zgasniecu sucha?
Probowales zapalić i psikac w jakimś samostartem lub palić tylko z samostartem bez paliwa?

Pozdr
rr
 
     
Raviking 
Ravson


Wiek: 104
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2522
Skąd: z Polski
Wysłany: 2018-05-03, 13:44   

Jak na moje wróżby z fusów :mrgreen: to jebła Ci membrana w gaźniku
 
 
     
rrolek 
Stary pierdoła


Dołączył: 02 Sie 2017
Posty: 45
Skąd: Z krzaczorów
Wysłany: 2018-05-03, 13:57   

Witam

Jeśli ma E w wersji kalifornijskiej to mogła by być przyczyna. Wszystkie pozostałe E maja FCRa.
Tak czy siak to wróżenie. Za malo danych.

Pozdr
rr
 
     
Grzegorz
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-03, 18:07   

Po sprawdzeniu całego moturu i wszystko wskazuje na stator, powiedźcie czy jak będzie zrąbany stator to idzie słaba iskra na cewke i dlatego czworkuje? I jeszcze jedna rzecz po odłączeniu plusa i minusa od regulatora zaczyna chodzić trochę lepiej jak by miał więcej prądu na cewkę ale i tak nie to i dlatego myślę o zmianie stator. Bo na tyle co silnik pracuje robiłem pomiar miernikiem stator 3 faz i na 2fazach wachało się 4.5volta a na 3fazie jest około volt a powinno być tak 13 na wszystkich.
 
     
nav 
XR ęduro & sumo


Dołączył: 10 Gru 2014
Posty: 64
Skąd: Warszawa Ochota
Wysłany: 2018-05-04, 08:05   

Na wyjściu nieobciążonego (odłączoneg) statora powinieneś mieć przynajmniej kilkadziesiąt V AC (nie wiem dokładnie ile w DRZ, ale inne moto mają po 70-80 przy 5k RPM). Może mierzyłeś DC?
 
     
rrolek 
Stary pierdoła


Dołączył: 02 Sie 2017
Posty: 45
Skąd: Z krzaczorów
Wysłany: 2018-05-04, 09:42   

Witam

Padł mi kiedyś stator w krzaczorach. Obawiało się to wyłącznie brakiem ladowania wiec wracalem 120 km asfaltem bez świateł by aku starczyło na zapłon. Nie pamietam juz czy jest tam oddzielna cewka zasilająca zapłon jak kątach, ale cos mi się widzi ze nie.
Napisz co miales na myśli pisząc "czworkuje". Co drugi zapłon w 2T wskazuje na zbyt bogata mieszankę. W 4T może ale nie musi. Masz czarne spaliny i smierdzi za nim paliwem?


Pozdr
rr
 
     
Grzegorz
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-04, 10:14   

Witaj rolek bez regulatora odpala lepiej pracuje dłużej ale i tak nie pracuje na biegu jałowym na wolnych obrotach jak powinien jak by coś nie pozwalało podnieść obrotów. Z tłumika nie leci nic zero kopcenia. Jeśli możesz podaj numer tel zadzwonię pogadamy.
 
     
Grzegorz
[Usunięty]

Wysłany: 2018-05-04, 17:34   

Panie i panowie spalony stator kable stopione uzwojenie również, raczej to była przyczyna :cry: dam znać po naprawie czy motocykl śmiga.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12