Zakładał ktoś może kiere z afry do domina?
Aktualnie mam 3,5cm podwyższenia i chciałabym jeszcze nieco więcej, ale nie wiem czy jest sens kupować kolejne klocki podwyższające, a poza tym afrykańska kiera jest szersza, co ponoć ma polepszyć prowadzenie w offie.. Ktoś coś?
managa, nie rób tego, kiera w AT jest tak samo z dupy wyprofilowana jak ta w NX. BTW teraz mam niższą kierę niż oryginał na tych samych podwyższeniach i jest elegancko. Za wysoko też niedobrze jak się okazuje bo pozaycja jest zbyt wyprostowana i nie wymusza ugięcia kolan.
Mam aktualnie wydłużone lagi o jakieś 4-5cm i pewnie z linkami będzie jakiś problem ale muszę spróbować wyżej bo teraz strasznie mi na stojąco niewygodnie.
tomekz Jak przy dłuższych lagach styka Ci przewodu hamulcowego i linki prędkościomierza to nic się nie zmieni w tej kwestii przy wyższej kierze, to dwie osobne sprawy. Pisałem już, że oryginalną kierę w NX można dać 40 mm do góry i wtedy wężyk hamulcowy jest na styk, linki ssania i gazu są wystarczająco długie i nic nie trzeba rzeźbić.
Zamiast węższej kiery od quada lepiej dać dedykowaną do crossa + podwyższenie, ale to twój wybór :)
Bicio przekonałeś mnie do SH-07 , wielkie dzięki Jak zamontuję to dam znać ja mi się na niej lata.
I jak pasuje, czy nie zawadza o przednią czachę. Bo Elza dostała od Bicia sh-11 i też jest zajebista, ale ja bym wolał jednak mniejszy wymiar E. No i potrzebuję pomocy w wyborze;] Chyba, że zamówię dwa modele i ten gorszy odeślę..
managa a jaki Ty masz zestaw?? bo też z tego co pamiętam jest całkiem kozacki
adziad, kiera mi pasuje, nic nigdzie nie haczy. Szerokość mi bardzo odpowiada.
Mam też jakieś podwyższenie kiery o 3-4cm ale nadal pozycja przy moim wzroście jest do dupy na stojąco. O niebo lepiej niż w standardzie ale nadal garb mi rośnie.
Powoli wracam po kontuzji do żywych a w garażu czeka na mnie przedni zawias z półkami od CR250 i tylni amor z kiwaczką od XR250. Mam nadzieję że uda mi się coś zmotać i kierownicę przy okazji wypchnąć do przodu bo mi ten aktualny setup nie pasi. Chciałbym spróbować jazdy z kierownicą zamontowaną bliżej przedniego zawieszenia.
Te kiery SH-07 a SH-11 znacznie się różnią, jak masz możliwość zwrotu to zrób jak planujesz.
P.S.
U mnie jaka by nie była kiera to się krzywi ale to raczej nie wina kierownicy tylko kierownika. Ciągle nie mogę się nauczyć nie przewracać
tomekz kierownica MA WYMUSZAĆ ugięcie kolan przy jeździe na stojąco, windowanie jej o 10cm to nie jest prawilne działanie
Druga sprawa to ergonomia NXa która jest z dupy bo mocowanie kiery jest pod kątem do półki, siądźcie se na managi dominatorze to skumacie o czym mowa
Bicio, nie mam zamiaru podnosić kierowcy wyżej. Posłuchałem kiedyś Twoich rad odnośnie zakupu innej kiery oraz przedłużek i nie żałuję. Jest DUŻO lepiej ale chciałbym spróbować czegoś nowego. Nie mam dużego doświadczenia, ani wielkiej wiedzy, ale mam ochotę
Nie wiem czy mi się uda, nie wiem czy będzie lepiej, jak nie spróbuję to się nie dowiem. W najgorszym wypadku wymienię 2 części i już, ale to by było zbyt proste
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum