Przypominam, że posty można (a nawet zalecane jest) edytować.
Czy próbował ktoś wykręcić śrubę regulacyjną prawego zaworu wydechowego i wtedy odpalać, aby wykluczyć autodeko? może się blokuje, Tak zawsze kompresję mierze aby mieć pewność odcięcia autodeko.
Jeszcze jeden głupi pomysł, raz się komuś wydech zapchał w nx250, ale raczej oba na raz by się nie zapchały w 650.
Albo jakieś pęknięcie głowicy...
Może jest coś z regulatorem napięcia i po rozruchu jak zaczyna iść prąd ze statora to przysiada napięcie w instalacji. Może warto by zmierzyć jak zmienia się napięcie na aku w chwili i po rozruchu..
Regulator mozesz miec nawet uszkodzony a motocykl powinien chodzic bo wtedy albo nie doladowywuje albo jest za duze napiecie, ale w kazdym raznie nie ma wplywa na prace silnika. kolanka oba sciagalem i probowalem bez tez bez efektu. Glowica jesli by byla peknieta to raczej bywa by nie sczelna i uciekala kompresja, ale tez ja zprawdzilem i jest cala. Wałek rozrządu mam nowke specjalnie sciagalem ze stanow i deko tez chodzi jak trzeba. MAGIA ?
motorynka37, Zgadza się z tym regulatorem, ale czasem półprzewodniki też zwierają, znam taki przypadek w regulatorze. Dopiero w ekstremalnym przypadku pali bezpiecznik główny. Już nie mam pomysłów i też szukam kosmicznych magicznych rozwiązań;]
Czasem też nowe części są wadliwe... no ale to byłby już mega pech
Wiem wiem ja juz tez nie wiem co mam sprawdzic dawno nie mialem takiej zagadki
madej [Usunięty]
Wysłany: 2018-01-25, 17:59
nagraj filmik jak kręcisz wałem i ustawiasz znak T, na nagraniu ma być słychać klik autodeko. Odkręć wtedy świeczkę włóż w otwór świecy coś, wężyk, trytytkę by pokazać jak wysoko jest tłok. odkręć kapsle zaworowe i poruszaj, poklikaj wszystkimi czterama
drugą rzecz jaką bym sprawdził to wywalić gaźnik i wtrysk plaka wanilynowego w kanał ssący . Jak tak pali i łapie obroty w zależności od dozowania wanilyny to pierwszy punkt odpuść i szukaj przyczyny w układzie zasilania. węże paliwowe gaźnik.
Jeszcze jedna sprawa, podaj jaki masz wałek, model firma, sprawdź w specyfikacji czy oby na pewno jest przystosowany do pracy z autodeko. Być może nie jest i trzeba wywalić autodeko, oraz zaślepić otwór .
Jak to nie pomoże to sciągnij pokrywę i pokaż wałek jak jest ustawiony, znaki na kole, i napisz jakie luzy ustawiłeś pod nowy wałek
Ostatnio zmieniony przez madej 2018-01-25, 18:14, w całości zmieniany 1 raz
Wałek mam oryginalny hondy i normalnie na nim jezdzilem 700 km i palilo wszystko na strzal. Gazniki byly zamieniane z drugiego dominatora. a swoj czyscilem tez i paliwo dostaje. Co do plaka to bez gaźnika też probowalem i ciagle ten sam efekt. Natomiast mam pytanie czy zawsze i nawet w nowym walku slychac deko po przekreceniu walem?
Yello, sprawdź na spokojnie tą kostkę w okolicy główki ramy (po prawej stronie) jest tam jeden przewód który jeśli się wypnie/niestyka to za żadnego hoooja nie odpalisz Dominika.
To ta czerwono-czarna kostka na tym (dość hardcorowym filmiku)
https://www.youtube.com/watch?v=TucrKUda7Ws
co do deko - tak zawsze powinno być słychać takie cyknięcie.
Pozdro Bart
Ostatnio zmieniony przez Bart76 2018-01-25, 18:07, w całości zmieniany 1 raz
ta kostke juz tez sprawdzalem i to pewnie z 20 razy przez te kilka dni
madej [Usunięty]
Wysłany: 2018-01-25, 18:20
Bart jak piszę że iskra jest to nie ma co szukać problemów w module i wiązkach. Wiązki , czujniki, neutrale, masują sygnał w module i nie daje sygnału na cewkę. Jak jest iskra na cewce to elektrykę pomijamy.
Też bardzo łatwy test odkręcasz świeczkę, łyżeczką od herbaty lub czymkolwiek 5ml beny w cycek i efek jest odrazu widoczny . Jak popracuje 2 takty więcej niż niż na filmiku który przytoczyłeś to na 100% układ zasilania
to oryginalny Hondy wałek.
To teraz nagraj filmik jak cyka auto deko. W położeniu T poklikaj zaworami i napisz jaki luz jest na nich. i w tym czasie włóż trytytkę w świecę i pokaż gdzie jest tłok
Paliwo jakieś inne podaj, może coś jest nie tak z tym z baku, ale pewnie sprawdzałeś..
Jeszcze jest jeden patent. cdi ma 3 wyprzedzenia zapłonu. Pierwsze jak masz przyciśnięty guzik rozruchu, jak go puścisz po odpaleniu to ma wyprzedzenie zapłonu do normalnej pracy i kolejny raz zmienia się powyżej 4000obr.
Znam przypadek co gościowi silnik chodził tylko jak trzymał guzik rozrusznika. Czyli na tym pierwszym wyprzedzeniu zapłonu, kabelek idzie do modułu z sygnałem rozruchu. Zepsuty w ten dziwny sposób był moduł zapłonowy. Jak sprawdzasz iskrę kręcąc rozrusznikiem może się pokazuje. Byś musiał sprawdzić czy jest iskra jak aktywujesz sztucznie impulsator jakimś metalowym elementem (czyli na tym drugim przesunięciu zapłonu). Albo prześledzić instalację odnoście uszkodzenia tego przewodu Y/R co idzie od modułu do cewki rozrusznika.
Nie wiem czy to zrozumiałe co napisałem??
Ostatnio zmieniony przez adziad 2018-01-25, 18:42, w całości zmieniany 1 raz
Panowie podawalem juz mu oddzielnie paliwo, i wlewalem do gara jak mialem na T ustawione i tlok w gorym polozeniu. Zastanawia mnie ten deko ze nie cyka jak krecilem recznie kilkakrotnie walem. To nowy walek nie nie wykluczam ze moze sie zawiesil. Tylko powiedzcie jak sie zachowuje jak sie zawiesi?
to sciągaj pokrywę i nagraj filmik znaki, krzywki wałka, wałeczek i sprężynka pod autodeko, samo auto deko, baryłki w auto deko, i sprężynki baryłek
Zawory w górnym punkcie i na T kilkają ładnie ?
Jak nie masz tak jak na filmiku to na 100% masz coś nie tak z wałkiem, autodeko, spręzynkami wałeczkami lub zawory nie ustawione w GMP, pamiętaj że T to nie zawsze GMP, sprawdź trytytką przez świece
Ostatnio zmieniony przez madej 2018-01-25, 18:56, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum