Dlatego termometr jest do d 110-120 to chyba stała temperatura. Ja mam do tego wysoki błotnik, więc na 140 długo nie trzeba czekać. Ale jak widać w innym moim temacie taka temperatura nie nabroiła w silniku.
podłączyć to możesz tylko w jeden sposób ,wpiąć się w tą długą metalową rurkę, a mocowanie chłodniczki to już zależy od inwencji twórczej mechaniora ,można nawet drutem przywiązać,...żartuję oczywiście ,skolko piniądzów za to dałeś ,jeśli nie tajemnica ,bo też coś będę musiał wyrzeżbić.
Wiek: 54 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 612 Skąd: Stąd
Wysłany: 2016-06-03, 09:31
Mocowanie jest,te dwie długie nakrętki,w xr600 ponoć można w nie wkręcić śruby i powinmo się trzymać,300 pln .
maxrate [Usunięty]
Wysłany: 2016-06-27, 22:10
Chciałbym się pochwalić chłodnicą oleju jaką ostatnio udało mi się zamontować Rozwiązanie może nie najtańsze i najprostsze ale nie jestem fanem oszczędzania na motocyklu. Mimo kilku nieprzewidzianych komplikacji związanych z montażem myślę, że efekt końcowy wyszedł zadowalający Koszt części nie licząc tych które zepsułem i przesyłek wyniósł 350zł.
WP_20160627_17_05_32_Pro.jpg
Plik ściągnięto 137 raz(y) 1,66 MB
WP_20160627_16_36_14_Pro.jpg
Plik ściągnięto 137 raz(y) 1,38 MB
WP_20160627_16_36_28_Pro.jpg
Plik ściągnięto 161 raz(y) 1,56 MB
WP_20160627_17_06_36_Pro.jpg
Plik ściągnięto 132 raz(y) 1,39 MB
red_eyed_rider [Usunięty]
Wysłany: 2016-06-27, 22:22
Ooo bardzo fajny efekt. Co to za chłodnica? Jak zarabiane końcówki? I jaka różnica w temperaturze?
maxrate [Usunięty]
Wysłany: 2016-06-27, 23:12
Chłodnica to "Chłodnica oleju 255x70x50" z gwintem AN10 z allegro Szukałem chłodnicy o dużej przepustowości i wymiarach umożliwiających mi zamocowanie jej w tym miejscu więc szukałem małych uniwersalnych chłodnic oleju przeznaczonych do samochodów. Końcówki są zarabiane na zasadzie wkręcenia się w niego i ściśnięcia jego ścian między częścią nachodzącą na wąż i wchodzącą do środka. Połączenie jest naprawdę solidne i wybaczające błędy bo bez większych problemów końcówkę można zdjąć. Przejściówki między gwintami w dominie a gwintami AN10 końcówek dorobił znajomy tokarz za darmo w wolnej chwili w pracy Większy problem był z dostaniem w Polsce odpowiedniego węża i ostatecznie zamówiłem 1m z ebay. Różnice w temperaturze sam bym chciał znać. Termometru nie mam ale bez chłodnicy nagrzany silnik niezależnie od stylu jazdy trzymał 1500obr, a po porządnym dogrzaniu olej bez problemu spływał z bagnetu jak woda co utrudniało sprawdzenie jego poziomu (10w40), a jego temperaturę bym szacował na ponad 120*. Po montażu chłodnicy jadąc 90km/h w podobnych warunkach silnik schładza się na tyle, że na postoju trzyma ~1350obr, a po porządnym dogrzaniu olej widocznie lepiej trzyma się bagnetu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum