Wiek: 43 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 1897 Skąd: NYSA
Wysłany: 2013-03-26, 07:08
fiacik69, coś czuję że tanio nie będzie. Natomiast jakto sie wszystko poszpachluje i pomaluje to efekt może być ciekawy.
Mnie tam wystarczy to co jest.
fiacik69 [Usunięty]
Wysłany: 2013-03-26, 15:07
mnie tez wystarczy ale mam 2 zbiorniki jeden ktory kupilem z moto z wgniota mega a kolejny dokupilem i doprowadzilem do stanu uzywalnosci i teraz jest zalozony... to co mialem wyzucic ten z wgniotka? wolalem pokombinowac
podpinam sie pod temat, pytanie: czy kranik po skonczonej jezdzie powinno sie przestawiac na "off" czy mozna pozostawic na "on" do nastepnego dnia? Pytam, poniewaz w poprzednim moim moto nie trzeba bylo zmieniac pozycji kranika nawet przy dluzszym parkowaniu (zgodnie z instrukcja).
Paweł [Usunięty]
Wysłany: 2013-09-02, 12:08
Jeśli wszystko jest sprawne to nie trzeba, chociaż ja zawsze zamykam, bo mniej odparowuje to raz, a poza tym może puszczać zaworek iglicowy i paliwo może dostać się w niepożądane miejsca. Krótko mówiąc: nie trzeba, ale warto :)
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2013-09-02, 12:15
marizaga napisał/a:
czy kranik po skonczonej jezdzie powinno sie przestawiac na "off" czy mozna pozostawic na "on" do nastepnego dnia? Pytam, poniewaz w poprzednim moim moto nie trzeba bylo zmieniac pozycji kranika nawet przy dluzszym parkowaniu (zgodnie z instrukcja).
teoretycznie kraniki mechaniczne powinno się zakręcać (taki jest w dominie) natomiast podciśnieniowych nie trzeba a nawet się nie da. Niemniej jednak nie raz zostawiłem motor z odkręconym kranikiem i ani paliwo z nikąd nie wyciekało ani problemów z odpaleniem czy czymkolwiek innym nie było, tak więc nie przejmuj się długowieczność Dominatora nie zależy od tego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum