Materiał z podróży na nx co w linku to widziałem. Facet ma też świetne tutoriale, w jednym z nich pokazywał jak planować podróż za pomocą https://maps.adac.de/ :)
ArturS,
Ps. ten motul 300V Factory Line Off Road 15W60 godny polecenia ?
Dlaczego polecasz 15W60 zamiast 15W50 :)
Ostatnio zmieniony przez managa 2017-02-10, 13:06, w całości zmieniany 1 raz
Zasada działania i punkty do sprawdzenia te same dla obu modeli. Honda miała szansę to przeprojektować w RD08, ale no cóż, nie skorzystała
opracowanie Adziada bardzo mnie zaciekawilo, od 3 lat jezdze NX glownie szutrami, duzo kurzu. Nie znalazlem w airboxie sladow piasku lub kurzu, nieszczelnosci, blota brudu cokolwiek. Mam rd02 po lifcie.
Wydaje mi sie, ze w rd08 kilka spraw przeprojektowali (m.in. pompa oleju, kruciec gaznika, amortyzator sprezyna i zawieszenie tyl, tlumiki, owiewki itd), zmiany dotycza rowniez airboxa?
Koszoś napisał/a:
marizaga,
Materiał z podróży na nx co w linku to widziałem. Facet ma też świetne tutoriale, w jednym z nich pokazywał jak planować podróż za pomocą https://maps.adac.de/ :)
szczerze mowiac marzy mi sie tez wykonanie takiej trasy swoim nx :) Moze troche trudniej niz nowoczesnymi sprzetami po asfalcie z zawrotna predkoscia, ale moze to wlasnie caly urok by oldschoolowym sprzetem spokojnie pokonac trase (rowniez offem) i wrocic bez szwanku
Ma inny kształt w RD08. Zasada działania ta sama. Moim zdaniem filtr powinien być ostatnim elementem na drodze powietrza do gaźnika i działać dośrodkowo a nie odśrodkowo jak w NX.
Jeśli masz tam czysto to się ciesz, znaczy jest wszystko jak z fabryki
a moze mi gumy jeszcze nie zgnily (docisk filtra do gornej powierzchni i ten spust wody/syfu w dol), rzadko byl parkowany na zewnatrz. Chociaz zaskoczenie bylo pozytywne gdy pierwszy raz tam zajrzalem. Wszedzie byl kurz, ale nie tam.
Materiał z podróży na nx co w linku to widziałem. Facet ma też świetne tutoriale, w jednym z nich pokazywał jak planować podróż za pomocą https://maps.adac.de/ :)
ArturS,
Ps. ten motul 300V Factory Line Off Road 15W60 godny polecenia ?
Dlaczego polecasz 15W60 zamiast 15W50 :)
15W60 ma sporo większą wytrzymałość temperaturową, a w powietrzakach i olejakach to chyba najważniejsze. Sam leję 15W50, ale nie 300V, bo drogie to
No.. niema co dramatyzować. Nasze sprzęty powstawały w czasach, gdy pewnie jeszcze nie marzono o olejach z dzisiejszej półki średniej Motul 300V to taki total TOP to wymagających silników. Ja kolejną wymianę zrobię po prostu na 100% syntetyk (tak na wszelki wypadek), a nie żaden hydro.
Dodaję plik z listą z czynnościami do zrobienia przed dłuższą podróżą.
Lista "co zabieram na dłuższą podróż" pojawi się jakoś niedługo- może się to komuś przyda :)
Dziękuję wszystkim za pomoc.
Ps. Czytałem "wymiana oleju w lagach" i manuala ale chciałbym się upewnić, wlewamy ok. 600 ml oleju do jednej lagi ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum