Wysłany: 2011-04-23, 07:32 WYMIANA USZCZELNIACZY W LAGACH
Ostatnio ostro polatałem w terenie i po powrocie z jednego z wypadów na łono natury przeżyłem nie miłe zaskoczenie. Otóż z lewej lagi olej dosłownie chlapie po wszystkim dokoła mimo, że do tej pory nawet nie rosił. To pewnie kwestia wymiany jakichś uszczelek ale na zawieszeniu kompletnie się nie znam, nie wiem czy da się to spokojnie we własnym zakresie zrobić, prosze o jakieś podpowiedzi.
Spokojnie się da, nawet bez większych problemów. Kupujesz w sklepie uszczelniacz, zdejmujesz lage, wyciągasz stary śrubokrętem i zakładasz nowy. Przy okazji wymień olej w obu lagach. Możesz też dla spokoju drugi uszcelniacz wymienić i mieć spokój na długo.
Ktoś wie, czy można do nas dostać te metalowe zatyczki przychodzące na uszczelniacz? Z tego co pamiętam to ich nie wymieniłem, a przecież też się zużywają.
To że nie rosił to nic złego. Po prostu dostał większym ziarnem i od razu rozwaliło cały uszczelniacz
MaciekTOS [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-23, 12:41
No dokładnie ,zrób to samemu potem Ci się przyda rozkręcasz lagę układasz po kolei wszystkie części potem składasz tak jak było , jedna z prostych rzeczy jakie można zrobić samemu , chociaż ja mam talent i założyłem w varadero uszczelniacz odwrotnie
w sumie to i tak musisz lagi wyjąć i rozgrzebać wszystko. Ale rozkręcać je? Moim zdanie nie trzeba, i czas oszczędzasz jak ci sie uda tak wyciągnąć uszczelniacz bo jak ci sie nie uda to i tak bedziesz musial je rozebrac
Mrsocjopata [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-23, 20:18
Czyli odkręcam koło-> wyciągam lagę z półki-> wyciągam stary uszczelniacz śrubokrętem->nasuwam nowy( tu pytanie czy da się go w ten sposób właściwie wcisnąć na miejsce?)->zmieniam olej->zakręcam lagi do półek
wartburg [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-23, 20:21
zacisk też musisz odkręcić ...
warto zapamiętać w jaki sposób idą linki - co by drugi raz lagi nie wysuwać
Mrsocjopata [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-23, 20:24
Hehe znając życie i tak coś będę robił x2
Uszczelniacze już zakupione teraz tylko troche wolnego czasu potrzeba, żeby wymienić i znowu można latać
adiSLR650 [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-18, 20:26 Wymiana uszczelniaczy lag
Witam! jak w temacie wydłubałem kapturek a tu się okazało że pod nim jest dopiero ten uszczelniający . I nie tylko wystarczy wydłubać jeden i założyć nowy na lagę. Na lagę przypada uszczelniacz i kapturek więc wymiana samego kapturka nie zwalczy wycieku i moje pytanie ile kosztuje taki dobry komplet kapturki+uszczelniacze?
nie znalazłem kapturków nigdzie, wymieniłem uszczelniacze i nie ma problemów
adiSLR650 [Usunięty]
Wysłany: 2011-12-19, 13:02
No dobra ale uszczelniacze są zabezpieczone i tak trzeba lagi rozbrajać u mnie właśnie jest kapturek a pod nim uszczelniacz nie wiecie ile mogą kosztować komplety takich uszczelniaczy?
Uszczelka Zestaw, Przod Widelec 1szt 100,86 zł
taka cena na motoriście za komplecik oryginalny na 1 stronę
Oslona przeciw kurzowa, Przod Widelec 1sz 52,89 zł
za tą cene to sie kupuje komplet uszczelniaczy, ja wymieniłem 3 lata temu i dalej trzymają, chyba że ty bez skarpet je 1/4 dzisz?
a uszczelniacze wymieniłem śrubokrętem bez rozkręcania lag
Wiek: 41 Dołączył: 06 Mar 2012 Posty: 874 Skąd: Żywiec
Wysłany: 2017-04-10, 21:58
Mistrzowie pytanie za 100 punktów
Jak wyjąc te cholerne uszczelniacze ???
Są tak przyrośnięte do lagi że ani nie myślą się ruszyc
Macie na to jakiś patent ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum