Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Składak RD08 ?!
Autor Wiadomość
ENDUROCUBE
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-22, 22:10   Składak RD08 ?!

Cześć
Napiszcie mi proszę czy jest możliwośc skompletowania silnika z Włocha i Japońca?
Bo ustawiałem już 3 razy zawory i nadal moja maszyna ma FOCH -a !.
Jak ją kupowałem to sprzedający powiedział mi że zawory bd trzeba wyregulować
Wiec poczytałem jak to zrobić i zacząłem grzebać
Moje pierwsze jazdy wyglądały tak że po przejechaniu ok 20 km, moto gasło na wolnych obrotach i jak puszczałem mu gaz na biegu to silnik zachowywał sie jakby chciał zgasnąć i nie chciał jednocześnie... Teoretycznie mial kopa, zbierał się dosyć zgrabnie ale wolalem poprawić to co zalecił bo nie chciałem żeby coś padło.
Więc zabrałem sie za regulacje.
Serwisówka mówi ssące 0,10 wydechowe 0,10
Zrobiłem, złożyłem wszystko jak należy pierwsze przekręcenie rozrusznika i odpalił, nawet ładnie chodził.
Ale po chwili (1-1,5min) zaóważyłem że kolanka są aż czerwone, więc szybko zgasiłem bo pomyślalem że przegrzeje silnik, i potem ktoś "MĄDRY" powiedział mi że źle je ustawiłem widocznie.
Tak więc podejście nr2- ssące 0,10 wydechowe, 0,12
Po odpaleniu ładnie zapali i nawet chodził na wolnych obrotach ale kolanka nadal się grzały jak szalone.
Podejście nr 3- ssące 0,10 wydechowe 0,15(bd ciasno)
kolanka mniej czerwone ale jednak nadal bd się grzały
Wykręciłem gaźnik( który okazał się być Japońskim) a tam:)
Króciec ssący popękany i poprzepalany, guma mdz gaźnikiem a filtrem krzywo założona,
na plastik trzymający iglicę ssania wkręcany do gaźnika na taśmę teflonową z powodu zjechanego platikowego gwintu
Gaźnik przeczyszczony złożony do kupy, króciec kupiony
Teraz pytanie do was, od czego zacząć?
Ustawiać zawory na ssące 0,10 i wydechowe 0,10?
Czy wstawiać pierwszę gaźnik?
To Włoski silnik czy Japoński?
Ehhh
Krótko go opiszę:




Moja bestia jest z 2000r na ramie RD08 a serduszku RD02 :/, chociaż sam silnik biorąc pod uwagę zdjęcia z nata
wygląda jak ten Włoski.
Doradźcie coś proszę:)

20160816_163831.jpg
Plik ściągnięto 64 raz(y) 3,24 MB

14055534_614098102103701_1289342376_n.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 44,96 KB

14054665_614098202103691_610807624_n.jpg
Plik ściągnięto 66 raz(y) 45,87 KB

14054766_614098088770369_1221945201_n (1).jpg
Plik ściągnięto 59 raz(y) 48,3 KB

 
     
ENDUROCUBE
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-22, 22:27   

Foty

14055678_614098178770360_663923831_n.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 42,04 KB

20160816_173602.jpg
Plik ściągnięto 33 raz(y) 3,01 MB

20160816_173437.jpg
Plik ściągnięto 35 raz(y) 2,22 MB

20160816_173456.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 2,28 MB

20160816_173539.jpg
Plik ściągnięto 41 raz(y) 3,51 MB

 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-08-23, 06:50   

ENDUROCUBE, silnik w makaronie ma oznaczenie RD02 i tak ma być. Wygląda też na makarona. Gaźnik będzie Japan. Prezwód paliwa zmień na normalny czarny bo ten będziesz zbierał po drodze. Zawory w włoskim silniku mam na 0,1 i jest git. Sprawdź jakie masz dysze w gaźniku i uszczelnij wszystko. Ten króciec gaźnik filtr też dobrze poskładaj najlepiej na jakimś uszczelniaczu (część króciec - pucha filtra).
Obroty ustaw na 1500.
 
 
     
ENDUROCUBE
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-23, 09:41   

wojtekk-
Dzieki za podpowiedź, tak też zrobie:)
A powiesz mi jeszcze jak ustawić gaźnik? jak Japońca czy Włocha?
(chodzi o dawkowanie paliwa) tą śrubką ze zdjęcia.
Ile obrotów proponujesz?

20160816_173654.jpg
Plik ściągnięto 32 raz(y) 2,87 MB

 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-08-23, 09:43   

ENDUROCUBE, jak wyżej podał Wojtek z tym że:
- zawory lepiej minimalnie za luźne niż za ciasne
- pytanie zasadnicze czy było grzebane w wydechu? czym luźniejszy przelot tym bardziej należy odchodzic od ustawień fabrycznych. U mnie przy założeniu EGU 2w1 kolanka zaczeły świecic wieczorową porą
- w jakim stanie masz filtr powietrza ?
 
 
     
ENDUROCUBE
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-23, 10:16   

nx-rider
Czyli wydechowe mam dać luźne 0,10 czy np ciasne 0,11 ?
-wydechy oryginalne
-filtr nowy (standardowy) nie żaden K&N
 
     
nx-rider 
Dawid


Wiek: 41
Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 874
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2016-08-23, 10:57   

ENDUROCUBE napisał/a:
wydechowe mam dać luźne 0,10 czy np ciasne 0,11 ?

daj 0,11 i wg mnie szukaj przyczyny w układzie dolotowym
 
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-08-23, 11:51   

ENDUROCUBE, z gaźnikiem musisz eksperymentować. Wykręć 3 później kombinuj po pół obrotu raz w jedną raz w drugą. Ja mam wykręcone chyba 3,5 ale kilka rzeczy zmienione więc nie jest oryginalnie na wydechu i dolocie.
 
 
     
motormaniak
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-23, 12:34   

Silnik Wygląda na włocha, króciec gaźnika też krótki - jak u włocha. Czy ustawisz zawory na 0,10 czy na 0,15 -(silnik będzie troszkę głośniejszy) nie ma znaczenia dla grzanie się sprzęta. Upewnij się że kolektor ssący masz szczelny - w czasie pracy silnika popsikaj po kolektorze, gaźniku i okolicach samostartem/ plakiem/ lakierem do włosów/ dezodorantem żony. Jak zareaguje - wiadomo ciągnie lewe powietrze. pozdr
 
     
ENDUROCUBE
[Usunięty]

Wysłany: 2016-08-23, 15:47   

nx-rider
wojtekk
motormaniak

Dzięki panowie za podpowiedzi:)
W tygodniu znajdę czas to bede składał wszystko i dam znać co jak poszło:)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15