Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ciężko pali jak jest zimny
Autor Wiadomość
daarren
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-09, 08:04   Ciężko pali jak jest zimny

Mam taki problem, odpalenie zimnego moto to około 30-40 sek jak nie więcej chechłania rozrusznikiem i zaciągania ssania. Jak już odpali to chodzi ładnie chwile na wyższych obrotach a pó 1/4 niej 1,5. Wymieniłem filtr powietrza i świecę. Dziwne jest dla mnie tak długie odpalanie sprzęta, jak to z tym jest. W moim rejonie nie mam z kim porównać bo nikt tu tym nie lata Dominem. Aha czy regulacja zaworow jest juz konieczna.
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-04-09, 10:39   

Za każdym razem tak pali ? Nawet jak latasz dzień w dzień?
Regulacja nie jest ciężka a przydatna jak dawno nie robiona.
Zobacz, czy wypalanie paliwa ci pomoże - przed dojazdem na miejsce spoczynku zamknij kranik i wypal troche tego paliwa co tam zostało, spokojnie ze 100-200m przejedzeisz na zamkniętym. Potem przez zapalaniem otwórz, zaczekaj 5sek az napłynie paliwo i pal. To że po chwili na ssaniu schodzi na 1,5k to u mnie normalne.
 
     
wartburg
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-09, 14:17   

madart napisał/a:
To że po chwili na ssaniu schodzi na 1,5k to u mnie normalne.


to chyba nienormalnie ...

ssanie to ssanie - u mnie nie spadają obroty ...

chyba że trzymasz na ssaniu zbyt długo i zaczynasz "zalewać" sprzęta
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-04-09, 14:50   

trzymając na pełnym spadnie, zeby dalej byly wysokie trzeba zmiejszyć, pozatym zaczyna pierdzieć w wydech :lol:
 
     
daarren
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-09, 16:41   

Z tym ssaniem to 1/4 le mnie zrozumieliście, chodzi o to, że jak już się nagrzeje to ssanie odpuszczam i silnik chodzi ładnie na wolnych obrotach, nie gaśnie itp. czyli ok. o to mi chodziło. Ale dzisiaj po przeczytaniu postu madarta o tym kraniku i ewentualnym zalewaniu ga 1/4 nika, postanowiłem go odpalić zaczynając bez ssania, po chwili dodałem odjąłem i odpalił jak nigdy. Wcześniej chechłałem go od początku na ssaniu i chyba go zalewałem -- nie znam się :oops: w poprzednim sprzęcie ssanie było automatyczne, także jak jutro odpali tak samo to była ewidentnie moja wina. :-D
 
     
daarren
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-16, 06:48   

jednak coś chyba jest nie tak. Stał od niedzieli i wczoraj już nie odpalił. Aku padł. Co by tu jeszcze sprawdzić?
 
     
wartburg
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-16, 16:28   

bez filmiku się nie obejdzie ...

... nie da rady przez neta znale 1/4 ć pewnych usterek
 
     
seven9
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-16, 19:53   

jak ma stać tydzień lub dłużej to lepiej wypalić benzynę zakręcając kranik.
z tym odpalaniem to u mnie też się różnie zachowuje, czasem zauważam, że ssania lepiej nie ustawiać na maxa, tylko troche przed, inaczej nie chce odpalać. doładuj aku i poeksperymentuj z tym ssaniem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12