Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ciężko pali i nie równe wolne obrotu po nagrzaniu.
Autor Wiadomość
krystian1410
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-29, 15:21   Ciężko pali i nie równe wolne obrotu po nagrzaniu.

Witam,temat dotyczy vigora.Odpalam zimnego zaciągam całe ssania,cięzko pali,załapuje ale dopiero odpala po kilku razach.Jak zapali to ma niskie obroty na całym ssani okoł 1,5tys kiedys miał 2tys.Jak się zagrzeje to ma nierówne wolne obroty raz 1,2 podkrece to chwile ma 1,5 potem potem wskakuje na 1,7 i znowu zmnieje i tak w kółko.Ciepły też cieżko pali załapuje ale jak mu się delikatnie gazu nie da to nie odpali.Wymieniłem świece,sprawdziłem luzy zaworwe i przeczyściłem gaznik i dale to samo.
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2016-03-29, 18:01   

krystian1410, kiedy zmieniałeś filtr powietrza?? Piszesz że jeździsz głównie w terenie, może się zapchał (czasem nie widać tego gołym okiem i wydaje się, że jest ok). Może idzie za bogato paliwa bo zapchany, dodanie gazu pomaga w tym przypadku bo daje więcej powietrza...
 
     
krystian1410
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-29, 18:22   

też tam zaglądałem,przedmuchałem sprężonym powietrzem i nic nie dało
 
     
wojtekk 
NX650 1994r


Wiek: 43
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 1897
Skąd: NYSA
Wysłany: 2016-03-29, 20:43   

krystian1410, a króciec ssący szczelny?
 
 
     
krystian1410
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-29, 20:48   

jutro sprawdze
 
     
krystian1410
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-30, 10:50   

krucieć ssący szczelny
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2016-03-30, 22:25   

krystian1410, zwiększ luzy zaworowe na chwilę do 0,2 - możliwe że dekompresator ma dość.
 
 
     
krystian1410
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-31, 15:53   

dzieki,luzy okazały się za małe bo były sprawdzane na jeszcze letnim silniku,po nocy sprawdziłem to ich praktycznie nie było.Ustawiłem na 0,1 i jest ok.Wniosek z tego taki że silnik po 6 godzinach od jazdy nie jest jeszcze na tyle zimny aby ustawiać luzy.
 
     
kmaj 
Ogień na tłoki :D


Wiek: 35
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1140
Skąd: Bieszczady - Rzeszow
Wysłany: 2016-04-01, 19:11   

krystian1410, ustaw luzy tak jak w starszych modelach wydechowe 0,12-0,15 ssące 0,1 Szczelinomierz powinien przechodzić bez większych oporów.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13