Strona Główna Honda NX 650 Dominator
Forum użyszkodników NX 650 i silnikopodobnych :)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Gaśnie na wolnych obrotach.
Autor Wiadomość
Pieter WA
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-12, 16:36   Gaśnie na wolnych obrotach.

Witam,jestem nowy na forum .Zakupiłem swój pierwszy motor i problem mam z nim taki że dziad mi gaśnie na wolnych obrotach jak jest zimny jak się zagrzeje to żadziej ale gaśnie np jak się wrzuca bieg to lubi czasem zgasnąć, jak sie dojerzdza do swiateł to lubi zgasnąć jakjest zimny to na postoju bez dodawania gazu co chwile gaśnie a jak ciepły to na postoju nie gaśnie. Pomoże któryś z fachowców coś z tym poradzić??
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2011-11-12, 17:01   

jaki rocznik motoru? stare japońce tak już mają
można wyczyścić ga 1/4 nik, ustawić zawory, sprawdzić czy krócieć ssący nie jest popękany spod spodu, podmienić modół
ale zacznij od ustawienia obrótów na rozgrzanym do jakichś 1600 - 1700 i popatrz tu http://hondadominator.pl/viewtopic.php?t=87
 
     
Pieter WA
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-12, 18:16   

[quote="madart"]jaki rocznik motoru?

Rok 1992
 
     
Radox
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-12, 20:18   

wyreguluj i wyczyść ga 1/4 nik, to pierwsze co może być przyczyną, jeżeli nie to bierz porady madart'a,
 
     
piesy
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-12, 20:38   

Może poprostu podkręć obroty śrubą z prawej strony obok gażnika. Jak gaśnie przy wrzucaniu biegu to znaczy że masz sprzęgło sklejone. Ja zawsze po dłuższej przerwie w jeżdzie jak odpale maszyne to na wciśniętym sprzęgle pare razy go przegazuje żeby sie rozkleiło
 
     
Pieter WA
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-13, 07:52   

Ok panowie dzięki za porady od poniedziałku zacznę grzebac wedłyg waszych porad i napisze jakie efekty
 
     
Hannibal
[Usunięty]

Wysłany: 2011-11-13, 09:08   

ciężko stwierdzić co może być przyczyną, ale słuchaj madarta...(zazwyczaj ma rację chyba że się myli :) ) Dodam tylko, ze jak wymieniłem cala instalacje elektryczną bo musiałem i założyłem moduł chińczyka to przez jakiś czas zajebiście chodził na niskich obrotach i nawet miałem wrażenie, ze są tak niskie, ze zaraz zdechnie, a tu nic. Myślę, ze powinieneś tez przelutować modul bo na pewno to nie zaszkodzi.
 
     
madart 


Zabezpieczenie: 11111
Wiek: 102
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 1744
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2013-04-17, 18:55   

dodam jeszcze co dzisiaj wypatrzyłem:
po skręceniu na max opaski metalowej króćca ssącego mogłem nią przesuwać - czyli nie trzymała wcale i lewe powietrze mogło się dostawać
dotyczy to włocha, japończyki raczej mająproblemy z samym króćcem bo jest dłuższy
 
     
elfeti
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-20, 09:47   

mam podobnie wczoraj odebrałem moto z serwisu... niby wszystko pięknie i ładnie, ale po przejechaniu kilku kilometrów na jałowym bum i zgasł... potem stoję kilka kilometrów dalej znów na światłach zielona lampka się pali, obroty lekko falują i znów... zgasł… Wiem, że ga 1/4 nik nie był czyszczony a luzy nie były regulowane bo nie było potrzeby. Chyba muszę do nich znów podjechać...
 
     
adziad 
ekwilibrysta


Wiek: 42
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 1729
Skąd: Klasztor Szaolin
Wysłany: 2013-04-21, 07:10   

zobacz tak:

Zamknij kranik. Skołuj sobie białą szmatkę lub papier podłóż pod ga 1/4 nik (rurkę z ga 1/4 nika, która idzie z samego dołu ga 1/4 nika w stronę ziemi) i odkręć śrubkę od opróżniania komory pływakowej. Na szmatę wyleci paliwo z ga 1/4 nika. Będziesz widział czy jest w nim syf, kawałki rdzy. Jak tak to ga 1/4 nik do czyszczenia. Zobacz czy nie masz baku zardzewiałego. Mi się zatrzymywał kiedyś non stop. Okazało się że ja sobie ga 1/4 nik czyściłem a po tygodniu to samo. Syf rdzawy mi z baku leciał. Ta siatka filtrująca w baku nie wystarcza czasami. Trzeba było u mnie dodatkowy filtr paliwa założyć.

A wyłączanie przy dojazdach na światłach to potem miałem też od popsutego modułu;]

Powodzenia w szukaniu...
 
     
Jachu
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-23, 17:07   

To i ja się podłączę pod temat i nawet nagrałem jej zachowanie:
http://www.youtube.com/watch?v=jC50R2VR3P0

Proszę posłuchajcie jak to brzmi, wg mnie nie kwestia paliwa, ale proszę o opinie.

Moto rozgrzane
 
     
ptasiu
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-23, 20:19   

Mam podobnie i też ni wiem, co to-to-to jest.... Te metaliczne kląśnięcia mnie zastanawiają. Może coś z dekompresorem? Dodatkowo, jak próbuję odpalić, to czasem za pierwszym podejściem "zajęczy", jakby aku było słabe. Druga próba już na ogół z sukcesem...
 
     
Jachu
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-25, 06:38   

To co? Nikt nie ma pomysłu co to? Wypowiedzcie się, koledzy.
 
     
elfeti
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-25, 08:17   

zauważyłem jedną zależność, jak redukuję i pamiętam by po wrzuceniu luzu przy dojeżdżaniu do świateł podkręcić na chwilę (1s) do 2-2,5 tys tylko to nigdy nie zgasło...
 
     
maniek
[Usunięty]

Wysłany: 2013-04-25, 16:26   

te strzały to nie w ga 1/4 nik ?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13